Metamorfoza Pauliny

Piątek, weekendu początek :) Wraz z dzisiejszym dniem przychodzę do Was z metamorfozą Pauliny. Makijaż bardziej na wieczór, jednak co, kto woli :) Użyte cienie to raczej kolory w brązie, czerni i złota kreska. Usta brzoskwiniowe, podkreślone cynamonowym błyszczykiem od The Color Workshop :)

Chcecie się przekonać jak wyszło, to zapraszam :)

Przed:


Po:




I jak się podoba? :) Paulina sama chciała trochę ciemniejszy makijaż, ponieważ na co dzień raczej się nie maluje i chciała zobaczyć siebie w takim wydaniu :) Modelka zadowolona, to i ja również! Często będziecie widywać ją na moim blogu :)

A jakie macie plany na weekend? Piszcie w komentarzach :) Buziaki!



P.S. Zapraszam na moje konto na olx, może wpadnie Wam coś w oko :) klik


11 komentarzy:

  1. superkowo wyszło, dziękusiem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ale szkoda ze oba zdjecia robione w innym swietle :C opiszesz dokladnie czego uzylas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zrobione w tym samym świetle. Do oczu: cienie z TCW - nude, jasny brąz, czarny i odrobina granatowego, złota kredka z avonu i tusz z Rimmela, policzki - róż z TCW, usta - konturówka z Wibo i błyszczyk TCW :)

      Usuń
  3. Ładny ten makijaż - nieprzesadzony i mimo dość ciemnych kolorów cieni dość naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez urazy ale nie potrafisz dobrze rozprowadzić cienia :). Dobra rada poucz się jeszcze i wtedy dodawaj "metamorfozy" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że aż tak źle nie jest :) Ale ciągle piszę, że jestem laikiem, jeśli chodzi o makijaże. Mimo wszystko dzięki! :-)

      Usuń
  5. Tak czy siak, lepiej w makijażu! :)
    www.nakicialape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem super. Jak na początkująca osobę świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger