4 sposoby na piękne usta!

Nie od dziś wiadomo, że każda z nas chciałaby mieć duże i piękne usta, bez suchych skórek, zajadów, i innych takich nieprzyjemniaczków :) Jak do tego dążyć? Przestawię wam kilka podstawowych trików, o których wie zapewne każda z nas, ale gorzej z czasem i z chęciami :)



1. Po pierwsze - pamiętaj, że nie obgryzamy skórek i nie oblizujemy ust! To naprawdę nie pomaga. 

2. Po drugie - nie tylko peeling ciała jest ważny, ale także ust :-) Nie trzeba kupować specjalnych zdzieraków, wystarczy, że zrobisz je sama w domu. Połącz najlepiej cukier z czymś nawilżającym (dobrze sprawdzi się miód) i wsmaruj w usta. 

3. Po trzecie - wykonuj masaż ust miękką szczoteczką do zębów. To powinno wejść w nawyk, tak samo jak mycie zębów.

4. Po czwarte - pomadki ochronne nie są dla ozdoby :-) Naprawdę są ważne w pielęgnacji ust, które powinny być ciągle nawilżone - nie zapominaj o tym!



To naprawdę kilka kroków, które możemy wykonywać codziennie bez chwili zastanowienia, jednak powinny być one dla nas rutyną. Uratują one nasze usta od suchych skórek, sprawią, że będą bardziej ukrwione, zdrowsze i pełniejsze :-) 


Buziaki.


21 komentarzy:

  1. mam ogromne skłonności do obgryzania skórek z ust :( a co poradzisz na pękające usta? Ciągle mi pękają i nie wiem co z tym robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób peeling i nie nakładaj żadnych pomadek, kup sobie witaminę A albo wazelinę, i smaruj usta :)

      Usuń
  2. Muszę sobie zrobić taki domowy peeling. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękne usta:) a masełko mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A masełko jak najbardziej polecam, jest genialne :)

      Usuń
    2. na razie go nie kupiłam tylko dlatego że nigdzie na nie nie trafiłam :(

      Usuń
  4. Usta jak MALINY :) Dzięki za odwiedziny. Dołączam do obserwatorów i zapraszam częściej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, również obserwuję :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny, przydatny post :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę tej toaletki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jest za mała :( Ale planuję zrobić o niej post :)

      Usuń
  7. Piękne usta:) I ładna szminka!
    Ja się stosuję do tych rad nawet dziś robiłam szybki piling szczoteczka do zębów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A szminka to mój nowy zakup z Golden Rose i jestem w niej zakochana :D Super, mi masaż szczoteczką bardzo pomaga, w sumie robię go przy każdym myciu zębów :)

      Usuń
  8. Podoba mi się szminka, którą masz na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o niej w poprzednim poście :) I dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  9. Peelingi do ust stosuje regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rady, cieszę się, że obserwuję !
    Ja jestem totalnie uzalezniona od pomadek ochronnych, masełek do ust, balsamów...itp :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się stosować do tych "zasad". Peeling, masaż szczoteczką.. Moje usta to uwielbiają :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger