Płyn micelarny dla skóry suchej - DERMEDIC

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o płynie micelarnym do skóry suchej firmy Dermedic, o której wspominałam TUTAJ :)

Zapraszam do sprawdzenia mojej opinii :)




Jego regularna cena to coś ponad 20zł, ja dorwałam go na promocji w aptece Dbam O Zdrowie, za 10zł, dzięki mojej siostrze. Na początku, jako fanka płynu micelarnego Be Beauty, nie chciałam go kupić, jednak po namowach siostry zgodziłam się wypróbować i.. za nic w świecie nie żałuję :) Płyn jest przeznaczony do skóry bardzo suchej i odwodnionej. Nie zatyka porów i (!) w swoim składzie ma wodę termalną, która jest odpowiedzialna za odpowiednie nawilżenie skóry twarzy. Płyn nie pozostawia również filmu na skórze, co jest bardzo ważne. Buzia jest po nim bardzo oczyszczona! Nie musimy nim trzeć, jest bardzo delikatny, dokładnie zmywa makijaż. 

 

Wszystko, co obiecuje nam producent na etykiecie, sprawdza się w 100% :) Jeśli więc ktoś ma skórę suchą, odwodnioną i wrażliwą, bardzo polecam! :) U mnie jak widzicie, buteleczka jest już pusta, a na toaletce znowu zabłysnął Be Beauty... ale to tylko chwilowe :) Ogromnym plusem jest także buteleczka! Naklejka, która wygląda jak bąbelki wody na dnie, daje super efekt :)


A wy, miałyście kiedyś do czynienia z tym płynem? A może chciałybyście spróbować? :) Proszę o komentarze, buziaki!

P.S. Zapraszam na moje konto na olx, może wpadnie Wam coś w oko :) klik


9 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ide jutro po niego do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie płyny micelarne zrobiły mi masakrę na twarzy :( ale chciałabym ten spróbowac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, ta, która ma najgorszą cerę na świecie - polecam i obiecuję, że ten raczej się sprawdzi!

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger