Delikatny makijaż walentynkowy!

Hej, hej :) Dzisiejszy dzień od samego rana jest naprawdę cudowny. Dostałam paczkę od firmy Maestrobrush, z którą zaczęłam współpracę. Do przetestowania dostałam pędzel do podkładu, modelowania, różu, nakładania cienia na górną powiekę i nakładania cienia na dolną powiekę. Jest to moja pierwsza współpraca, więc jestem bardzo podekscytowana. O pędzlach będzie osobny post, (jak je tylko troszkę potestuję) i podam wtedy linki, gdzie możecie je kupić. Dziś natomiast zapraszam Was do zobaczenia mojej propozycji delikatnego, kobiecego makijażu walentynkowego.




Jak już (chyba) zdążyłyście zobaczyć, nie przepadam za mocniejszymi makijażami, ale obiecuję, że trochę poćwiczę i niedługo dodam propozycję jakiegoś w moim wykonaniu. Dziś mam dla Was delikatny, kobiecy makijaż z różem i czernią, i delikatną czerwienią na ustach.



I jak Wam się podoba? :-) 



11 komentarzy:

  1. Oo bardzo gratuluje i troszkę zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje współpracy:) makijaż super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  3. Fajne cieniowanie na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny makijaż:) U mnie niestety róż na powiekach robi "zmęczone oko"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może użyć ciemniejszego różu i z czymś go połączyć? :)

      Usuń
  5. Gratuluję pierwszych sukcesów !
    Zapraszam do siebie na mały konkurs, do wygrania podkład Sephora + mała niespodzianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, taki delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger