Nawilżająca szminka do ust, Rimmel Moisture Renew.

Hej misiaki :-) W poście o swoich zakupach z Rossmanna prosiłam Was, żebyście napisały jaką recenzję chcecie zobaczyć jako pierwszą. Któraś z Was wytypowała pomadkę do ust Rimmel, Moisture Renew. No, więc oto i ona :-)



Po pierwsze - moją uwagę przyciągnęło opakowanie w kształcie prostokąta z wygrawerowany m znaczkiem Rimmela i piękny fiolet rzucający się w oczy. Szminka kosztuje około 27zł. Długo zastanawiałam się nad kolorem, ponieważ wszystkie były piękne. Zdecydowałam się jednak na kolor nr 200 - LATINO. Jest to taka jasna czerwień zmieszana z brzoskwinią.




Jeśli chodzi o formułę pomadki, jest ona rzeczywiście nawilżająca. No i bardzo mięciutka, sunie po ustach jak masełko! Nie wysusza, to też ogromny plus. Zawiera w sobie mikroskopijne drobinki, które widoczne są pod światło :-) Jeśli chodzi o trwałość, oczekiwałam czegoś więcej, ale nie jest źle. Na ustach trzyma się około 5h +/-. Przez pierwsze 2h mamy wrażenie, że nasze usta są ciągle mokre, po tym czasie nawilżenie jakby "znika" z tych ust, ale kolorek zostaje :-) Ach, no i zapach! Jest piękny, delikatnie kwiatowy :-)


Starałam się uchwycić te drobinki, na ustach niezbyt widać, ciut lepiej jest na ręce. 


No i efekt na ustach - taaaaaadam!


Ja jestem bardzo zadowolona! :-) W regularnej cenie raczej się na nią nie skuszę, ale jak będą kolejne promocje, to na pewno upoluję inny kolorek :-)


A Wy znacie te pomadki?


P.S. Dziewczyny, potrzebuję pomocy! Jako, że jestem malutką niezdarą, połamałam dziś paznokieć u kciuka. Ba! Odpadł mi on już w połowie płytki. Jestem załamana, cały czas leci mi krew, a ból jest niesamowity. Najgorsze jest to, że na "reszcie" paznokcia jest jeszcze lakier, jednak boję się użyć teraz zmywacza czy odżywki. Macie jakieś domowe sposoby na szybkie zregenerowanie?



Miłego weekendu


28 komentarzy:

  1. Nie lubię takich kolorów. Niestety wyglądam w nich niefajnie ;( Szkoda że nie widać całej Twojej buźki ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wszyscy czują się w takich kolorkach dobrze :)

      Usuń
  2. Ja bym się na taki kolor pomadki nie odważyła. A złamanego paznokcia bardzo współczuję, jednak jedyne co mi przychodzi do głowy to plaster...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to nie jest wcale jakiś odważny kolorek! :) No właśnie plaster mam, ale chciałabym czymś to wspomóc :( Bo odpadła cała połowa...

      Usuń
  3. bardzo ładny kolorek pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek nie dla mnie, ale mimo to podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SZminka wygląda bardzo fajnie na Twoich ustach. Nawet lepiej niż na swatchu na ręce! Sama pewnie bym jej nie wybrała, ale po Twoje recenzji ją przetestuję w drogerii :)
    A co do paznokcia, to niestety nie znam żadnych sposobów. Moja koleżanka raz zrobiła podobnie, poczekała aż się zagoiło parę dni i potem nadbudowała sobie żel z hybrydą, aby nie urażać tego miejsca. Ale nie wiem jak bardzo sprawa poważna jest u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że szybko się wszystko zregeneruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuj, przetestuj, może akurat się skusisz! :) Kurde, no ja nie przepadam za hybrydami, w takim razie będę chodziła z zaklejonym palcem, mam nadzieję tylko, że odrośnie, bo tragicznie to wygląda :( Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam! :*

      Usuń
  6. mam ten sam kolor, dostalam na swieta Bozego Narodzenia od siostry:) bardzo ja lubie tylko szybko sie zjada ;/ ale fakt kolor piekny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tam, czasem można poprawić raz w ciągu dnia dla tego kolorku :)

      Usuń
  7. Fajny kolorek, poczekam do nastepnej promocji w rossmanie i pewnie sama przetestuje :)
    http://ladynans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolorek, sama chętnie bym przetestowała zwłaszcza, że lubię produkty Rimmel. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor szminki śliczny :) uuuu współczuję pazurka ;/ ja na wszelkie ranki używam oleju tamanu, bo genialnie wszystko goi i łagodzi , ale nie wiem czy masz w domu (jak nie masz to serdecznie Ci polecam ten olej, bo to jest cudotwórca do wszystkiego! pomaga przy trądziku, goi pryszcze i przyspiesza gojenie się ran). jak się ranka zagoi to można żelem nadbudowac pzaurka, żeby się dobrze prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie słyszałam o tym oleju! Poczytam, może wypróbuję!: )

      Usuń
  10. Śliczny kolor :) z rimmela chyba jeszcze nie miałam takich pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tą szminką jeszcze styczności nie miałam- ale mogę napisać, że ma świetny kolorek! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne opakowanie ma ta szminka, bardzo mi się podoba ten fiolet. Co do koloru samej szminki, to wolę delikatniejsze barwy

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą serię! To nawilżenie, zgadzam się z Tobą w 100%! :) I kolorek który wybrałaś jest świetny! :) A co do paznokcia to nic niestety nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten kolorek!!

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Nude Delight z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie raz złamałam tak sobie paznokcia, ale zawsze zostawała taka grubsza skóra, że krew akurat nie leciała. Ale wiem jakie to tragiczne. Musisz zakleić i uważać, żeby go nie moczyć i wgl. Jeśli to rana, to możesz pójść do apteki po coś na gojenie. A jeśli nie jest tak źle, to ewentualnie można posmarować jakimś kremem, żeby naskórek się trochę odnowił. I nie pozostaje nic innego jak czekać. A paznokieć w końcu odrośnie. :) Widziałam gdzieś w komentarzu coś o żelu- jak można nałożyć żel na odsłoniętą skórę? Nie próbuj proszę. Ochraniaj i czekaj, będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. look great :) I hope I follow your blog, you get to follow :) I kissed my love for you to blog

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomadka spełnia moje oczekiwania. Dobrze nawilża usta, ma piękny kolor, niestety nie utrzymuje się na ustach zbyt długo w kombinacji z jedzeniem i piciem.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger