Co kupiłam w kwietniu? Nowości kosmetyczne, ogromny haul z -49% w Rossmannie!

Cześć pięknotki! Już dawno chciałam zrobić ten post, ale ciągle czekałam na dzisiejszą promocję w Rossmannie, poszłam, kupiłam i... piszę do Was! :-) Jeśli macie ochotę na długi post, to zapraszam :)



Większość zakupów jest z promocji w Rossmannie -49%, ale kilka z nich kupiłam przed nią.

1. Maybelline Dream Pure, krem BB 8 w 1.

2. Podkład Maybelline Affinitone Mineral.


3. Wibo, Fixing Powder. Recenzja tutaj.

4. Wibo, baza pod cienie.


5. Róż Wibo, Smoth'n Wear.

6. Lovely, Sun&Tan, wypiekany bronzer.


7. Lovely, nude eye pencil.

8Korektor Miss Sporty Liquid Concealer.



9. Wibo, żel do brwi.

10. Maybelline Lash Sensational, tusz do rzęs.


11. Lovely, pomadka do ust w kredce. Recenzja tutaj.

12. Rimmel, błyszczyk do ust Oh My Gloss, kolor 150 GLOSSAHOLIC.


13. Oriflame, miodek do ust.

14. Rimmel, pomadka do ust, numer 200 LATINO.


15. Essence, the gel nail polish. Recenzja tutaj.

16. Lovely, Gloss Like Gel.


17. Eveline, odżywka do rzęs 8 w 1.

18. Temperówka do kredek, For Your Beauty. 


19. Acne Pellevita, krem do cery trądzikowej. 

20.  Płyn micelarny Dermedic, do skóry suchej. Wróciłam do niego po raz kolejny i zostanie już na pewno na stałe, jest najlepszy. Recenzja tutaj.




21. Dusch das, magnolia. Trafił do mnie całkiem przypadkiem, piękny, kwiatowy zapach :-)

22. Isana, żel pod prysznic. Wszyscy wiedzą, że je kocham. Ten zapach jest przepiękny!



I to chyba wszystkie moje nowości, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Ja jestem bardzo zadowolona, chociaż mój portfel pewnie mniej. 


Znacie coś z moich zakupów? Recenzje jakich produktów chciałybyście zobaczyć najszybciej?



33 komentarze:

  1. Na bogato widzę. :D No, ale jak są promocje, to trzeba z nich korzystać! ;) W mojej kosmetyczce też wylądował ten BB z Maybelline i na razie całkiem nieźle się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez cały miesiąc się uzbierało :) Ja też jestem z niego bardzo zadowolona!

      Usuń
  2. Znam kilka produktów i bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne zakupy! U mnie też takie były :D Straszne są te promocje ;) Wykańczają człowieka i portfel!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy takich promocjach grzechem byłoby przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też tak sobie to tłumaczę! :)

      Usuń
  5. Jestem za recenzją pomadki rimmel i odżywki do rzęs :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie! :) Recenzję tej pomadki Rimmela zrobię na dniach, odżywkę używam dopiero od tygodnia, więc będzie trochę później :)

      Usuń
  6. sporo tego ;D choć ja też sporo wydałam na te promocje :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam ten korektor z Miss Sporty i po dłuższym użytkowaniu niesamowicie ściemniał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde :/ Ja póki co nie narzekam, ale na pewno będę się mu przyglądała!

      Usuń
  9. Znam tylko micel od Dermedic. Ja się ostatnio nie obkupiłam, ale mam w planach małe szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. tez skusilam sie na ta baze, mam tez ten tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, ten kwiecień był chyba u większości z nas obfity w zakupy kosmetyczne. promocje rozpieszczały nas do granic możliwości i aż szkoda było nie kupić tego i owego :) Żałuję, że nie kupiłam tego pudru fixującego z Wibo. Ale w sumie regularna cena też nie przeraża, więc może się na niego skuszę jeszcze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tego tuszu z Maybelline. Jestem bardzo ciekawa tego BB z Nivea. To serum z Eveline miałam, ale moim zdaniem dużo lepsze jesto czarne i do używania jako baza pod tusz niż jako odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB z Maybelline chyba, hihi :) Ja cudów nie oczekuję i też używam jako bazę :)

      Usuń
  13. Kupiłam dużo tych samych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nic, ale moja mama poleca dwa pierwsze produky :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości. Bardzo lubię ten krem BB z Maybelline, a byszczyk z Rimmela tak mi się spodobał, że chyba sama go sobie kupię.
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo nowości :)niech spisują się u Ciebie jak najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie bb maybelline troszkę zapchał :(

    OdpowiedzUsuń
  18. mam odżywke do rzez z eveline tylko;) swietne nowosci:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również kupiłam ten krem BB z Maybelline, bardoz go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo tych nowości :). Widzę, że niektóre zakupy z Rossmanna dublują się z moimi.
    Niech Ci wszystko dobrze służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne nowości :) Zaciekawił mnie ten żel do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie ten BB z Maybelline- daj znać jak się spisuje! A ten sam tusz z tej firmy też kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez upolowalam ten róż z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo nowości :) lubię ten krem BB

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam, albo raczej miałam tę temperówkę... Niestety szybko mi się stępiła i zaczęła niedomykać :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger