Sprawdź, czy robisz to dobrze :) Trochę teorii.


Hej! :) Wiem, że nie było ostatnio postu, ale okres na studiach przed sesją jest straszny. Nie mam na nic czasu, teoretycznie dziś też powinnam siedzieć i się uczyć, ale najpierw mam dla Was post ;) Wpadłam na ten pomysł przy dzisiejszym makijażu. Dziewczyny, zastanawiałyście się kiedyś czy dobrze wpinacie wsuwkę we włosy, dobrze piłujecie paznokcie albo nakładacie krem na twarz? Nie? To zapraszam do przeczytania dzisiejszego postu :) Wiele ciekawostek, chociaż może nie dla wszystkich będą one odkryciem :)

1. Wsuwki. Z nimi jest podobnie, jak z gumkami do włosów. Zawsze ich pełno, a jak są potrzebne, to okazuje się, że wszystkie gdzieś poznikały :) Ja, mimo że mam szufladkę na gumki/wsuwki/spinki w mojej toaletce, tak czy siak zawsze je gdzieś zgubię :) Większość dziewczyn wpina wsuwkę tak, jak im wygodniej, czyli prostą częścią do włosów. BŁĄD! :) Prawidłowo, powinno się wpinać ją drugą stroną. Falowana strona jest zrobiona dla włosów, po to, żeby nie łamały się pod naciskiem wsuwki.



2. Piłujecie paznokcie szybkimi ruchami, nie zwracając uwagi w którą stronę? Do lewej, do prawej, co za różnica, ważne, że nabierają kształtu? Kolejny błąd. Paznokcie powinno piłować się w jedną stronę! Zmienianie stron powoduje rozdwojenie płytki paznokcia i osłabienie jej.


3. Zmywanie makijażu. Dokładniej - oczu. Wiele z nas wie jak to robić, ale nie zawsze się do tego dostosowujemy :) Pamiętajcie! Płatek kosmetyczny nasączony preparatem do demakijażu oczu przykładamy na powiekę i trzymamy przez kilka sekund, po czym delikatnym ruchem "ściągamy" makijaż z oka "zjeżdżając" w dół. Nigdy nie trzemy! Okolice oczu są bardzo delikatne, złe sposoby demakijażu powodują szybsze zmarszczki i podrażniają wrażliwą okolice oczu. Nie chcemy chyba mieć kurzych łapek w wieku 25 lat? :)


4. Czas na sen, jednak zanim wpakujecie się wykąpane i pachnące do łóżka, smarujecie twarz kremem? I w dodatku, nakładacie go wmasowując? Źle :) Krem powinno się delikatnie wklepywać, wykonywać przy tym delikatny masaż. Ewentualnie wmasowywać, ale! kolistymi ruchami do środka twarzy, nie na zewnątrz. To powoduje lepsze ukrwienie skóry oraz ujędrnienie. Plus dziewczyny, pamiętajmy o dekolcie i szyi! :) 


5. Bierzecie gorącą kąpiel i robicie się na bóstwo? Robicie peeling całego ciała, depilację i... I nic! Nie wszystkie z Nas wiedzą, że peeling powinno robić się przed depilacją. Zanim weźmiecie się na swoje nogi, zróbcie peeling, najlepiej gruboziarnisty. Po spłukaniu, łapcie za golarkę i... gotowe :) Peeling nie tylko usuwa martwy naskórek, ale także zmiękcza włoski, dzięki czemu nasza skóra będzie gładsza i piękniejsza.


Na dziś to wszystko :) Jak podobał się post? Jeśli będą zainteresowane, na moim blogu może pojawiać się więcej postów o takiej tematyce :) Buziaki!


4 komentarze:

  1. Bardzo przydatny post napisałaś :) Oby było więcej takich! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Tego z wsuwkami nie wiedziałam :) Nie znam ani jednej osoby, także fryzjerki, która używa ich falowaną stroną do skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! A ja o tym dowiedziałam się właśnie od swojej fryzjerki ;D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger