Pędzle do makijażu | MAESTROBRUSH

Dziś luźny post, trochę pędzlach :) 

źródło: maestrobrush.com



Już chyba pisałam wcześniej, że moja kolekcja pędzli jest bardzo uboga :-) Powoli zaczynam je zbierać. Ostatnio sporo czasu spędziłam na portalu http://maestrobrush.com/. Bez wątpienia jest to raj dla blogerek i wszystkich kobiet, kochających makijaż, i puchate pędzle :-) Natknęłam się tam na kilka pędzelków, które chciałabym mieć na swojej toaletce. Dzisiaj pokażę Wam kilka z nich :-)


1. Pędzel do podkładu - Maestro Foundation III. Jest to zdecydowanie pędzel, którego głównie u mnie brakuje. Podkład nakładam gąbeczką, która już ledwo zipie - przydałoby się te cacko :-)


2. Drugi w kolejności pędzel, którego u mnie brak to pędzel wachlarzowy - seria 142. Do nakładania pudru, bądź usunięcia jakichś osypanych cieni z twarzy - super sprawa! :-) 


3. Kolejny pędzel, to pędzel do blendowania. O tym słyszałam najlepsze opinie! Seria 481 :-) 

4. Małe cudeńko - pędzel do cieniowania, seria 490. Marzenie :-)
5. Ach! Pędzel do różu i pudru - seria 170. Jak go nie pokochać? :-D 

6. Dodatkowo na stronie http://maestrobrush.com/ możemy znaleźć etui na pędzle, wykonane ze skóry ekologicznej.



A wy, macie jakieś pędzle od Maestrobrush? Polecacie? A może na jakiś się skusicie? :-)



9 komentarzy:

  1. Z Maestro mam tylko jeden pędzelek, do nakładania cienia na powiekę, spisuje się ok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się chyba na jakiś skuszę :)

      Usuń
  2. mam 3 maestro:) do bronzera i rózu 2 i duo fiber sa super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem wierna pędzlom Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego w życiu trzeba spróbować! Haha :)

      Usuń
  4. Na razie posiadam zestaw pędzli z Hakuro ale bardzo chciałabym wypróbować te z maestro. Wiele blogerek je chwali :) Na pewno w najbliszym czasie spróbuję sobie skompletować przynajmniej podstawową piatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę właśnie zaopatrzyć się w nowe pędzle. Zwrócę na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger