Isana, suchy szampon - czy naprawdę działa?

Wiem, wiem, ostatnio trochę przystopowałam z pisaniem, ale to przez to, że teraz mam okres sesyjny, czyli wolny i odpoczywam :-) Chwilowo nie ma mnie w domu, ale to nie stoi na przeszkodzie, żeby coś skrobną. Ci co mnie znają wiedzą, że jakoś nie kręciły mnie nigdy suche szampony jakiekolwiek. Batiste, Isana itd. Po prostu nie rozumiałam ich fenomenu i myślałam, że i tak nie dają żadnego efektu oprócz zapachu na włosach. Czy moja opinia się nie zmieniła?


Otóż zmieniła się! Swoją Isan'kę dorwałam na promocji w Rossmannie za 6zł. Inaczej bym jej pewnie nie kupiła, ale, że stała taka samotna na półce pomyślałam "raz kozie śmierć" i rzuciłam do koszyka. Muszę zacząć od zapachu, ponieważ jest przepiękny! :-) Skorzystałam z okazji, ponieważ jak kupiłam, to akurat miałam dwudniowe włosy, więc wypróbowałam. Spsikałam włosy, rozczesałam i... tadam :-D Szok! Po prostu czułam się jakbym przed chwilą je wysuszyła. No i ciągle pachniały. W dodatku zyskały na objętości, co mnie strasznie cieszy, ponieważ męczę się z moimi "oklapusami" :-P

Mianowicie, chciałam z całego serca przeprosić wszystkie suche szampony! Nie doceniałam ich mocy! :-) Na pewno kupię drugi, jak tylko skończy mi się ten.


A Wy jakie macie zdanie na temat suchych szamponów?



10 komentarzy:

  1. Ja wole myc wlosy niz niszczyc je suchymi szamponami =^-^=
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że suchych szamponów nie używa się na co dzień :)

      Usuń
  2. Ja tez jakiś czas temu zmieniłam zdanie, super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam jak do tej pory styczności z suchymi szamponami, ale zainteresowałaś mnie tym produktrm i na pewno wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, zwłaszcza jak jest na promocjach :)

      Usuń
  4. batiste moja milosc <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten, ale niestety na ciemnych włosach wyglądał tak jak bym była siwa heh ;)
    Używam nie raz innych, ale jakoś wolę spiąć gdy są nie świeże i umyć po powrocie do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam z Isany suchy szampon taki ciemnozielony, zapach był jak taniego dezodorantu. :D Niestety nie umywa się do tego z Batiste. Ale był okej.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger