Moja cera + LA ROCHE-POSAY EFFACLAR ŻEL

Na początek, zanim dojdzie tutaj do jakichkolwiek recenzji, chciałabym opisać Wam moją cerę. Jest ona mieszana (i to baaaaaardzo!). Przesuszona w strefie T, ze zdolnościami do wyprysków, miejscami przetłuszczona, a w okolicach nosa mam objawy łojotokowego zapalenia skóry. Możecie się domyślić, jak ciężko jest mi znaleźć odpowiedni kosmetyk, by zadbał o moją twarz. Nie mogę używać żadnych drogeryjnych produktów, broń Boże peelingów! Jeśli już coś mi podpasuje, jestem skazana na ten produkt..


Jednym z nich okazał się oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej firmy La roche-posay effaclar. Dostałam jego próbkę od mojej Pani dermatolog, miała ona 30ml a starczyła mi na dobre kilka miesięcy regularnego stosowania. Gdy tylko się skończyła, poleciałam do apteki po pełną wersję. Żel ten kosztuje lekko ponad 30zł za 200ml, więc wydaje mi się, że się opłaca, a co najważniejsze jest STRASZNIE WYDAJNY, więc zapewne wystarczy nam na długo. Ja swój dorwałam na promocji na http://www.doz.pl/ za 32zł.






Najważniejsze jest to, że żel w składzie nie ma mydła, alkoholu ani parabenów, ma za to wodę termalną.

  

Moja twarz jest po nim oczyszczona, niepodrażniona. Omijam jednak okolice nosa z ŁZS, ponieważ skóra wtedy robi się czerwona i delikatnie szczypie, ale cóż, już się przyzwyczaiłam. Produkt ten jest rzeczywiście idealny dla skóry trądzikowej, mieszanej czy tłustej. Wygładza ją, oczyszcza, jest bardzo delikatny. Szybko się pieni, ma neutralny zapach. Ja zazwyczaj nakładam go na twarz okrągłymi ruchami, wykonując przy tym delikatny masaż, później biorę kąpiel/prysznic i dopiero go zmywam.
 Z ręką na sercu mogę go szczerze polecić! :-)





P.S. Zapraszam na moje konto na olx, może wpadnie Wam coś w oko :) klik

8 komentarzy:

  1. mam sucha wrazliwa skore do mycia twarzy i ciala uzywam na zmiane kolagen naturalny inventia i vichy nutri extra może podpasują i twojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może któregoś dnia odważę się spróbować, haha, ale dziękuję! :)

      Usuń
  2. Kejt, wygląda na to, że Twoja cera jest nie tylko mieszana, ale również wrażliwa. Rozumiem, że masz kiepskie doświadczenia z peelingami, ale nie powinnaś z nich całkowicie rezygnować, bo na prawdę potrafią zdziałać cuda :) Polecam Ci linię Dermasebum (do kupienia w sklepie e-clarena.eu). W tej linii znajdziesz peeling z kwasami AHA mechaniczno-enzymatyczny, który mimo, że mocno oczyszcza cerę nie podrażnia jej i nie przesusza. Myślę, że sprawdzą się u Ciebie również krem i tonik - mają działanie normalizujące i matujące. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Wrażliwa, mieszana.. Trafiło mi się wszystko co najgorsze. Ale dziękuję, poczytam, posprawdzam. Może się skuszę :)

      Usuń
  3. To jest najlepszy żel jaki kiedykolwiek miałam ;) dzięki niemu zmniejszył mi się trądzik .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jest genialny :)

      Usuń
  4. Używałam, dla mojej wrażliwej cery jest to chyba zbyt mocne oczyszczenie, a jeżeli juz takie to wybieram czarne mydło! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger