LOVELY PIN UP EYELINER

Okej, dwa posty jednego dnia - zaszaleję! Ale dopiero zaczynam, więc chociaż dam Wam (?) coś do czytania. Był żel do twarzy, a teraz... eyeliner! Dopiero uczę się robić kreski i za każdym razem dostaję szału. Zwłaszcza, gdy jedno oko wygląda genialnie, a drugie.. okazuje się totalną klapą. Wybrałam sobie eyeliner w pisaku, mam też z pędzelkiem z Rimmela, ale jeszcze go nie używałam, może kiedyś coś tu o nim napiszę :-) W każdym razie, ja zaopatrzyłam się już kilka miesięcy temu w eyeliner z Lovely, pin up. Podejrzewam, że najbardziej zachęcił mnie wygląd, jest naprawdę uroczy! Cena to coś około 12zł.




Pisak ma dwie końcówki, z jednej strony do grubych kresek, z drugiej do cienkich. Wydaje mi się, że jest to ogromne ułatwienie, tym bardziej dla kogoś, kto jeszcze nabiera wprawy :-)


po lewej - gruba kreska, po prawej - cienka 
po lewej - cienka, po prawej - gruba

Kolor jest intensywny, nie ściera się i utrzymuje się cały dzień. W dodatku jest on bardzo wydajny, nie zasycha. Po kilku miesiącach jest wciąż jak nowy. Dla mnie bomba :)
 Czy kupię ponownie? Pewnie!


4 komentarze:

  1. Napiszesz post o kuferku ,który dodałaś na insta? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, w sumie post jest już gotowy. Jutro tylko dorobię zdjęcia i po południu będzie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie go kupiłaś ;-) ?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger