5 kosmetyków, które podbiły moje serce w marcu.


Cześć kochane :-) Wiem, że jesteście pewnie zalatane i na głowie macie przygotowania do świąt. Mam nadzieję, że każda z Was była poświęcić jajeczka! Zapraszam Was na szybkich ulubieńców marca, a w międzyczasie chciałabym życzyć Wam spokojnych świąt, spędzonych w rodzinnej atmosferze. Świąt bez nerwów i smutku. No i oczywiście smacznego jajka, i mokrego śmigusa-dyngusa! Wszystkiego dobrego :-*





Jak już sam tytuł mówi - to tylko 5 ulubieńców, ale za to intensywnie ich używałam, niektórzy z nich są już na wykończeniu, a ja zaczynam rozpaczać.

1. Na pierwszy ogień leci szminka Golden Rose, wersja Lipstick 2000, numer 122. Miałam okazję testować też Velvet Matte, ale jednak całym sercem zostaję przy wersji, którą mam. Super nawilżenie, trwałość, kolor. Wszystko na tak! Nosiłam ją prawie codziennie :-) Będę musiała przygarnąć inne kolorki. /ok. 9zł/




2. Drugi produkt to rzecz, której nie można kupić osobno z tego co mi wiadomo, niestety! Mam na myśli cień od The Color Workshop, był on w kuferku, o którym pisałam tutaj. Jest to taki chłodny odcień brązu, który idealnie wypełnia moje brwi. Nie wyobrażam sobie teraz innego zamiennika, mam nadzieję, że tak szybko się nie skończy!


3. Stałam się chyba jedną z tych osób, których ulubionym kosmetykiem jest rozświetlacz. Tak myślę. O moim rozświetlaczu od Makeup Revolution był już osobny post. Jest super, ratował mnie w dniach, kiedy się nie wyspałam; powiększał oko, rozświetlał nos, łuk Kupidyna. Jak widać raz wbił mi się paznokieć w sam środek :( Kocham, kocham, kocham. /18zł/


4. Przedostatni produkt to miętowo - turkusowy lakier z BeBeauty. Szukałam takiego koloru długo, wypatrzyłam w Biedronce i rzuciłam do koszyka. Pięknie wygląda na paznokciach, szybko wysycha - naprawdę jest super! Na pewno zaopatrzę się w inne kolory :-) /5zł/


5. No i ostatni, choć nie znaczy to, że gorszy. Wręcz przeciwnie. Mój ulubieniec od roku. Podkład z FM'u. Osobiście nigdy nie zamawiałam nic stamtąd, a ten podkład dostałam w prezencie i jestem wdzięczna do dzisiaj. Na pewno pojawi się o nim osobny post i to już na dniach, bo mam o nim do powiedzenia duudżo! Same widzicie, że już się kończy, a ja smutam :-( /45zł/





I to koniec :-) Używałam wiele kosmetyków, ale po te sięgałam prawie codziennie. A jak Wasi ulubieńcy marca? :-)


P.S. Dziewczyny, szukam jakiegoś nawilżającego kremu BB/CC do cery bardzo jasnej! Jestem totalnym bladziochem, jedyny podkład, który mi przypasował, to właśnie ten wyżej. Wszystkie inne były za ciemne albo oksydowały dopiero na twarzy :-( Szukam czegoś lekkiego na wiosnę. Co polecacie? :-)



Buziaki,

41 komentarzy:

  1. Moimi kosmetykami są zazwyczaj tusz do rzęs, kredka ewentualnie podkład, jednak lakier bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest super :) Cena, efekt, trwałość. Wszystko! :D

      Usuń
  2. pomadka świetna, i ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacza jestem bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier wymiata :D
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się czaje na produkty MAKEUP REVOLUTION

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! :) Ja planuję kupić paletę Flawless :)

      Usuń
  6. Co do kremu BB, to polecam zobaczyć krem BB do cery bardzo jasnej od Garniera. Nie używałam, ale sprawdzałam odcień i jest rzeczywiście w miarę jasny. Widziałam w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny kolor lakieru :)
    Zostaję na dłużej ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie miałam kolorówki z Fm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie! Ale ten podkład naprawdę skradł mi serce :)

      Usuń
  9. Nic nie znam, ale ja fanką kolorówki nie jestem:)
    Ładny kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli szukasz jasnego kremu CC to sprawdź krem z Bell - z serii Hypoalergicznej - ja mam 01 Porcelain i mi pasuje idealnie - nie oksyduje. Mają też fajne kremy BB ale ten najjaśniejszy (o ile dobrze pamiętam) był trochę bardziej w stronę różowego niż żółtego co już mi nie odpowiadało. Ja swój znalazłam w Rossmannie ale są chyba też w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor pomadki mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slyszalam o tym rozświetlaczu dużo dobrego, fajnie że u Ciebie się sprawdził :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam lakier z BeBeauty, ale w takim siwym odcieniu i tak sobie się sprawdza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zależy od koloru :( Bo ja z mojego jestem bardzo zadowolona!

      Usuń
  15. Great :) Happy Easter, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji używać żadnego z zaprezentowanych przez ciebie kosmetyków, szminka ma bardzo ładny kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę się przekonac do tego podkadu z fm

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozświetlacz z MUR mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama mam bardzo bladą cerę i póki co nie znalazłam zadnego kremu BB/CC którego mogłabym uzywać... ale słyszałam, że azjatyckie są dostępne w jasnych kolorach.

    Fajny ten rozświetlacz, mam ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam o azjatyckich, ale jakoś nie mogłabym zamówić jakiegoś kremu/podkładu, nie sprawdzając koloru :(

      Usuń
  20. Rozświetlacz mam i polecam. Piękny lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam ani jednego, ale kolor lakieru bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mialam nic z tego co pokazalas ale wlasnie wstawilam posta z lakierem hybrydowym w bardzo podobnym odcieniu! Uwilbiam takie blekity na wiosne!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. j lubie ten lakier mam go i jeszzce czewin, za taka cene i tak sie dość długo utrzymuje!:)
    obserwuejmy? daj znać u mnie ;) http://toloveyourselff.blogspot.com/

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piękne, długie paznokcie. Ten kolor świetnie na nich wygląda :)
    Zapraszam www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam sie na BB/CC bo nie używam, ale z jasnych podkładów na pewno rimmel ma coś ciekawego i całkiem lekkiego (jak dla mnie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja, już się skusiłam na krem BB z Maybelline, ale jak będzie -49% w Rossmannie to chyba kupię też jakiś podkład na "wieczorne wyjścia" :)

      Usuń
  26. Moja mama używa podkładu z FM i też jest bardzo zadowolona. Mój chłopak przez pewien czas bawił się w tą firmę, a my z mamą zamawiałyśmy kosmetyki z rabatem. :D Muszę ogarnąć czy jego konto jest jeszcze aktywne, bo chętnie kupiłabym jeszcze kilka rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger