Marcowe nowości!

Ostatnio było denko, dziś nowości :) Trochę się uzbierało w marcu, bardziej są to produkty do pielęgnacji. Ciekawe? :-)



1. Isana, pianka do golenia. Pisałam o niej w denku, więc nic dziwnego, że już jest kolejne opakowanie :-) /5zł/
2. Peeling do ciała, Perfecta. Miałam już jego inną wersję i zużyłam jako zwykły żel pod prysznic. Ten mi się trafił w gazecie Avanti, więc niech już będzie. /około 15zł, jako dodatek z gazetą 7zł/



3. Odżywka do włosów, Isana. No i stało się... Chyba odnalazłam najlepszą odżywkę do włosów na świecie. Na pewno niedługo będzie o niej dłuższy post. /5zł/

4. Maska do włosów Kallos. Wszyscy mają Kallosa, mam i ja!!! I fakt, kocham, kocham, kocham :-) /10zł/


5. Żel do kąpieli Oceania. Uwielbiam tak samo jak Finale i Isanę. Tanie, a bardzo dobre! Ten zapach cytrynowy jest po prostu piękny. /3zł/

6. Żel do kąpieli Isana. Edycja limitowana, jak zawsze na nie poluje :-) Przepiękny zapach! /3zł/



7. Płyn micelarny Be Beauty. Wracam do niego za każdym razem z podkulonym ogonem. /5zł/

8. Woda różana KTC. W końcu się skusiłam! Mam nadzieję, że sprawdzi się na mojej buzi :-) /7zł/


9. Ściereczka z mikrofibry. Kupiłam dwie, jedną używam od około tygodnia. Zastąpiła mi ręcznik :) /0,99gr/

10. Coloris, Laura Conti, Zero Calorie, balsam do ust o zapachu gumy do żucia. Pokochałam! Od tygodnia mój must have! Nigdy nie miałam lepszej pomadki ochronnej do ust! LEĆCIE SZYBKO DO ROSSMANNA! :-) /4zł/

11. Odżywka do paznokci La Luxe Paris. Pisałam już, że kocham wersję 9 w 1, która uratowała moje paznokcie. Ale, na moje nieszczęście, chyba ją wycofali. Kupiłam więc wersję 6 w 1. /6zł/



11. Pomadka do ust Bell, kolor nr 3. Szukałam takiego koloru, no i znalazłam :-) /9zł/




To wszystko! Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniała :-) Najbardziej jestem ciekawa działania wody różanej, no i Kallosa na dłuższą metę.

A jak wyglądają Wasze marcowe nowości? Znacie coś mojego?

Buziaki,

55 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś wodę różaną? Można ją spotkać gdzieś stacjonarnie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to stacjonarnie można ją dostać w Zielarnii. Ja zamawiałam na e-kobieca.pl :)

      Usuń
  2. Woda różana mi się marzy :) muszę ją dorwać , ale właśnie chciałabym zakupić ją stacjonarnie - jak spotkam będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też nowością jest ta maseczka keratynowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę kilka moich perełek, uwielbiam maski Kallosa, chce wypróbować wszystkie :) jestem zachwycona płynem miceralnym. I uwielbiam produkty Isana ...:)

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak znajdziesz czas napisz coś więcej o tej maseczce. Można ją kupić gdzieś w jakimś sklepie stacjonarnym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że są w Hebe :) Jest ich kilka rodzajów, to dopiero moja pierwsza. Na pewno napiszę coś więcej, ale ona jest tak znana, że prawie na każdym blogu są opinie o niej :D

      Usuń
  6. Też muszę w końcu wypróbować wodę różaną !;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie zastanawiaj się dłużej! :d Ja tak długo zwlekałam i żałuję! :)

      Usuń
  7. Maskę Keratin też kocham, kocham, ale i bananową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bananową mam zamiar przetestować jak tylko wykończę tą :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Ja również zaobserwuję!

      Usuń
    2. do obserwowanych* dziwnie zabrzmiało ;D

      Usuń
  9. Ja widziałam wodę różana w Carrefour Express. A Isaną to muszę się poważnie zainteresować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to ciekawe! Nie pomyślałabym, że tam będzie :) Jak najbardziej polecam. Ja Isanę kocham!

      Usuń
  10. Mam teraz Kallosa Keratin i też go pokochałam <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Jesteś moją 50-tą obserwatorką! :D Dziękuję :*

      Usuń
    2. Ooo, nawet nie zauważyłam, że jestem 50 :D Nie ma za co :*

      Usuń
  11. Fajne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te nowości :) A kallos keratin jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, tak, użyłam dopiero dwa razy, ale już go kocham :)

      Usuń
  13. super jest kallos:)uwielbiam go:)terez na go chwilowo zdradzialam ale napewno do niego powróce
    obserwuje:)
    mozesz sie zrewanzowac jezeli podobalo ci sie umnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na jakiegoś Kallosa i wodę różaną też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Zabieram się do testowania większości :))

      Usuń
  16. też mam tą maskę z Kallosa, jest świetna (jak zresztą inne maski od Kallosa :))

    OdpowiedzUsuń
  17. great post :) Have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam chęć na wodę różaną, ale nie lubię zapachu róży w kosmetykach więc jest konflikt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ja akurat lubię, ale powiem Ci, że zapach czuć tylko jak się otworzy buteleczkę. Po nałożeniu na buzię już nie :)

      Usuń
  19. Maska Kallos najlepsza na świecie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też często wracam z podkulonym ogonem do micelka z Biedry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, dobrze, że nie jestem sama! Zawsze zachce mi się eksperymentować, a potem żałuję. Zostaję przy nim i przy Dermedicu :)

      Usuń
  21. Ja też bardzo lubię tą odżywkę z Isany :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam odżywkę z Isany i byłam z niej zadowolona natomiast maska z Kallosa poza wygładzeniem i nabłyszczeniem włosów nie robi nic :/

    Zapraszam do siebie kosmetykomaniaczka92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię bardzo płyn micelarny z Biedronki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. milego testowania :) kallosa mam ,ale waniliowym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja kallosa mam i jagodowego i czekoladowego i algowego i waniliowego xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam maseczkę, a gdzie kupiłaś wodę różaną?
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze nie mam Kallosa :-) Gdzie kupujesz wodę różaną? W mojej miejscowości nigdzie nie mogę jej dostać, a używałam kiedyś i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie miałam Kallosa - to mój pierwszy! :) Wodę zamawiałam w drogerii e-kobieca, stacjonarnie też jej nigdzie nie widziałam :(

      Usuń
  28. Właśnie przeczytałam komentarz powyżej, że kupiłaś ją na e-kobieca :-P

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam tą maskę do włosów - jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger