THE COLOR WORKSHOP, Markwins - czyli kuferek szczęścia :)

Kurde, fajnie, że trochę wyświetleń się wczoraj nabiło! Aż chcę się dziś z Wami czymś podzielić.. mianowicie, prezentem od mamy mojego M. :) Wczoraj dostałam od niej kuferek marki The Color Workshop. Jakiś czas temu było o niej głośno w blogosferze (nie miałam jeszcze wtedy bloga, ale przewertowałam wszystkie). W kuferku znajdują się: dwa pędzelki do rozcierania cieni, pędzelek do nakładania różu/bronzera, siedem cieni (niżej zrobię swatche), dwie szminki, które tak ślicznie pachną, że och i ach. Dodatkowo jest tam też błyszczyk o zapachu cynamonu, dwa lakiery do paznokci i podwójny róż.



Cienie TWC:
-> Są średnio napigmentowane, ale dają radę, póki co zrobiłam tylko swatche, ale może będziecie chcieli makijaż wykonany kosmetykami TWC? Jeśli ktoś taki się znajdzie, to piszcie na dole :)






Róż TWC:
-> Jest dość mocny, więc trzeba nabierać na pędzelek jego minimalną ilość. Ale nadaje ciepły odcień skórze i wygląda naturalnie.



Lakiery TWC:
-> Mi się trafiły dwa poniższe kolory. Zaraz maluję paznokcie kolorem nr 2 - nude wygrywa zawsze :)



Moim zdaniem super rzecz! Ja osobiście jestem zadowolona. Jedyny minus to opakowania.. Są plastikowe, tandetne i przy każdym otwieraniu np. cienia do powiek, boję się, że ono się rozpadnie. Ale to da się przeżyć :) Jestem na tak! 
A Wam się jak się podoba? Może któraś z Was też go ma i chce się podzielić swoim zdaniem? Buziaki!

P.S. Wieczorem kolejny post, moim zdaniem, jeden z ciekawszych :)


2 komentarze:

  1. Pierwsze słyszę o takim kuferku :) Sam pomysł jest super, ale szkoda ze te cienie nie są lepiej napigmentowane no i opakowania lepszej jakości. Ile takie cudo kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, nie wiem, dostałam w prezencie. Wiem, że było dostępne w Biedronce:D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger