Jak podkreślam swoje brwi? | MOJE ULUBIONE PRODUKTY DO BRWI |

Cześć :-) Czy Was pogoda też nie rozpieszcza? Zimno, pada, wieje.... Mam wrażenie, że to październik, nie czerwiec. Ale do rzeczy. Jako, że dziś byłam u kosmetyczki na regulacji brwi, postanowiłam napisać post o tym, jak je podkreślam, ponieważ dostałam już kilka e-maili od Was z pytaniem właśnie o podkreślanie naturalnie ciemnych brwi. Robię to naprawdę delikatnie. Nienawidzę efektu takich "namalowanych", zlewających się brwi... Po prostu nie znoszę. Wygląda to strasznie nienaturalnie i sztucznie. Nie widać włosków, tylko jeden wielki pasek. Wrrr. No, ale zapraszam na post. Aha, no i niedługo zapraszam na bardzo ciekawe recenzję, ponieważ podjęłam nową współpracę z firmą Donegal, i już czekam na swoją paczuszkę :-)



Powyżej możecie zobaczyć moje ulubione produkty do brwi. Pędzelek kupiłam w "Cenowym raju", bo potrzebowałam od zaraz i... przepadłam. Jest genialny, a kosztował 3zł. Włosie nie wypada ani się nie strzępi, szybko się domywa, nie jest za miękki ani za twardy, można nim bardzo precyzyjnie podkreślić brwi. Później mamy starą szczoteczkę od tuszu, bodajże Lovely zielonego. Zawsze, jak kończy mi się tusz, zostawiam szczoteczkę, ponieważ najlepiej sprawdzają mi się do przeczesywania brwi lub rzęs z nadmiaru tuszu. Następnie widzicie cień z The Color Workshop, o którym pisałam już kiedyś w ulubieńcach. Chyba nie dostaniecie go nigdzie pojedynczo, ale jest naprawdę super. Używam go też do zaznaczania załamania i jak widać robię to często, ponieważ już widać denko. Nie może zabraknąć też żelu stylizującego od Wibo. Świetnie ujarzmia wszystkie włoski i utrzymuje je przez cały dzień. Na koniec kredka z Eveline do brwi w kolorze chłodnego brązu. 


Różnica pomiędzy niepomalowanymi brwiami a wystylizowanymi już jest u mnie naprawdę minimalna, ponieważ cenię naturalny wygląd. Mam jednak miejsca, w których muszą mi jeszcze urosnąć włoski, więc tam dokonuje poprawek.


Od początku:
1-sze zdjęcie: Brwi naturalne. Widać, że na łuku są rzadsze.
2-ie zdjęcie: Brwi delikatnie poprawione cieniem i kredką.
3-cie zdjęcie: Wystylizowanie brwi żelem.

Ja z efektu jestem zadowolona, jednak ciągle nad nim pracuję. Liczy się dla mnie najbardziej to, że brwi nie są wyrysowane :-)



A Wy jak podkreślacie swoje brwi?



50 komentarzy:

  1. Ogólnie masz ładne brwi :) Moje też przy końcach są rzadsze (podobno wycierają się podczas spania, tak gdzieś czytałam). Do wypełniania używam Color Tatoo albo kredkę i żel z catrice. :) Twój efekt bardzo mi się podoba, bo nie jest przerysowany czy karykaturalny, a taki bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja właśnie mam zamiar skusić się na ten żel z Catrice, jak tylko będę miała możliwość go kupić :)

      Usuń
  2. ja uzywam color tatto pernament toupe :) ten kremowy cien sprawia, ze wloski jakby mialy nalożony żel od razu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie właśnie jakoś niespecjalnie przemawia ten Color Tattoo, sama nie wiem dlaczego :(

      Usuń
    2. Też używam ten Color Tattoo i jest bardzo ok. :) Jak chcę delikatniejszy efekt to zestaw do brwi z Catrice. ;)

      Usuń
  3. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w żel. Świetny post :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, serdecznie dziękuję :) A żel polecam!

      Usuń
  4. Masz piękne brwi! :) Ślicznie wyglądają na 2 i 3 zdjęciu :)

    Zapraszam do mnie na nowy post i rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam cienia z Bell Satin Mat Nr 146 ;)

    kosmetyczka-karoliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też stawiam na naturalny wygląd :), brwi masz świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam color tattoo :) masz w sumie podobne brwi do moich.. nie możemy narzekać, że ich nie widać bo są ciemne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt:D Szczęściary z nas, nie musimy się zmagać z jaśniutkimi brwiami.

      Usuń
  8. Brwi wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brwi są oprawą, dlatego należy je ładnie podkreślać :) ja używam konturówki z Lovely z przeznaczeniem do brwi właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie widziałam takiej! Fajnie się sprawdza? :)

      Usuń
  10. Ja do brwi uwielbiam puder z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten tusz wibo do brwi i jest ok;)choc czasem za duzo sie go nakłada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mi się to jeszcze nie zdarzyło:O

      Usuń
  12. Też nienawidzę takich przerysowanych brwi - a idz :D
    A żel z wibo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszne są! A najgorsze, że niby teraz taka moda:(

      Usuń
  13. Przerysowane brwi.. teraz co chwilę można je oglądać :D żel z wibo miałam, ale dla mnie ten błysk skreślił go :P szukam teraz czegoś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie raz nie ma tego błysku, raz jest, nie wiem od czego zależy. Ale jeśli się pojawia, wystarczy, że delikatnie przesunę czystą szczoteczką i tadam, znika :)

      Usuń
  14. ja uzywam tuszu z eveline i cieni z lilylilo na wymiane z hean i to moje ulubione połącznie,e lae uwielbiam fakt, jak Twoje brwi sa wykończone i jak podniesione do góry

    studiuję lingwistykę stosowaną, angielski z niemieckim :) A historia każdego państwa to było moja wielka zmora, ale powodzenia ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie też jest zmorą, ale mam nadzieję, że jakoś pójdzie, dziękuję! :*

      Usuń
  15. Moje brwi wyglądają jak malowane węglem choć mam takie naturalne stąd nigdy nie używam takich kosmetyków. :D Ładnie to wygląda u Ciebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie się ciesz, że masz takie ciemne brwi! :)

      Usuń
  16. Masz bardzo ładne brwi :) ja swoich prawie nie muszę ruszać, bo są ciemne, grube i jest ich dużo :) Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o, nie widziałam nigdy tego żelu z wibo, a szukam czegoś. obecnie używam tylko kredki i to też nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. podobają mi się Twoje brwi :D sama używam kredki/cienia (jak mi się chce :D), muszę zainwestować w żel, żeby utrzymał je w ryzach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Żel naprawdę polecam :)

      Usuń
  19. Ładnie, delikatnie podkreślone brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje naturalne brwi również są piękne!

    Zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny łuk, naturalne tez sa moim zdaniem ok :) Mam w zapasach ten żel Wibo, póki co kończę Revitalash i kredkę Misslyn, z obu jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja używam cienia z Golden Rose, kosztuje niewiele a jest swietnie napigmentowany, na dodatek jest duzy wybor odcieni :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie masz ładne rzęsy! Brwi masz ładny kształt.

    Ja używam już ponad rok zestawy z LL do brwi. Mam takie-sobie, więc podkreślenie dobrze im robi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się efekt końcowy :) zazdroszczę tak grubych brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super post :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja wlasnei dzis dodalem posta na temat żelu z benefi ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny i naturalny efekt- bardzo go cenię u dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger