Recenzja pędzli MAESTRO


Tak jak obiecałam, przychodzę do Was z recenzją pięciu pędzli od firmy Maestro. Z góry zapowiadam, że to, że dostałam te pędzle za darmo do testowania, nie mają żadnego wpływu na moją opinię! Zaczynajmy :-)



Od samego początku - pędzle przyszły do mnie zapakowane, bez żadnych uszkodzeń.


Zacznę opisywanie od lewej strony i dorzucę linki, gdzie możecie je kupić.


1. Pędzel do podkładu - foundation III:
Mój ulubieniec, którego naprawdę u mnie brakowało. Wykonany z włosia syntetycznego, prosto ścięty. Idealnie rozprowadza podkład, nie wypadają z niego włoski. Łatwo się domywa. Jest super!



do kupienia tutaj -> klik.

2. Pędzel do różu - rouge.

Długość włosia to 17/25mm. Wykonane z miękkiego włosia koziego, ukośnie ścięty. Ja nakładam nim rozświetlacz, jest wystarczająco zbity a przy tym bardzo milusi. Tak samo jak jego poprzednik (i każdy kolejny pędzel) bardzo szybko się go myje, i nie gubi włosia.


do kupienia tutaj -> klik

3. Pędzel do modelowania twarzy - modelage.


Tak, tak, tak! Jest tak miękki, mój kolejny ulubieniec. Również wykonany z miękkiego włosia koziego, a długość włosia to 40mm. Używam go do różu i bronzera, nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez tego cudaka :-)


do kupienia tutaj -> klik


4. Pędzel do cieni - shadow L.

Owalny, włosie wykonane z naturalnego włosia pony. Długość włosia 14mm. Bardzo mięciutki :-)



do kupienia tutaj -> klik

5. Pędzel do nakładania cienia na dolną powiekę - shadow S.

Malutki, precyzyjny.Wykonany z bardzo miękkiego włosia. Długość wł. to 5mm. Bardzo przydatny!

do kupienia tutaj -> klik



Podsumowując, bardzo polecam pędzle od Maestro! Sama z chęcią przetestowałabym ich jeszcze kilka :-) Mam już upatrzonych kilka cudeniek i na pewno się skuszę. Cena dość przystępna, często są promocje z tego co zauważyłam. Naprawdę warto zwrócić na nie uwagę!




FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ!


>>> SKLEP <<<

9 komentarzy:

  1. Ciekawe pędzle, może warto je kupić..? :) Zastanawiam się :) Ciekawa recenzja. Zapraszam też na mojego bloga :) http://alexwswieciekosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wierna Hakuro, ale może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo chętnie wypróbowała bym te pędzle. Słyszałam wiele dobrego na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel do podkładu bardzo fajny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt! :) Jednak teraz czaję się na gąbeczkę.

      Usuń
  6. Używałam ich kilka razy na zajęciach z wizażu w szkole. Całkiem fajne, ale postawiłam na Hakuro i zbieram moją małą kolekcję. :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger