Moja wygrana w konkursie Rimmel - nagrody.


Hej! Dziś przychodzę na szybko. Pisałam ostatnio, że wygrałam jedną z nagród w konkursie "I Ty zostań recenzentką Rimel!". Konkurs polegał na napisaniu swojej recenzji na temat maskary Rimmel Wonder'full z olejkiem arganowym. Tak się składa, że pisałam o niej tutaj. Więc jak zobaczyłam konkurs, skopiowałam swoją opinię i wkleiłam tam, całkiem o tym zapominając. A jakiś czas później dostałam e-maila z wiadomością, że dostaję nagrodę :-) Chcecie zobaczyć, co dostałam?



1. Tusz do rzęs Rimmel Extreme Black Wonder'full. Czyli tusz, który recenzowałam :-)



2. Cień do powiek w kredce Scandaleyes. Dostałam go w kolorze 002 "Bulletproof beige". Kolor jest prześliczny, taki neutralny! Super :-) Miałam go dziś cały dzień na powiekach i ani się nie zważył, nie osypał, no i nakłada się cudownie. 


3. Eyeliner Jumbo Scandaleyes w pisaku. Tak, tak, tak! Eyelinery w pisaku - tylko takie lubię :-) Nie potrafię obsługiwać się tymi w kałamażu. Kreska za jednym machnięciem ręki.



To wszystko :-) Niby trzy rzeczy, ale bardzo jestem z nich zadowolona! Nigdy niczego nie wygrałam, a tutaj proszę - niespodzianka :-D Także zachęcam do brania udziału w konkursach, może akurat szczęście Wam dopisze! :-) 



14 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :)
    Zapraszam też do mnie ;) http://alexwswieciekosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wygrana :) Wiele negatywnych opinii o tym tuszu słyszałam, czytałam...chyba trzeba sie przekonać na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama się przekonałam i jak dla mnie jest super :) Teraz drugie opakowanie - żyć, nie umierać! :)

      Usuń
  3. gratuluje :) bardzo chce kupic te kredki,juz sprawdzałam je w drogerii, super mięciutkie i kolory przepiękne :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też chyba upoluję inne kolorki!

      Usuń
  4. Tusz ma piękne opakowanie ale niestety też słyszałam nieciekawe opinie na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto przekonać się o tym jak się sprawuje, na samej sobie? :)

      Usuń
  5. Gratulacje ! Ja jeszcze żadnego konkursu nie wygrałam :)
    http://martynaa-bllog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie, to mój pierwszy raz :) Nie ma co się poddawać!

      Usuń
  6. Nie miałam go :) Ale gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger