Maksymalne nawilżenie nie tylko w zimę!


Dziś będzie o moich trzech ulubionych balsamach do ciała, które nawilżają po prostu nieziemsko! Raczej się nie zmieniają i zawsze mam te trio przy sobie :)






1. Neutrogena dla skóry suchej. Nie mam raczej skóry suchej, ale zakochałam się w tym balsamie. Jeśli chodzi o opakowanie, bardzo urzekła mnie pompka :) Lubię takie bajerki, ponieważ jest mi łatwiej go używać. Jest on o zapachu maliny nordyckiej. Nie jest słodki, jest taki bardziej orzeźwiający. Długo utrzymuje się na skórze i bardzo szybko się wchłania. Nienawidzę tego czekania na to, aż balsam się wchłonie. Z nim nie mam tego problemu :)


2. Garnier, nawilżające mleczko do ciała. Zielony, czerwony... Tego balsamu chyba nie muszę przedstawiać? :) Jest naprawdę genialny. Ja mam wersję z ekstraktem z aloesu. U mnie akurat ta buteleczka stoi już sporo czasu, ponieważ nie zawsze go używam, ale jest naprawdę bardzo wydajna. Mocno nawilża, nie wysusza skóry.




3. Johnson's body care. Tego też nie muszę przedstawiać? :) Złapałam go kiedyś w TESCO, 4zł za 400ml i od razu kupiłam dwie buteleczki! Mam wrażenie, że ten balsam nigdy się nie kończy. Za każdym razem, kiedy go podnoszę, mam wrażenie, że nic go nie ubywa. Pachnie jak niemowlak! Jest on wzbogacony oliwką, co daje maksymalne nawilżenie naszego ciała. Tutaj jest problem trochę z wchłanianiem się, ale mi to nie przeszkadza. Smaruję się nim zawsze po depilacji, dzięki peelingowi i niemu, moje nogi wyglądają jak z okładki, i są strasznie nawilżone, i gładkie! :)


A wy macie któryś z tych balsamów? A może macie swoje ulubione trio? :)


11 komentarzy:

  1. Akurat jak potrzebuję balsamu trafiłam na tego posta! ;) Zima to morderstwo dla mojej skóry i standardowy balsam już nic nie daje ;/
    Chyba zdecyduję się na Neutrogenę :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serca Neutrogenę! :D

      Usuń
  2. ja tam mam wszytsko z Oriflame, haha :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/01/new-jewellery.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Garnier za długotrwałe nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tych produktow nie mialam, jak skoncze zapasy moje to moze sie skusze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! :) A Johnson's powinien być chyba u każdej kobiety :D

      Usuń
  5. uwielbiam balsam z Johnons :)

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie. zawsze się odwdzięczam :)
    www.similarose.blogspot.com/kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Garnier nigdy mnie nie zawiódł! :) Faktycznie jest świetny i lekki w konsystencji :) W zimie ja natomiast bardziej stosuję masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawidłowo :) Nawilżona skóra, to zdrowa skóra! :D

      Usuń
  7. Ten pierwszy z Neutrogeny jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger