Eveline Aqua Platinum, idealna na co dzień?

Hej misiaczki :-) Każdy chyba wie, że jeśli mamy się uczyć, nagle wszystko jest ważniejsze. Ja na przykład zdałam sobie dziś sprawę, że przecież koniecznie muszę posprzątać cały pokój, poukładać w szafie, no i oczywiście napisać nowy post! Bo jakżeby inaczej :-) Ale koniec wymówek, Was zostawiam z recenzją szminki Eveline Aqua Platinum, a ja uciekam do historii Wielkiej Brytanii! :)


Pomadka kosztuje około 9 zł. Ja mam ją w odcieniu 485. Jest to taka jakby zgaszona brzoskwinka.


Opakowanie jest bardzo eleganckie. Czarne, lśniące ze złotymi napisami, na nakrętce mamy szybkę, przez którą widzimy odcień szminki. Mi się to bardzo podoba! :-)

Przepraszam za włosek, gdzieś się zawieruszył :D

Pomadka ma bardzo kremową konsystencję, co widać już na pierwszy rzut oka. Bardzo nawilża usta, schodzi z nich równomiernie. Ma słabą pigmentację, czasem trzeba przejechać po ustach kilka razy, żeby uzyskać kolor, który chcemy. Producent zapewnia nas, że pomadka utrzymuje się do 6 godzin, co jest oczywiście nieprawdą. U mnie utrzymuje się maksymalnie do 3h, ewentualnie po tym czasie usta mają jeszcze delikatną poświatę koloru. Warto wspomnieć również o zapachu, który moim zdaniem jest dość specyficzny w kosmetykach Eveline - mi przypomina arbuza :-)


Starałam się uchwycić jej odcień na zdjęciach, ale naprawdę było ciężko, więc mam nadzieję, że weźmiecie na to poprawkę :-)


Moim zdaniem odcień pomadki jest idealny na co dzień, jeśli chcemy tylko podbić kolor naszych ust. Fakt, że szminka bardzo nawilża usta, sprawia, że jest ona jeszcze przyjemniejsza w użytkowaniu. Wątpię, żebym skusiła się na jakiś inny odcień z tej serii, ponieważ aż tak nie podbiła ona mojego serca, ale cieszę się, że na nią trafiłam :-)

A Wy znacie serię Aqua Platinum?



P.S Spodziewajcie się niedługo pierwszego rozdania u mnie na blogu! :-) Dojdzie do niego, jeśli liczba obserwatorów dobije 100, czyli mam nadzieję, że już niedługo :-)

44 komentarze:

  1. Masz przepiękne, pełne usta a kolor pomadki tej bardzo bardzo przyjemny dla oka. Ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo dziękuję :) Buziaki ;)

      Usuń
  2. Naprawdę ładny kolorek, bardzo naturalny efekt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam od nich jeszcze żadnej pomadki, ale kolor ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek, a usta piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda na ustach :). Ja nawet nie wiedziałam, że mają taką serię :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor totalnie nie mój ale sporo dobrego na temat tych pomadek przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko:)

      Usuń
    2. miałam pisac ze prosto do całowania :):):) i jak Angelina :) :)

      Usuń
  9. nie znam, ale na co dzień super :D ale masz ładne, pełne usta! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. no kolorek faktycznie super na co dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słaba pigmentacja mnie do niej nie przekonuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczne usta Kochana, wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tą serię pomadek i ich jakość niestety zależy od koloru. Jedna z nich, którą mam, jest bardzo tempa i w ogole nie kremowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde :/ To faktycznie niefajnie, ale też nie raz się już z tym właśnie spotkałam, że jakość zależy od odcienia..

      Usuń
  15. Miałam tą pomadkę i dla mnie jest to bubel nie sprawdziła się na moich ustach niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek jest na prawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor całkiem fajny, ale masz usta, jak Angelina Jolie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na co dzień świetny, a Twoje usta ogromne, też bym takie chciała! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dwa kolorki z tej serii i je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam pomadek, ale kolor ładny. Ale masz usta! :) Też moje pierwsze skojarzenie to Angelina :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakier w nagłowku bloga piękny!

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie po drodze mi z ich pomadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super kolorek :-) i tak jak piszesz - na dzień idealna!
    lubię takie nawilżające pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ten kolorek, no i skoro dodatkowo nawilża... nic tylko brać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też ją lubię :) Mam odcień 480 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, wygooglowałam sobie, ładny nudziak :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger