Miss Sporty So Fine Skin Matching - bubel czy hit?

Jejuńku, nie mam czasu na nic! :-) Dziś przylatuję do Was z podkładem Miss Sporty So Fine Skin Matching. Jako, że mój ulubieniec już się kończy, a ten był w promocji za 7zł to rzuciłam do koszyka. Jesteście ciekawe, czy się spodobał? :-)





Mianowicie... NIE. Jest to straszny bubel, przynajmniej dla mnie. Mam bardzo jasną cerę, w dodatku z wypryskami i AZS w okolicach nosa, co przeszkadza mi w sumie każdego dnia. Gdy nakładam podkład - ta część mojej twarzy znacznie odznacza się, ponieważ jest przesuszona. O podkładzie z MS możemy przeczytać, że "rozświetla i minimalizuje niedoskonałości cery, sam dopasowuje się do cery, 100% rozświetlenia, bez efektu maski, z wit. A, E, C, pełna energii i nawilżona skóra". 


Po pierwsze - podkład momentalnie zasycha (nawet nie zdążycie go sobie rozprowadzić pędzlem)

Po drugie - nie zakrywa niedoskonałości
Po trzecie - nie likwiduje suchych skórek
Po czwarte - szybko się wyciera (zwłaszcza w okolicy nosa)
Po piąte - strasznie oksyduje! (poniżej zdjęcia porównawcze, pierwsze od razu na ręce, drugie po 15 minutach)





Jak najbardziej nie polecam. Nie wyrzucę go, spróbuję może powrotu jak wyleczę swoją buźkę, póki co jest totalnym bublem.


Dziewczyny :-) Poszukuję w miarę taniego podkładu nawilżającego i mocno kryjącego. Polecacie coś? :-)


9 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam podkładów tej firmy, a suchych skórek nie podkreśla Rimmel long lasting, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogę polecić Rimmel, Lasting Finish 25H Foundation (Podkład mineralny do twarzy) (stara wersja, nowej nie próbowałam.) Używałam go przez długi czas, dobrze kryje, wystarczy przypruszyć go jakimś puderkiem i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kieeeedyś miałam kilka podkładów z tej firmy ale wg mi się nie spodobały :D Jedyny podkład który moim zdaniem dobrze kryje i nie podkreśla suchych skórek to Revlon Colorstay. W zwykłych miejskich drogeriach można go dorwać za 30 zł (W Hebe np kosztuje niestety ok 60zł :/ )

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie odważyłabym się sięgnąć po ten podkład, nie wiadomo co w sobie kryje. :D A niestety nie polecę Ci nic bo ja ciągle matujące kupuję, więc na nawilżających się nie znam :*
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju. Miałam zamiar go wypróbować, ze względu iż jego brat So Matte ma dość jasny odcień i nie ciemnieje za bardzo. Ale jak zobaczyłam te zdjęcia to wiem, że jednak nie skuszę się na jego zakup. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, naprawdę nie polecam.

      Usuń
  6. Mi podobnie ciemnieje korektor w pędzelku z tej firmy. I też nie zakrywa nic, podkreśla zmarszczki mimiczne i w ogóle źle wygląda :/ Nie wiem, jak można wprowadzać na rynek tak beznadziejne produkty??

    OdpowiedzUsuń
  7. O, dobrze wiedzieć, żeby omijać, nawet jeśli cena mogłaby kusić. ^^

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger