Essence, lakier do paznokci - DON'T BE SHY

Hej kochaniutkie! Jak samopoczucie przed majówką? Jakie macie plany? :-) Dziś mam dla Was w sumie recenzję, której nie planowałam. Kupiłam dziś gazetę Glamour i jako dodatek był lakier do paznokci Essence, the gel nail polish. No cóż, ciekawe czy faktycznie wygląda jak żel? :-)





Mój kolorek to numer 27 Don't be shy. Jest to taki jakby lekko zgniły (?) limonkowy kolor, może jaśniuteńka zieleń. Nie mogłam znaleźć nigdzie ceny tej serii, ale pewnie coś około 10zł. Ja osobiście nie miałam wcześniej żadnego kosmetyki z Essence, ponieważ u mnie w mieście nie ma Natury. Niestety, ubolewam nad tym, bo sporo rzeczy z tej firmy mam na swojej wishliście. 

Bardzo podoba mi się buteleczka, jest bardzo mała (8ml) i poręczna. Wielkie brawa za pędzelek, który jest króciutki i szeroki, bez problemu można nim malować paznokcie. Malutki minusik za to, że lakier długo schnie. Dla jednych może to być niedopuszczalne, ja jednak nie mam z tym problemu, mogę cierpliwie czekać i w między czasie oglądać nowości na youtube :-)


Ja ostatnio zmieniłam długość swoich paznokci, rosną mi naprawdę szybko, więc nie żałowałam ich spiłowania. Zmieniłam też kształt na taki kwadratowy. Paznokcie wyglądają schludnie i bardzo ładnie się prezentują, ale jakoś źle się czuję z taką długością :-(

Dobra, koniec gadania. Teraz efekt:



Ja jestem zadowolona! :-) Kolorek ładnie wygląda na paznokciach, bardzo odbija światło przez co faktycznie ma się wrażenie, że to żel. Możliwe, że jak będę miała okazję to się skuszę na jakieś inne kolorki :-)


A Wy lubicie firmę Essence? Znacie te lakiery?



32 komentarze:

  1. Piękny kolor, ale moje paznokcie nie przepadają za lakierami z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie nie dla mnie, ale na Twoich pazurkach wyglada pięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to też nie mój kolor, ale się skusiłam :)

      Usuń
  3. Te lakiery kosztują 7 zł :) Również lubię ich pędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt super, uwielbiam lakiery z essence! :-)
    obserwuję i zapraszam do siebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny kolorek, cudna zieleń <3 A Ty masz wspaniałe i długie pazurki!

    Pozdrawiam cieplutko i z wielką przyjemnością obserwuję ;-))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny kolorek, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietypowy kolor:) nie miałam jeszcze lakieru Essence

    OdpowiedzUsuń
  8. na Twoich paznokciach prezentuje się cudownie, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wygląda na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier świetnie prezentuje się na Twoich pazurkach. A nowy kształt paznokci jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor! Ja dorwałam gazetę z cieniem z Inglota :) Ale widzę, że ten lakier też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie udało tej z cieniem dorwać :(

      Usuń
  12. Kolor nie mój, ale wykończenie mi się ogromnie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie nie mój kolor, ale pewnie gdybym nim pomalowała paznokcie moglibyśmy się polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ciekawy, ale ja tych lakierów wyjątkowo nie lubię. Ich trwałosć na moich paznokciach to max. kilka godzin...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety też za długo się nie nabył :(

      Usuń
  15. Tak, tak, tak. Temu kolorowi zdecydowanie dałabym szansę na wiosnę. Lubię takie energetyczne barwy. jednak nie ufam zielonym kolorkom ze względu na to, że nie raz mimo odżywki pod spodem lekko odbarwiły mi płytkę na żółto. Ale dla takiego efektu jak u Ciebie, mimo obaw, bym się skusiła. W wolnej chwili zapraszam do mnie. Pozdrawiam cieplutko. Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mi czasem czerwone kolorki zostawiały ślady. Ale z pomocą odżywki, ten nic po sobie nie zostawił :)

      Usuń
  16. Mega kolor. :D I pięknie błyszczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda obłędnie i energetycznie, a płytka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek, zakochałam się. jest taki wiosenny :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mam kilka lakierów z tej serii i jestem bardzo zadowolona
    ps fajny blog zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również kupiłam tę gazetę, miałam co prawda inny kolorek, ale Twój bardzo ładnie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger