Lovely, Color Wear Long Lasting - bubel czy hit?

Hej kochane :-) Wiem, że nie było mnie już jakiś czas, ale filologia angielska nie jest jednym z łatwiejszych kierunków i całkowicie mnie pochłania. Wszyscy wiemy już o promocjach -49% w Rossmannie, ja strasznie poszalałam w pierwszej turze! Czekam ciągle na kosmetyki do oczu i ust :-) Korzystając z okazji, że byłam w Rossmannie skusiłam się na pisak do ust od Lovely. Chciałam kupić go na promocji, ale Karolina ze Stylizacji zaczęła nim kusić w jednym ze swoich filmików, no i kupiłam. Jak się u mnie sprawdza? :-)





Pomadka ta kosztuje około 10zł i ma trzy odcienie z tego co zauważyłam. Lekki brąz, wpadający w nude, róż i czerwień. Ja skusiłam się na różową. Pierwsza, ważna rzecz - pomadka pięknie pachnie! No i ma śliczne opakowanie, jest wykręcana, więc nie musimy się martwić o jej temperowanie. Łatwo jednak pęka nakrętka (widać, że mi też pękła). Jeśli chodzi o konsystencje jest to taki jakby balsam. Nie polecam nakładania pod nią pomadki ochronnej do nawilżenia ust, ponieważ później w ogóle nie łapie kolor na naszych ustach :-(

Pomadka jest bardzo nawilżająca i ja jestem w niej szczerze zakochana! Jeśli nałożymy więcej warstw, to oczywiste, że podkreśli suche skórki, ale przy delikatnych dwóch idealnie pokryje nasze usta i podbije ich kolor. Producent obiecuje nam utrzymanie się nawet do 12h. No, to jest oczywiście bujda :-) Ale fakt faktem, że utrzymuje się kilka godzin, jak dla mnie sporo (około 4/5h bez jedzenia). Jeśli już schodzi z ust - robi to równomiernie.

Na pewno kupię dwa pozostałe kolory, ale to na promocji, ponieważ wtedy będą kosztowały grosze i naprawdę zachęcam każdą z Was do wypróbowania, jeśli szukacie lekkich kolorów na wiosnę :-)


I na sam koniec efekt na ustach:



A Wam jak się podoba? Znacie tę pomadkę? Jak Wasze zakupy w Rossmannie?



26 komentarzy:

  1. Ja mam ogromna ochotę na tego typu pomadkę ! Myślałam bardziej o tej z astora lub catrice...bo tej nie widziałam ! Za taka cenę grzech nie spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, a, że jeszcze będzie -49% na nie, to już w ogóle trzeba wypróbować :) Też myślałam o tej z Astora, może wypróbuję:)

      Usuń
  2. planuję kupić właśnie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam tego typu z IsaDory :) fajnie się używa w takiej aplikacji :)
    + ewelina-kulasza.blogspot.com -zapraszam :) kazda dziewczyna znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek , nie miałam jeszcze żadnej pomadki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny :) Catrice też ma coś takiego i ponoć bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to lepiej wygląda w opakowaniu niż na ustach.

    Ps. tak przy okazji to masz boskie usta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie mogłam uchwycić koloru jaki daje na ustach :(( Jest kompletnie inny, niż na zdjęciach. To taki ciepły, dziewczęcy róż, a na zdjęciu wygląda na taki przełamany nude.

      Dziękuję!

      Usuń
  7. Muszę się jej przyjrzeć w trzecim tygodniu promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się prezentuje na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio podoba mi się na ustach, ale za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj zakupiłam czerwony, w banalnej cenie :) póki co mam problem, żeby go zmyć po tej "próbie", fajnie nawilża, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, bo na czerwoną wersję się skuszę jak będzie -49% :)

      Usuń
    2. Teraz jest w cenie 7 zł z groszem :)

      Usuń
    3. Wiem, wiem! Ale jakoś na gwałt teraz ich nie potrzebuję, więc rzucę do koszyka dwa kolorki za 4zł, haha :)

      Usuń
  12. Nie używam kolorowych pomadek, ale uważam że fajnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie widziałam, ze Lovely też ma pomadki tego typu. :D Ale czaję się raczej na te z Astro albo Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Astora mam zamiar sobie kupić jakąś na promocji :)

      Usuń
  14. kupilam te szminke w wersji nude i u mnie wypada okropnie wysusza usta i podkresla wszystkie skorki :( jestem zalamana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, może spróbuj pod nią nałożyć jakiś balsam? Znajdź na nią jakieś rozwiązanie :) Może jako kremowy cień do powiek? Albo lekki bronzer/róż w kremie? :D Ja tą czasem używam zamiast różu.

      Usuń
  15. Bardzo ładny, delikatny kolorek ;). Najważniejsze, że nie wysusza ust :) .

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ładnie, ale nie wiem czy by mnie nie wysuszył :/
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się jakoś ciągle nie mogę przekonać do pomadek w kredce, ale mocno ją rozważałam jak byłam w rossku ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger