Paznokcie NUDE + produkt roku 2014 od LUXURY PARIS

Witam, dziś będzie o moich paznokciach w kolorze nude. Pisałam we wczorajszym poście o kuferku od TCW, o lakierze w kolorze cielistym, mówiłam, że je pomaluję i tak też zrobiłam. I co? Dodatkowo w poście znajdziecie mojego ulubieńca roku 2014 - odżywkę do paznokci. 



Na zdjęciu powyżej widzicie moją ukochaną odżywkę-serum od Luxury Paris 9w1 (tańsza produkcja Eveline). Możecie ją dostać w Biedronce. Jest to już moja trzecia buteleczka. W styczniu 2014 roku, tuż przed moją studniówką zrobiłam sobie żelowe paznokcie, niestety.. kosmetyczka nie mogła znaleźć czasu, żeby je mi zdjąć, poradziłam się i powiedziała, że aceton pomoże. Tak też zrobiłam. Kupiłam, nałożyłam, owinęłam i co? 40 stopni gorączki, płacz i ból. Palce, a bardziej paznokcie parzyły mnie przeokropnie. Nikt mnie nie uprzedził, że to MOŻE mieć taki skutek uboczny. Moczyłam ręce w lodowatej wodzie przez pół nocy, a miałam wrażenie, jakbym trzymała je we wrzątku. Pomogła dopiero kilkukrotna dawka tabletek przeciwbólowych. Po tym zdarzeniu miałam okropne paznokcie, połamane od połowy płytki, rozdwajały się... Płakałam jak na nie patrzyłam. Później natknęłam się na moją odżywkę-zbawicielkę. Wszystko przeszło, paznokcie rosną jak głupie. Długie, zdrowie, twarde, nie rozdwajają się, nie łamią. Używam ją jako bazę pod lakier za każdym razem, dzięki niej płytka paznokcia nie barwi się, nic się nie dzieje. Naprawdę, z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to ten produkt uratował moje paznokcie!


A co z moimi paznokciami nude? Oto efekty. Szału nie ma. Nałożyłam odżywkę, lakier z TWC i nic... Nie tego się spodziewałam. Lakier jest wręcz prawie przezroczysty, ze świecącymi delikatnie drobinkami. Jednak myślę, że nie zmarnuje się u mnie, można go nakładać na inny kolor albo nawet jako bazę. Sięgnęłam wówczas po lakier z Da Vinci, który od jakiegoś czasu już leżał w moim koszyczku. Pomalowałam nim paznokcie, a na wierzch lakier z TWC i to dało nawet fajny efekt. Paznokcie są koloru cielistego, aż za bardzo. Ale jakoś dają radę ;)



Jeśli znacie jakieś lakiery, który dają efekt nude taki jak np. tutaj: klik, to bardzo proszę o nazwę i numer! :) 


8 komentarzy:

  1. to twoje naturalne paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest teraz nowa linia lakierów matowych nude z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę paznokci ! Są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dzisiaj właśnie trochę je skróciłam, ale mam nadzieję, że szybko odrosną:)

      Usuń
  4. Polecam lakiery z Golden Rose. Znajdziesz tam praktycznie każdy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, wiem, będę musiała się w końcu skusić!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger