Trochę szarości i czerni, czyli makijaż zarówno dzienny, jak i wieczorowy.

Tak, dobrze czytacie! To mój pierwszy makijaż :) Pierwszy, mam na myśli - mój. Ponieważ jak już mogłyście zauważyć na blogu dodawałam już metamorfozę Pauliny. Z racji, że teraz mam chwilowo wolne od studiów, postanowiłam trochę się "podszkolić" w tym moim makijażu (nigdy nie powiedziałam, że potrafię przecudnie malować, wręcz przeciwnie - uczę się). Zrobiłam dziś makijaż oparty głównie na szarości, czerni i kolorze bordowym. Chyba jeszcze nikt nigdy nie widział porządku tam, gdzie maluje się kobieta :) Sprawdźcie, jak wyszło :) 


  



Starałam się wykonać makijaż otwierający oko, ponieważ sama mam oczy głęboko osadzone, małe, z opadającą powieką :) Linię wodną oka podkreśliłam białą kredką z Golden Rose, do makijażu użyłam cieni z The Color Workshop, tuszu z Rimmel London i szminki z Golden Rose Lipstick 2000. Jeśli ktoś będzie chciał, zrobię tutorial :)







Ja sama jestem zadowolona z efektu. Nauka czyni mistrza :-) A wam jak się podoba? Weźcie pod uwagę moje początki! :)


32 komentarze:

  1. Masz bardzo, bardzo ładne brwi !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj są niewyregulowane, jestem przed wizytą u kosmetyczki, ups :(

      Usuń
  2. Super;) a jutro ide na regulację brwi :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, na wieczór bym wszystko zrobiła jeszcze ciemniejsze ;)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam głęboko osadzone oczy, małe i w dodatku z opadającą powieką, ale jakoś trzeba sobie radzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) Ja bardzo lubię szarości na powiekach :) Masz piękne rzęsy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To prawda, szary kolor ładnie wygląda. Ja jednak na co dzień wolę makijaże "no make up" :)

      Usuń
  6. Dość ładnie i neutralnie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny delikatny :)

    fajny blog i zapraszam do obserwowanych ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na twój blog trafiłam przypadkowo jednak bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo mi miło :*

      Usuń
  9. jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdził ten makijaz

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Policzki ładnie, delikatnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne brwi i długie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się taki przyciemniony makijaż oczu, chociaż sama nie do końca dobrze potrafię go wykonać grrrr :/ Tobie wyszło świetnie :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny makijaż! Zarazem ciemny ale taki delikatny! Super wyglądasz!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy makijaz! masz piekny kolor oczu :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne oczy a makijaz wyszedl Ci bardzo ladnie! Ja staram sie sama probowac nowosci i sie podszkalam ;)

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger