Haul kosmetyczny I - Rossmann, Golden Rose, Douglas.

Koniec miesiąca jest u mnie jednoznaczny z... zakupami! :-) Dzisiaj wybrałam się po kilka perełek, jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam :)








Do stoiska Golden Rose szłam w celu kupienia lakieru do paznokci w kolorze pudrowego różu i upolowania pomadki, w takim brudnym różu. Podeszłam i... zgłupiałam. Tyle kolorów, każdy jeden lepszy od drugiego. Zaczęłam sprawdzać kolory na ręce i nim się obejrzałam, miałam całą dłoń wymazaną :-) Ale w końcu wybrałam odcień 122 z edycji Lipstick 2000. I już wiem za co kocha się szminki od GR :) Te nawilżenie, kolor... Ach! No i cena :D Dorwałam też lakier w kolorze 21. Jutrzejszy post poświęcę jego efektom na moich paznokciach :-) Skusiłam się także na białą kredkę do podkreślania linii wodnej oka.

  
 

(na paznokciu możecie zobaczyć jedną warstwę tego lakieru, jutro pokażę go w pełnej wersji)



W Douglasie wiedziałam, co będę kupowała, mianowicie... Tangle Teezer. Ja zdecydowałam się na wersję The Original i kolor różowy (wszędzie róż!) :-) Przeczesałam włosy i zakochałam się! W ogóle nie czuję tej szczotki na swojej głowie, a z każdym kołtunem radzi sobie w try miga :-) Pewnie kiedyś będzie osobny post.


No i Rossmann.. Chciałam kupić jakąś ochronną pomadkę do ust bez koloru, ponieważ mam już masełko z Bielendy, które nadaje kolor, chciałam coś uniwersalnego. Rossmann chyba wiedział, czego pragnę. Przecenili pomadki Baby Lips od Maybelline :D Jak mogłam się nie skusić? Nie wiedziałam, którą wziąć, zdecydowałam się więc na żółtą - intense care . Kupiłam także pędzel do różu For Your Beauty i pędzel do rozcierania/blendowania cieni od Elite :-) Nie wiem, jak się sprawują, ale w dotyku są strasznie mięciutkie! 





To tyle z moich dzisiejszych zakupków. Ja jestem bardzo zadowolona, odhaczyłam kilka rzeczy z mojej listy :-) A wy, macie coś z powyższych? A może akurat planujecie kupić? :-) Buziaki.


20 komentarzy:

  1. super zakupy mam taka samą szczotę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aa jakbyś chciała zaglądnąć do mnie : mineralnyswiatkasi.blogspot.com - dobranoc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosztuje TT w douglasie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiła, kusiła, aż skusiła, haha :)

      Usuń
  5. Pomadki z Golden Rose uwielbiam, jednak z tej serii jeszcze nie miałam. :) udane zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest moja pierwsza pomadka z GR i na pewno nie ostatnia, hihi ;) Jak najbardziej polecam tą serię Lipstick 2000 :)

      Usuń
  6. Od baby lipsow jestem uzależniona :D cudne zakupy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubie TT, mam dwie ale inne wersje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Tangle Teezer ,mam aż 3 ;p Jeśli chodzi o Baby Lips to dla mnie niestety straszny bubel :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Tangle Teezer to moja miłość:) jest rewelacyjna i tylko ona jako jedyna dale radę ujarzmić moje ciągle kołtuniące się włosy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest genialna :) Ja używam kilka dni, a mam wrażenie, że włosy są po niej takie... lejące? Odżywione? No nie wiem czy sobie wmawiam, bo już ją tak pokochałam, czy naprawdę tak jest :D

      Usuń
  10. Oj pędzel For Your Beauty oddałam koleżance, nie polubiłam się z nim.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co skóra, to inne odczucia :( Mi bardzo podpasował.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger