Kosmetyczne i niekosmetyczne nowości maja: prezenty urodzinowe, ciuchy, zakupy z Rossmanna!

Cześć kochane <3 Przepraszam, że ostatni raz byłam tutaj 5 dni temu, ale zaczyna się powoli sesja i codziennie mam jakieś testy, i zaliczenia. Obiecuję, że razem z końcem roku akademickiego, posty będą częstsze :-) Dziś mam dla Was trochę spóźnione nowości maja. Pokażę też ciuchy i torebkę, którą zamówiłam za bon, który dostałam biorąc udział w projekcie Zalando na stronie TRND. Kosmetyków nie ma za dużo, ale i tak chciałam się z Wami tym podzielić :-)


W niedzielę miałam swoje 20ste urodziny i bukiet, który widzicie wyżej dostałam od mojego Ukochanego. Uwielbiam kwiaty, a ten bukiet jest przepiękny!


Podczas promocji w Rossmannie na pielęgnację twarzy -40% nie zaszalałam. Kupiłam sobie zachwalany już płyn micelarny Garnier dla skóry wrażliwej i peeling enzymatyczny Perfecta. Póki co, z oby dwóch rzeczy jestem zadowolona.


Nie wiem czy wspominałam, ale moja mama jest mistrzynią promocji! Dorwała dla mnie 350ml szamponu Dove Intensive Repair za całe 4zł. Znalazła również wodę toaletową Adidas za 6zł. Żyć, nie umierać, prawda? :-) Jeśli chodzi o ten antyperspirant Garnier, miałam już go kilka razy i jak dla mnie jest super!


Na urodziny oprócz przepięknego bukietu, dostałam od mojego M. piękne pudełeczko, w które od razu wpakowałam wszystkie swoje produkty do ust. Wiedział, czego mi brakuje!


Dostałam od niego również perfumy Beyonce Pulse Nyc 100ml. Myślałam, że oszaleję! Miałam już dwa zapachy od Beyonce i ten jest tak samo zachwycający. Piękny, kobiecy zapach. No i ten flakonik...


Od najbliższych zgarnęłam także między innymi paletkę Flawless od Make Up Revolution, którą sama sobie wybrałam. W końcu jest moja!


W maju, jak już pisałam, wygrałam kilka konkursów starałam się na bieżąco pokazywać Wam, co dostałam. Pisałam też, że wygrałam rozdanie u Belli i zgarnęłam cienie JOKO. Jeszcze raz dziękuję :-)


A jeśli chodzi o zakupy niekosmetyczne, też chciałam się podzielić, a co :D Torebka, którą zamówiłam jest piękna i bardzo pakowna, na tym mi zależało :-) Ma kolorek taki jasny beżowy, kremowy, na zdjęciu wyszło trochę jak pudrowy róż :-)


Skusiłam się również na narzutko/marynarkę, która jest ostatnio bardzo modna. To chyba jedyna rzecz w mojej szafie z akcentami żółtego koloru :-)


A gdyby ktoś powiedział mi chociażby kilka miesięcy temu, że kiedyś będę chodziła cały dzień po mieście w poszukiwaniu tych spodni, to postukałabym się w czoło. No, ale cóż, ten bakcyl wygody złapał i mnie. Nagle, ni stąd, ni zowąd, zaczęły podobać mi się takie kolorowe i wygodne portki. Nie są bardzo luźne i nie pogrubiają mnie, dlatego to ogromny plus :-D


I to na tyle :-) Ciągle czekam na nagrodę w konkursie Laura Conti i na produkty Wake Me Up do testowania od Rimmel :-) Listonosz już się śmieje, jak otwieram drzwi, ponieważ ostatnio prawie codziennie mi coś przywozi, haha! :-)



A jak Wasze nowości w maju? Kupiłyście więcej kosmetyków czy dodatków?



28 komentarzy:

  1. piękne to pudełeczko! gdzie je kupił, powiedział ci? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobne pudełeczko widziałam w Pepco, przejdź się może u Ciebie też będzie :P

      Usuń
  2. spodnie mi też właśnie takie coś ostatnio zaczęły się podobać :)
    gdzie Twoja mam znalazła takie okazje!? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo wygodne! Wystarczy wsunąć, do tego jakieś balerinki i jesteśmy gotowe :D A w Tesco wynalazła takie promocje :)

      Usuń
  3. Przepiękne prezenty, tylko pozazdrościć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty i spóźnione wszystkiego najlepszego, kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie świetnie wyglądają, torebka tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten płyn Garniera :) Torebka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo ile fajowych nowości. Ja takie spodnie uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno zaczęłam:D

      Usuń
  8. bardzo dużo fajnych rzeczy :D
    miałam kiedyś ten peeling z Perfecty, ale jednak chyba wolę mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości, pudełeczko przydałoby mi się, na pędzle jest śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie są super...sama muszę poszukać takich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pięknie wyglądają jak się je ubierze! <3

      Usuń
  11. Fajne rzeczy, a niektóre udało Ci się dorwać tak tanio, że szok :) Miałaś niezłego farta :) Tylko zakupy robić. Mam ten Garnierowy płyn micelarny i sprawdza mi się doskonale. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. udalo sie twojej mamie bo normalnie ta woda toaletowa z adidasa kosztuje 19.99

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna torebka!! Gdzie kupowana? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że zamawiałam z Zalando :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger