Pożegnaj błyszczenie się skóry na wiosnę - Wibo, Fixing Powder!

Jak już widzicie po tytule, dziś krótko, ale na temat, czyli Wibo, fixing powder. Za kilka dni będzie ogromny haul, który już dla Was szykuję, dopełnieniem będą zakupy na ostatniej turze promocji w Rossmannie! To co, zaciekawione produktem i tym, dlaczego mnie zachwycił?



Opakowanie moim zdaniem mimo swojej prostoty jest bardzo eleganckie. Czarne pudełeczko, o pojemności 5,5g ze złotymi napisami. Bardzo podoba mi się przezroczysty dół, dzięki któremu możemy kontrolować ile kosmetyku jeszcze nam zostało.

Producent obiecuje nam utrwalenie makijażu, matową skórę przez cały dzień, świeży wygląd, brak efektu maski i nie zatykanie porów.

Nigdy nie używałam pudrów transparentnych czy półtransparentnych, Jednak podczas pierwszej promocji w Rossmannie skusiłam się i przepadłam. Po pierwsze - puder przepięknie pachnie. Przypomina mi zapach kremu, czytałam kilka opinii, że zapach jest niezbyt ciekawy i po prostu w to nie wierzę! 

Odcień w pudełeczku jest lekko zabarwiony, żółtawy. Na twarzy jednak nie widać go w ogóle, nie podbija koloru podkładu ani nie ciemnieje. Jest neutralny.


Twarz po nim jest mięciutka w dotyku a zapach jeszcze przez chwilę jest wyczuwalny. Ja mam cerę suchą i trądzikową, ale od jakiegoś czasu zdarzało mi się świecić w strefie T. Po nałożeniu tego pudru ten problem zniknął! Matowi przez cały dzień! Doskonale również utrwala makijaż, który utrzymuje się od rana do wieczora. Jestem nim po prostu zachwycona. Jego cena regularna to około 10zł, więc na pewno jak się skończy - kupię kolejny.


A Wy znacie ten produkt? Lubicie? Jaki jest Wasz ulubiony puder fiksujący?


24 komentarze:

  1. Słyszałam o nim sporo dobrego, może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię matujący puder w kompakcie z Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo o nim dobrego czytałam, ale zapach kremu w pudrze chyba by mi nie pasował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem słaba w opisywaniu zapachów, ale on jest naprawdę piękny. Może są w Rossmannie testery, wtedy mogłabyś powąchać i ocenić :) Bo sam produkt naprawdę warto wypróbować.

      Usuń
    2. Ja najbardziej lubię gdy puder jest bezzapachowy:D wiem, mało popularne:D

      Usuń
  4. Mam go, ale nie kupię ponownie. Nic nie przebije mojego ukochanego kryolanu chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam potrzeby inwestowania w Kryolan :)

      Usuń
  5. Widzę go ostatnio na wielu blogach, to chyba faktycznie jest wielki hit. Wprawdzie teraz mam wiele pudrów, ale Wibo jest tanie, więc w sumie chyba się skuszę jeszcze na jeden ;) Pozdrowieńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się skusiłam na -49 i rzeczywiście super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego pudru :_
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupiłam z My Secret puder w kamieniu, choć ten sypki pewnie był by lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam problem z błyszczeniem się skóry to chyba skoczę do rossmanna kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam już dużo na jego temat ...jak pokończę wszystko co mam to chyba kupię ten :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wibo ma swoją karierę na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałam go ostatnio kupić na promocji w rossmannie ale kupiłam tylko taki bronzer w kuleczkach, na ten może się skuszę jak skończę swoje pudry ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma tak dobre opinie, że i ja chyba się skuszę.

    http://cuterosieworld.blogspot.com/ ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  15. oo tego bym się po Wibo nie spodziewała! jak mi się skończy puder to skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo tego bym się po Wibo nie spodziewała! jak mi się skończy puder to skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o nim nigdy, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio zobaczyłam go po raz pierwszy na innym blogu. Niestety jak na razie nie wypróbuję, bo niedawno kupiłam puder z Kryolanu. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger