Jak zejść z ciemnego koloru w domu?

Obiecałam "mocny post", no i jest :-) Przynajmniej dla mnie, ponieważ zejść z czarnego koloru chciałam już dawno. Jeśli jesteście ciekawe jak to zrobić, wydając dużo mniej, niż u kosmetyczki i poznać historię moich włosów -> zapraszam.

Od samego początku - mój naturalny kolor to taki mysi, szary blond.


W trzeciej gimnazjum, czyli 4 lata temu, coś mi odbiło i zachciałam mieć ciemniejsze włosy. Długo nie czekając, pofarbowałam je na czekoladowy brąz.


Ładny kolor, prawda? Tak. Tylko, że za każdym razem jak pojawiały się odrosty (co 3 tyg.) musiałam farbować znowu i znowu, i znowu... Aż w końcu tyle warstw farby się zebrało, że włosy zrobiły się czarne. Miałam dość tego ciągłego niszczenia moich włosów farbami. Były w dobrym stanie, ale czułam ten "ciężar" na mojej głowie. Jakiś czas temu natknęłam się na zmywacz do włosów firmy Uber. Przeczytałam wszystkie recenzję, obejrzałam filmiki i ostatecznie zachęcona do reszty przez Zmalowaną - zamówiłam. Jest to koszt około 80zł z przesyłką, więc naprawdę długo zastanawiałam się nad tym. 


Produkt nie zawiera utleniaczy czy amoniaku, jest w 100% naturalny. Więcej informacji na stronie -> UBER - zmywacz koloru do włosów.


Jeśli mamy jakiekolwiek pytania, możemy do firmy na Facebooku albo e-maila, a miła Pani Renatka wszystko nam wytłumaczy - krok po kroku. 


Produkt przychodzi do nas w kartoniku.


Usuwanie koloru jest podzielone na kilka etapów, postaram się je wam po części przybliżyć:

Krok 1. Usuwanie silikonu z włosów (mycie głowy przez tydzień szamponem dla dzieci)
Krok 2. Nie używanie suszarek, prostownic, odżywek, lakierów itp.
Krok 3. W dzień usuwania koloru - wyczyścić jeszcze raz włosy z silikonów
za pomocą płukanki z sody.
Krok 4. Wymieszanie buteleczki numer 1 i 2, i nakładanie na włosy.
Krok 5. Po godzinie - 20 minutowe mycie włosów ciepłą wodą.
Krok 6. 20-minutowe mycie włosów Bufferem (buteleczka 3)
Krok 7. Umycie włosów resztą Buffera tak jak zwykłym szamponem.
Krok 8. CIESZ SIĘ NATURALNYM KOLOREM WŁOSÓW :)


Co prawda to wszystko zależy od włosów i długości farbowania. Produkt nie działa na włosy farbowane HENNĄ! U mnie ściągnął czarny kolor prawie w całości, teraz mam poświatę brązowo/rudawą, a góra włosów jest lekko marchewkowa. Nie miałam nadziei, że po tylu latach farbowania ściągnie mi kolor od razu do naturalnego. Mimo wszystko i tak jestem zadowolona! Najważniejsze jest to, że nie musimy faszerować naszych włosów rozjaśniaczami. Ja pod koniec miesiąca planuję drugi taki zabieg, żeby już całkiem zejść do swojego koloru :)

Poniżej zdjęcie przed i po.



A Wy słyszałyście już o produkcie Uber? :-)



2 komentarze:

  1. fajny wpis
    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne są te włosy po lewej :) Świetny kolorek

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger