Moje zachcianki :)

Hej, hej ;) Wczoraj nie było postu, wiecie, weekend i te sprawy. Nie miałam czasu. Ale dziś powracam. Mam dla Was taką moją małą wishlistę na 2015 :) Zdaję sobie sprawę, że nie wszystko będę miała, ale cóż. Może to będzie inspiracją dla kogoś, kto będzie chciał mi zrobić jakiś prezent, hihi!



Zapraszam :)





I jeszcze wiele, wiele więcej rzeczy :) Ale póki co, pokazuje wam tylko te. Wiem, że kilka już niedługo do siebie przygarnę, np. pomadkę z GR i Wibo (nie wiem, dlaczego do teraz ich nie mam). A wy co macie na swojej wishliście? :)


2 komentarze:

  1. Ten brdonzer z Bahama Mama i woski też bym chciała :D a szminek nigdy dość :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, szminek nigdy dość :) Na woski się czaję, chyba w tym miesiącu sobie zafunduję, tylko muszę się najpierw zaopatrzyć w kominek, bo nie mam :D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger