WHAT'S IN MY BAG?

Wiem, że ten TAG już dawno się ukazał. Robiły go i vlogerki, i blogerki :-) Ja, jako, że dziś mam chwilę chciałam też Wam pokazać co najczęściej noszę u siebie. Osobiście sama uwielbiam oglądać takiego typu posty, więc pomyślałam, że to dobry pomysł. Czy to prawda, że damska torba nie ma dna? ;-)





Na początek, swoją torbę kupiłam w House. Naprawdę nie pamiętam ile kosztowała, ale takiej szukałam - baaaaardzo pojemnej.


Zaczynajmy!



1. Kalendarz i długopis. Nie ruszam się bez niego nigdzie! Zapisuję tam wszyściutko. Czasami się zdarza, że stojąc w sklepie w kolejce coś w nim zapisuje :-)



2. Portfel. Ma roczek, dostałam go od teściowej nad morzem. Moja najdroższa MM :-) Czaję się na jakiś inny, ale tak mi szkoda odstawiać ją w kąt.


3. Kosmetyczka - mająca chyba milion lat. Nie, nie noszę w niej pudru, żeby poprawić makijaż. Tabletki przeciwbólowe, gumka do włosów, plastry i takie tam inne kobiece rzeczy.



4. Zapach do torebki.

5. "Pudełeczko" z lusterkiem na pomadkę. Kupiłam je chyba sobie z 10 lat temu, serio. I cały czas używam :-) 


6. Tic-tac'i albo gumy - always.


7. Jakaś stara, połamana szczotka z Avonu. Raczej się nią nie czeszę, ale mam. Szkoda mi mojego TT wszędzie ze sobą targać.



8. Słuchawki i mp3 - bez tego ani rusz.

7. Lusterka numer 4958945.





9. Chusteczki zarówno mokre, jak i higieniczne. Te z Lidla lubię. Tanie, ładnie pachną i są wystarczająco nasączone.



10. Okulary! Szczególnie wiosną.


11. Krem do rąk. Nie wyobrażam sobie go nie mieć. Od kilku dni nie mogę przestać używać tego Cztery Pory Roku. Jest super!


12. Klucze. Nigdy ich stamtąd nie wyciągam...

13. Zawsze mam również coś słodkiego. Dziś też miałam... ale zjadłam.




15. No i mój telefon. Jestem zakochana w obudowie, którą dostałam od mojego M. Naprawdę lubię Minnie Mouse.


Jak widać, nie mam w torbie nic specjalnego, same najbardziej potrzebne rzeczy :-) I raczej nie zgadzam się ze stereotypem, że w damskich torebkach jest burdel. Ja zawsze pilnuję porządku! :-)

A jak wygląda zawartość Waszej torebki? Co macie w niej najdziwniejszego?



6 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładną torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Orety mega praktycznie !
    słodycz rozbroił :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nice blog, follow for follow?

    www.trendyytimes.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest bardzo ładna :) Pokrowiec na tel też :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger