Pomysł na prezent DLA NIEJ!

Hej, hej :-) Wiem, że trochę za późno na ten post, ale podam kilka propozycji prezentowych dla kobiet nie tylko na walentynki. Pamiętajcie chłopacy - niedługo dzień kobiet! :-) Dzień Zakochanych chciałam Wam życzyć ogromu miłości i nie tylko tego dnia. Pamiętajcie, że powinniśmy ciągle pokazywać jak bardzo kochamy naszą drugą połówkę :-)




1. Kosmetyki. Panowie, pogódźcie się z tym, że każda kobieta, niezależnie od wieku je kocha. Możesz podarować jej pomadkę, cienie, pędzle, perfumy. Wszystko, od wyboru do koloru! Wiadomo jednak, że jest to dość indywidualna sprawa, więc najlepiej podsłuchać jak wiecznie marudzi co chciałaby sobie kupić albo spytać wprost :-)

2. Książki. To dobry pomysł, ale też ryzykowny, nie zawsze możemy trafić w gust. No, ale raczej wiecie (chociaż ogólnie) czym interesuje się Wasza kobieta :-)

3. Kwiaty. Ja mogłabym dostawać je w ogromnej ilości i na każdą okazję :-D

4. Świeczki. To naprawdę dobry pomysł na prezent :-) Skompletowanie jakiejś porządnej, pachnącej świeczki, bądź wosków z kominkiem.

5. Karnety, bony. Do spa, kosmetyczki, drogerii. My już poradzimy sobie same z wykorzystaniem ich :-)

6. Słodycze. Czasem nie trzeba wiele. Koszyczek ze słodyczami potrafi uszczęśliwić tak samo, jak nie jeden droższy prezent.

7. Biżuteria. Co tu dużo mówić?! :-)

A Wy co dostałyście na Walentynki? :) Buziaki.



8 komentarzy:

  1. Ja najczęściej od mojego mężczyzny dostają biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też, wiadomo :) Starałam się wypisać kilka, jakbym pisała swoje wszystkie pomysły, to by postu nie starczyło :D

      Usuń
  2. Yes, I follow you on gfc #36, follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardziej satysfakcjonuje ręcznie zrobiona kartka, zamówiona piosenka w radiu, nagrany filmik czy przygotowana kolacja :P faceci też potrafią takie rzeczy, całe szczęście :D ja ostatnio od mojego S. dostałam bardzo fajną torebkę a na walentynki biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Kasiu,

    próbujesz też kosmetyków do pielęgnacji włosów? Trafiłam na Twój blog i zastanawiałam się nad tym, więc spytałam. Nie mogę znaleźć odpowiednich kosmetyków do włosów, może coś Ci przychodzi do głowy? Włosy mi się niestety rozdwajają, są dość suche. Próbowałam już wiele kosmetyków, niestety żaden nie przynosi pożądanych rezultatów :(

    Pozdrawiam, też jestem z Sulechowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Spróbuj może jakiegoś delikatnego szamponu dla dziec, np. Garnier Ultra Doux i polecam z całego serduszka maskę do włosów BioVax. Kosztuje około 18zł, ale naprawdę jest super :-) https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ-TTlPCdl-oOMD8G1OWsW20oOpVshAIPLvxODLbtA8zJ5G_JVtSXZ7Mw tą wersję, bo jest kilka.

      Usuń
  5. Dziękuję za info ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. A może pozłacana 24-karatowym złotem róża. Na allegro są różne wielkości. Oryginalnie i z klasą:) Ja byłam zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger