BI-ES | LADY IN BLACK!

Dzisiaj post na szybko o moim ulubionym zapachu ostatnimi czasy, a już jutro przygotuję dla Was post z recenzją o pędzlach od Maestro :-)




Perfumy Bi-es są znane ze swojej niskiej ceny i pięknych zapachów. Te perfumy możemy dostać w Biedronce (są w stałej ofercie!) za około 18zł/100ml. Opłaca się, prawda? :-) Upatrzyłam je sobie i psiknęłam sobie zapach na rękę. Cały dzień go czułam i chciałam postawić na swojej toaletce, no i.. na drugi dzień dostałam je w prezencie! Początkowo oczywiście przyciągnął mnie flakon, jest elegancki, z kryształami Swarovskiego. Na pierwszy rzut oka mogą kojarzyć nam się z perfumami Lady Gagi Fame, nie wiem jednak, czy jest to próba odzwierciedlenia zapachu.

Nie potrafię opisywać zapachu, więc przytoczę Wam to, co mówi o nich producent.

"To orientalno - kwiatowe perfumy dla kobiet.
Słodki, orientalny zapach, w którym dominują owoce, kwiaty i zioła.
Nuty zapachowe: belladonna, morela, miód, szafran, orchidea tygrysia, jaśmin sambac, kadzidło."

Wszyscy, którzy mnie znają wiedzą, że uwielbiam wszystko, co pachnie słodko i tak jest też z tymi perfumami. Pachną niby słodko, ale też bardzo wyraziście i elegancko.  Co najważniejsze, za tę cenę i pojemność otrzymujemy perfumy, które utrzymują się do kilku godzin na naszym ciele, a na ciuchach (np. sweterku, szaliku), aż do kilku dni.


Jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem, dlatego postanowiłam Wam je polecić, bo za tę cenę i taką jakość nie ma na co czekać! A wy, znacie te perfumy? :-)



3 komentarze:

  1. Bi-es ogólnie znam, ale tych nie miałam. Polecam Ci Sexy girl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie miałam jeszcze żadnych, muszę wypróbować! :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger