| Czy znalazłam idealną, tanią maskarę? | Scale Up |

Cześć, cześć, cześć :-) Dziś mam dla Was dwa posty! Wieczorem pierwsze rozdanie na moim blogu!!! Natomiast, jeśli chodzi o  ten post, wczoraj dostałam paczuszki od dwóch firm, które możecie zobaczyć tutaj i pierwsze co, to zabrałam się za testowanie tuszu do rzęs od firmy Quiz Scale Up. Wczoraj miałam ją calutki dzień na rzęsach i dziś również. Chcecie zobaczyć jak się prezentuje? :-)


Niestety nie mogłam znaleźć ceny maskary, ale pewnie jest to kwota około 12 zł. Firma Quiz jest sławna ze swoich tanich kosmetyków, które naprawdę potrafią zaskoczyć. Maskara ma piękne, złote ekskluzywne opakowanie, które zawiera 12 ml produktu, gdzie tusz od Maybelline ma 9,5 ml. Jest ona bardzo mała, co jest zadziwiające, zwłaszcza w porównaniu z ilością produktu. Szczoteczka jest dość duża, niesilikonowa.



Maskara ma w składzie olej arganowy, który powinien również dbać o nasze rzęsy. Kolejnym zadaniem maskary jest dodanie rzęsom objętości. Tusz wywołał we mnie takie emocje, że od razu musiałam usiąść i Wam o tym napisać! Nałożyłam na swoje rzęsy trzy warstwy i jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam, że tusz praktycznie w ogóle nie skleja rzęs! Nie jest ani za mokry, ani za suchy, ma idealną konsystencję. Nie odbija się w ciągu dnia i nie daje za wygraną nawet łzom :-) Moich oczu nie podrażnił w ogóle. Rzęsy z nią są bardzo lekkie, w ogóle ich nie czuć. Tusz nie osypuje się w ciągu dnia, co dla mnie jest też ogromnym plusem, ponieważ nie muszę sprawdzać się co pół godziny w lusterku. Jedynym, malutkim minusikiem może być to, że szczoteczka jest naprawdę duża i można sobie nią trochę ubrudzić powiekę, ale wydaje mi się, że jest to minus do przejścia - wystarczy po prostu opanować nią sztukę malowania rzęs :-)


Ale koniec biadolenia, bo co Wam z opisu, skoro z pewnością chcecie zobaczyć efekty na rzęsach!

PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE EFEKTY BĘDĄ BARDZIEJ WIDOCZNE!

1. Rzęsy bez tuszu.
2.Jedna warstwa.
3. Dwie warstwy.
4. Efekt końcowy - trzy warstwy.

Zobaczcie jeszcze tutaj:


Cudo, czyż nie?! Ja jestem bardzo zadowolona, a najbardziej zaskoczyło mnie to, że trzy warstwy, a efekt wciąż jest genialny! Rzęsy są wydłużone, podkręcone i mamy wrażenie, że jest ich o wiele więcej. Jeśli chodzi o zmywanie - wystarczy przytrzymać płatek kosmetyczny dłużej przy oczku i wszystko schodzi.


Jak dla mnie jest to produkt naprawdę godny wypróbowania. 

>>> SKLEP <<<
>>> FACEBOOK <<<


A Wam jak się podoba efekt?


FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ!


28 komentarzy:

  1. no efekt jest naprawdę fajny, lepszy niż niektórych drogich tuszy :D czekam na rozdanie, może choć raz mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, naprawdę efekt lepszy, niż niejedne droższe tusze! Ja jestem w szoku! :-) Zawsze musi być ten pierwszy raz, w końcu Ci się uda coś wygrać! :-)

      Usuń
  2. swietnie wygląda i duzy plus nie skleja rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt na Twoich rzesach:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ładnie, tylko te ostatnie nie powiedziałabym że to 3 warstwy. Ciekawy podukt, który warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ostatnie to naprawdę 3 warstwy, nie mniej, nie więcej :)

      Usuń
    2. Absolutnie nie podejrzewałabym Cię o ściemnianie :)
      W sumie to ładny, zalotny efekt daje.

      Usuń
    3. Ale ja wcale nie pomyślałam, że uważasz, że ściemniam! :) Odebrałam to tak, że raczej normalny tusz tak nie wygląda po 3 warstwach :)

      Usuń
  6. Pierwszy raz o niej czytam, fajny produkt, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszę/widzę, ale szczoteczka dokładnie taka jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie za takimi nie przepadam, ale naprawdę jestem zadowolona :)

      Usuń
  8. Efekt mega i szczoteczka wygląda bardzo ciekawie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na taką cenę - efekt daje świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tam tusz! Jakie Ty masz piękne oczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły ten tusz (Ja chcę taki kolor oczu!!!)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, pięknie wygląda na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie efekt maskary na Twoich oczkach się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę jestem pod wrażeniem :)
    Muszę się nim zainteresować :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie szczoteczki w tuszach :) efekt super :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba pora wypróbować tę maskarę, bo cena kusi, a i efekt mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger