Paletka Lovely, Nude make up kit (czy hit)?

Już jestem, już jestem :-) Wiem, że nie było mnie kilka dni, ale tak wyszło. Teraz rozebrało mnie choróbsko, więc mam czas na napisanie czegoś. Wczoraj coś wspominałam na jednej z grup na Facebooku, że dziś post o makijażu walentynkowym, ale nie dam rady. Zapraszam na niego jutro. W międzyczasie, dziś mam dla Was recenzję paletki cieni od Lovely, nude make up kit. No właśnie, kit czy hit? :-)




Na pierwszy rzut oka widać, że paletka wykonana jest z plastiku, ale takiego tandetnego. Bałabym się, że pierwszy upadek, mógłby okazać się tym ostatnim. W środku możemy znaleźć pacynkę, która raczej nam się nie przyda, no ale fajny gratis. Za cenę 13 zł dostajemy kolory, którymi możemy wykonać idealny makijaż nude. Co odcień, to pigmentacja. Nie mogę określić jej jako złej, ani też jako dobrej. Poniżej pokażę Wam swatche, które będą miały 2/3 warstwy cienia - żeby uwydatnić kolor.



Wydaje mi się, że jak za 13zł cienie są genialne. Maltretuje je codziennie. Możemy dzięki nim uzyskać idealny, dzienny look jak i wieczorowy. Lekko się osypują, ale nie jest źle. Jak najbardziej polecam :-) Nie mam jeszcze ulubieńca, ponieważ nie każdego używałam. Już jutro Walentynkowy look dzięki tej paletce!



P.S. Wyczekujcie rozdania u mnie na blogu już pod koniec miesiąca :-)



9 komentarzy:

  1. Mam ją, jak dla mnie jest całkiem fajna, jak na tę cenę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem też jest okej :) 13 zł płacimy czasem za jakiś jeden badziewny cień, a tutaj mamy ich kilka :)

      Usuń
  2. Paletka wydaje się by ok, dla niewymagających zbyt wiele. Ale kolory w porządku. za taką cenę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam ją ostatnio kupić, ale nie mam zbyt dobrych dośwadczeñ z tą firmą i e końcu odłożyłam, a szkoda, bo kolory bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę paletkę, jest bardzo osławiona w całym internecie. Dla mnie jednak tak do końca super nie jest, jednak również nie najgorsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taką cenę na prawdę spoko jest ;)
    Pozdrawiam //w-puderniczce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger