Makeup Revolution | Golden Lights

Dziś tak na szybko przychodzę do Was z postem o rozświetlaczu od MUR. Wczoraj dużo osób w komentarzach nie mogło się doczekać tej recenzji, więc oto i ona :-)





No więc. Jako prawdziwa amatorka, nie miałam jeszcze rozświetlacza. Jakoś nie zwracałam uwagi na konturowanie twarzy. Ale jak na blogerkę przystało - skusiłam się, żeby przetestować. Zamówiłam wersję Golden Lights, która jest ponoć słabo dostępna. Ja swoją dorwałam na e-kobieca i razem z przesyłką zapłaciłam około 19 zł. Opakowanie jest dość masywne i porządne jak na plastik, jednak ja miałam problemy z otwieraniem. Nie wiem, czy każdy je ma, czy tylko ja robiłam coś źle. Za każdym razem jak chciałam go otworzyć, mijało 10 minut. W tym jeden z moich paznokci ucierpiał... W końcu podważyłam otwarcie pilniczkiem, no i ten "zatrzask" się odłamał, co w sumie mnie nawet cieszy, bo już mnie mam problemu z dostaniem się do środka :-D


Rozświetlacz jest wypiekany i naprawdę jest go sporo. Mam wrażenie, że będzie bardzo wydajny. W opakowaniu ma taki szampański kolor, ale na skórze jest prawie nie widoczny. Daje efekt odświeżenia i rozjaśnienia twarzy! :-) Jestem z niego baaardzo, ale to bardzo zadowolona i jak najbardziej polecam każdemu. Poniżej postarałam się zrobić zdjęcie, jak wygląda na twarzy. 




A Wy go macie? Polecacie? :-) Buziaki i miłego weekendu!


12 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze, ale bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go na liscie wish;)piekny jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, i cena jest okej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele dobrego na temat rozświetlaczy z MR. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajj planuję i planuję kupić a narazie wiernie trwam przy Mary Lou i Kobo

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam,ale kusi :P

    ps. masz racje, bylo mi mega zimno haha!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też muszę pomyśleć o zakupie nowego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba będzie się skusić na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt. Ja rozświetlacza jeszcze nie używałam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger