Tanie, ale nikt nie powiedział, że złe :) cz. I

W końcu przyszedł czas na tag... tanie, nie znaczy złe! Długo się do niego zbierałam, ze względu na to, że miałam spoooro tanich, ale godnych polecenia rzeczy, ale powyrzucałam opakowania :( Dziś postaram się przedstawić kilka, które moim zdaniem zaliczają się do tego tagu. Nie będę dzieliła na kolorówki, pielęgnację etc. Każdy produkt będę przedstawiała po kolei, więc zapraszam :)




Nikt nigdy nie powiedział, że jeśli coś jest tanie, to znaczy, że jest złe. A jeśli powiedział - to niech idzie dalej taplać się w swoich pieniążkach i przepłacać :) Ja, zawsze szukałam tańszego wyjścia i dziś kilka z nich przedstawię.


1. Jako pierwszy: krem BB, Under Twenty. Nie ma nic lepszego, niż nawilżający podkład :) Kremy BB na ogół są godne polecenia i daję sobie głowę uciąć, że każda o nich słyszała. Musimy jednak uważać na odcienie. Ja dopiero niedawno spojrzałam, jak ciemny jest mój, ponieważ przez dłuższy czas leżał w szufladzie :(

2. Krem do rąk z Farmony. Ach, moje miłości... Więcej tutaj.

3. Płyn micelarny Be Beauty, oszczędzę sobie opinii o nim :) Każdy go zna, a jak nie zna, to niech pozna. Genialny w swojej prostocie. (5zł)

4. Krem ZIAJKA dla dzieci. To mój jedyny krem do twarzy już od kilku lat, tylko jego mogę używać wiedząc, że mnie nie wysypie ani nie podrażni mi skóry. Pozdrawiam ja i moja beznadziejna cera :) Nawilża, jest delikatny i szybko się wchłania. (4zł)

5. Tusze do rzęs z LOVELY. Miałam niebieski i pomarańczowy, są genialne. Teraz chcę się skusić na żółty, ponieważ naczytałam się o nim tyyyyle dobrego. (8zł)

6. Lakier do włosów ISANA. Tani, niezawodny. (7zł)

7. Lakiery do paznokci SAFARI. Kolor, jaki nam się tylko zamarzy. W dodatku tanie jak barszcz. (3zł)

8. Masełko do ust BIELENDA. Wcale nie gorsze od tego z Nivei. Zdecydowanie jest moim faworytem, szczególnie zimą. Ratuje moje usta z opresji nadając przy tym zdrowy kolor. Ja mam wersję wiśniową :) (6zł)

9. Odżywka do włosów ALTERRA. Jak tylko się o niej dowiedziałam, od razu poleciałam ją kupić. Włosy stają się po niej lejące, miłe w dotyku, delikatne i nie obciążają głowy. Często jest na promocji za całe 5,99zł.

10. Konturówka do ust WIBO. Po kupieniu jej, naczytałam się sporo złych opinii. Nie wiem skąd. Jak dla mnie, jest bardzo okej. Fakt faktem, szybko się zmazuje, ale zawsze można mieć ją przy sobie, do małych poprawek ;-) (5zł)


Na dziś to koniec, mogłabym tak wymieniać i wymieniać, ale ta lista nie liczyłaby wtedy 10 pozycji, ale 100 :) Jeśli tag się spodoba, będę robiła go częściej. A uwierzcie, że mam wiele produktów w zanadrzu :)


10 komentarzy:

  1. Be beauty i alterra tez moje cudenka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnas napisać z jakiego to sklepu np. Be beuty nie każdy wie i zdjęcia każdego z bliska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że wystarczy sobie wpisać w google :) A zdjęcia każdego z osobna nie są potrzebne, bo wszystko dobrze widać i są takie rzeczy, że ta się je rozróżnić :D W dodatku podpisane ;)

      Usuń
  3. vanitykitty69@gmail.com na email :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem BB również używałam i sprawuje się świetnie. Bardzo wydajny tak samo jak płyn micelarny z BeBeauty. :)
    Zapraszam do mnie:
    http://perfectmoments-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyn micelarny :) Tez go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger