Piękne i delikatne paznokcie od Golden Rose!


Jak już wczoraj pisałam, w dzisiejszym poście będzie o lakierze, który kupiłam wczoraj (pisałam tutaj) ;)



Od dawna szukałam dobrze kryjącego, delikatnego, pudrowego różu, no i oczywiście znalazłam go przy stoisku Golden Rose. Kupiłam numer 21. Lakier bardzo szybko wysycha! Ma piękne krycie, no i pięknie wygląda na paznokciach ;) Niestety, żeby uzyskać taki efekt, jaki mam, musimy nałożyć dwie warstwy. Dla niektórych to udręka, a dla mnie norma, ponieważ robię to przy każdym lakierze, żeby uzyskać głębszy kolor :)







I jak, podoba się? Przepraszam za kłaczki, ale mam psa, którego sierść jest... wszędzie, dosłownie :D Buziaki i miłego weekendu życzę :)



P.S. Dziękuję za każdego nowego obserwatora! :-*


12 komentarzy:

  1. świetny kolorem nie miałam jeszcze lakieru z GR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to mój pierwszy, ale naprawdę polecam :)

      Usuń
  2. Piękny kolor, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli bardzo szybko wysycha to chyba się skuszę na tą serię, bo mam ciągle z tym problem.. Nie ważne ile bym czekała, i tak gdzieś zawsze zahaczę i zrobię odcisk na paznokciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo, dlatego nie chciało mi się wierzyć, jak paznokcie po 3 minutach miałam suche! :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger