DENKO #3


Tak, wiem, robiłam już denko na początku marca, ale uzbierało mi się znowu kilka rzeczy, a jako, że mam chwilę, to wolę napisać post, żeby się ich pozbyć :-) Zapraszam!




1. Pianka do golenia Isana. Zapach jabłkowy, mniam! Moja ulubiona. W połączeniu z maszynką Gilette Venus zapewnia gładkość, zero podrażnień czy zacięć. Zawsze u mnie! :-) /ok. 5zł/



2. Żel do golenia, Gilette for Women, Satin Care. To mój pierwszy żel, strasznie wydajny! Pompka o wielkości paznokcia starczyła na całą nogę :-) Był bardzo dobry, ale raczej nie wrócę do niego, Isana wygrywa ceną :-) Niestety nie mam swojego zdjęcia, bo wyrzuciłam :( /ok. 15zł/

źródło: google.pl


3. Babylips care, pomadka ochronna od Maybelline. Szczerze, nie mam konkretnego zdania na jej temat. Nie trzymała się długo na ustach, ale dawała nawilżenie. Na pewno nie nada się dla osób, które potrzebują mega nawilżenia. Może i będzie okej, ale dla kogoś, kto ma zadbane usta i będzie oczekiwał po prostu chwilowo "mokrych" ust. /ok, 9zł/


4. Oliwkowy płyn micelarny Ziaja. Dobrze zmywał makijaż, ale nic poza tym. Jeśli dostał się do oczu, to trochę szczypało, no i nie zauważyłam jakiegoś szczególnego nawilżenia, a miał to robić! /8zł/




5. Antyperspirant Rexona. Nigdy nie miałam problemu z doborem antyperspirantów. Każdy dobrze działał, a ja nie jestem z tych osób, które maja problem z za dużym poceniem się. Ładnie pachniała, raczej nie wrócę, bo zawsze kupuję inne - tak już mam :-) Ale polecam. /8zł/


6. Płyn do kąpieli Finale. Piękne zapachy, wytwarza ogrom piany, nawilża i utrzymuje się na ciele dość długo. Mój ulubiony to ten, o zapachu aronii i jeżyny. Mmmm. /3zł/


7. Peeling Tutti-Frutti. Od dawna szukałam dobrego, nie ukrywajmy też, że taniego, peelingu. Kiedyś rzuciłam do koszyka ten, no i już ze mną został. Jest gruboziarnisty i porządnie czujemy jak niszczy martwy naskórek. No i ten zapach.... W dodatku ta mała buteleczka jest strasznie wydajna! /3zł/


8. Henna do brwi, Delia. Jeszcze niedawno, co miesiąc biegałam do kosmetyczki na hennę brwi, ale przestało mi się to podobać. Takie ciemne, pofarbowane brwi. Ja sama z siebie, mam je naturalnie ciemne, więc zaczęłam je tylko wypełniać cieniem i takie je lubię! Ale hennę mam w domu, czasem przed większym wyjściem nałożę na kilka minut i spłukuję. Podoba mi się to, że sama wybieram sobie efekt i odcień. /ok. 3zł/


9. Szampon Garnier Fructis. Mam bardzo wrażliwą skórę głowy i jeśli umyję włosy innym szamponem, niż ten, po godzinie mam lekko widoczny łupież. To naprawdę uciążliwe, dlatego to mój must-have w łazience. Oprócz łagodzenia przyczyn łupieżu, bardzo odżywia włosy, są miękkie i przyjemne w dotyku. /9zł/


10. Odżywka do włosów Alterra. Raczej do niej nie wrócę, ze względu na to, że ciągle szukam tej idealnej :-) Może kiedyś. Ale była super! Fajnie nawilżała, pięknie pachniała, no i naprawdę działała. /ok. 9zł/


11. Niby nie kosmetyk, ale coś dla ludzi, posiadających atopowe zapalenie skóry. Ja długo z tym walczyłam (w sumie walczę dalej, ponieważ nie da się tego wyleczyć). Ale moja dermatolog dopiero za którąś wizytą (nawet już po maściach sterydowych) postanowiła przepisać mi maść Protopic. I to był strzał w dziesiątkę. Jeśli mam zagonione miejsca wokół nosa, smaruję na noc, a rano sucha skóra znika. Naprawdę polecam wszystkim, którzy zmagają się w tą chorobą! Cena waha się od 40zł do 70zł. Mi udało się kupić za 40zł, trzeba poszperać w wielu aptekach, jeśli nie chcemy przepłacić.




I to wszystko! :-) W końcu więcej wolnego miejsca! A jak wygląda Wasze denko? :-)

21 komentarzy:

  1. Miałam peeling tutti-frutti i płyn micelarny z ziaji - oba produkty lubiłam :) Za to odżywka z Alterry mi nie pasowała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie pasowała? Coś złego robiła włosom, czy wręcz przeciwnie? :-) Ja ostatnio chyba trafiłam na najlepszą odżywkę na świecie, za całe 3zł! :-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś ten peeling ;-)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie :) Ale one są też w innych drogeriach, w internecie również, np. na e-zebrze :)

      Usuń
  4. Chyba widziałam kiedyś ten peeling w Biedrze, jeżeli się nie mylę. Pianka z Isany jest świetna, też jej używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te peelingi są teraz dość znane :)

      Usuń
  5. Sama mam zamiar wypróbować odżywkę z Alterry (choć słyszałam, że maska jest lepsza :p), peelingi tuti fruti i płyn z ziaji. :)
    Ps. Ale długaśne paznokcie! Śliczne są. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To testuj, testuj! :) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  6. te plyny finale pieknie pachna <3
    razi mnie blad "czasem przed większym wyjściem nałożę na kilka minut i spłukam" i splucze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, miało być 'spłukuję' :D Tak to jest, jak się pisze i od razu dodaje. Mistrzyni ortografii i taki błąd, haha. Ale dziękuję bardzo! ;) A te płyny pachną, oj, pachną ;d

      Usuń
  7. Miałam kilka z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie kupiłam ten peeling z Farmony i będę sprawdzać jak na mnie zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywka z altery pięknie pachnie kocham ją za to ale niestety nie mogę jej używać bo nie obciąża mojego buszu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria, a próbowałaś jakąś odżywkę z Isany? Ja ostatnio kupiłam taką jedną, że chyba już nigdy nie kupię innej! Masakra, super są :)

      Usuń
  10. Dziękuję bardzo za miły komentarz na moim blogu:) Mi u Ciebie również bardzo się spodobało i będę częściej wracać.
    Z prezentowanych przez Ciebie kosmetyków mam jedynie hennę Delia - u mnie również dobrze się sprawdza. Jestem ciekawa jeżynowego żelu pod prysznic, gdzie można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Żele Finale są dostępne w Lidlu! :)

      Usuń
  11. Fajne denko- też miałam tą piankę z Isany- bardzo je lubię i hennę :)
    Pozdrawiam
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham ten peeling :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger