Kurier u drzwi: wygrana w konkursie z Laura Conti i Pakiet Inspiracji od Rimmel!

Cześć robaczki :-) Dziś znowu na szybko przychodzę zameldować Wam, co znalazłam dziś w paczuszkach od kuriera. Dostałam w końcu przesyłkę z moją wygraną w konkursie Laura Conti na stronie urodaizdrowie oraz paczkę inspiracji od Rimmel Wake Me Up. Jesteście ciekawe jakie są moje pierwsze wrażenia? :)



Jako pierwszą przedstawię Wam paczuszkę od Urodaizdrowie. W konkursie do wygrania był zestaw trzech lakierów do paznokci i zmywacz w chusteczkach firmy Laura Conti. Jakiś czas temu pisałam Wam o ochronnej pomadce tej firmy, która totalnie mnie zauroczyła, ciekawe jak będzie z tymi produktami. Zmywacza w takiej formie jeszcze nie miałam i bardzo jestem jego ciekawa, pewnie wypróbuję lada moment! :-) Jest on bezzapachowy, z dodatkiem ekstraktu ze skrzypu polnego, który teoretycznie powinien wzmacniać nasze paznokcie. Ponoć jedna chusteczka wystarcza na 10 paznokci, no cóż, sprawdzę i dam Wam znać :-)  Jeśli chodzi o lakiery do paznokci - ich nigdy za wiele :-D Trochę się bałam, że to nie będą moje kolory, ale... są przepiękne i jak najbardziej trafiają w mój gust! Róż, czerwień - to coś, co lubię bardzo na paznokciach :-) Zestawy lakierów wysyłane były losowo, więc szczęście mi dopisało :-D Trafił mi się zestaw nr 4 - Blueberry sorbet. Przepyszna nazwa, prawda? :-)


Pewnie niejedna z Was dostała się również do projektu Rimmel - Inspiratorki Wake Me Up. Bardzo się z tego cieszę, to już druga moja taka przygoda z tą firmą :-) W pakiecie otrzymałam nowe produkty, które dopiero od niedawna są w sprzedaży, mianowicie: ulepszony podkład Wake Me Up z witaminą C i nową wersję maskary Wonder'full z witaminami, i wyciągiem z ogórka. Pierwsze, co zauważyłam to fakt, że oby dwa produkty przepięknie pachną! Zarówno podkład, jak i tusz, który ponoć miał pachnieć ogórkiem - ja tam żadnego ogórka nie wyczuwam :-) Jeśli chodzi o kolor podkładu, podczas zgłoszeń wybrałam odcień 100 Ivory, najjaśniejszy. Nałożyłam go już na buźkę i muszę powiedzieć, że pasuje jak ulał, ale to tylko dlatego, że twarz złapała już trochę słonka - inaczej byłby za ciemny. Podkład daje delikatne rozświetlenie twarzy i nawilżenie :-) 


Ja jestem bardzo zadowolona i biorę się za testowanie! Jeśli chcecie być na bieżąco, zapraszam do obserwowania mnie na instagramie, klik. Jako Inspiratorka mam do wykonania trzy zadania, których efekty publikować będę właśnie tam, poza tym, zobaczycie też pewnie jak lakiery prezentują się na paznokciach :-)


Znacie te lakiery marki Laura Conti? Któraś z Was jest również Inspiratorką Rimmel?



44 komentarze:

  1. Też dostałam dzisiaj paczuszkę od Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje same wspaniałosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zmywacz by mi sie przydał na wyjazd wprawdzie na dłoniach mam chybrydy ale do stóp coś trzeba zabraz w razie awarii:)

      Usuń
    2. Oj, zużyłam jedną taką chusteczkę i póki co to dla mnie straszny bubel... Ale jeszcze przetestuję i na pewno będzie o tym jakiś post

      Usuń
    3. zrobiłam hybrydy na wyjazd wiec odpada martwienie sie zmywaczem

      Usuń
  3. Ojej, wczoraj własnie czytałam o tej maskarze na stronie Rossmanna w kategorii: nowości i stwierdziłam, że muszę ją mieć. :-) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak się u mnie spisze, pewnie za jakiś czas będzie recenzja! :)

      Usuń
  4. Gratulacje :). Ciekawa jestem maskary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na dniach będzie jakaś recenzja, długo nie wytrzymam!:D

      Usuń
  5. Gratuluję :) Też dostałam dziś przesyłkę od Rimmel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gratuluję również!

      Usuń
  6. Uwielbiam podkład Wake Me Up i nie wiedziałam, że wymyślili nową wersję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no jest taka, jest:D Ja niestety nie będę miała porównania, ponieważ starej wersji nie używałam:(

      Usuń
  7. Również już do mnie dotarła paczuszka i też pierwsze co zauważyłam to ten cudowny zapach, zobaczymy jak się spisze podkład rano podczas makijażu :) Miałam starą wersję i byłam całkiem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam styczności z firmą Laura Conti, lakiery prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach jeszcze lepiej wyglądają! :)

      Usuń
  9. Gratuluję wygranej ! Kolory lakierów są naprawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tusz, który pachnie jak ogórek... Ciekawe! Ja jestem zainteresowana tuszem :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooooooo! ten ulepszony podkład z rimmela wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego kuriera witałabym z uśmiechem :) Podkład znam, nawet dziś miałam na buzi, a tusz dla mnie nowość. Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fokusowana na YT robiła recenzję tej maskary i ona nie była zbytnio zadwolona z niej, ale jestem ciekawa jak z podkładem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, widziałam i po pierwszym użyciu też szału nie widzę...

      Usuń
  14. ten zmywacz w płatkach musi być ekstra! ciekawa jestem Twojej opinii o podkładzie Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na weekend uda mi się coś o nim naskrobać;)

      Usuń
  15. Gratuluję :) Ciekawa jestem jak sprawdzi się mascara.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypadła mi na razie do gustu;(

      Usuń
  16. Super, gratulacje :) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten pierwszy kolorek lakieru - cudowny *o*

    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo osób chwali podkład od Rimmel. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pakiet inspiratorki trafił również do mnie :) Fajny jest ten tusz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy! Ja nigdy nie wygrałam żadnego konkursu, może kiedyś mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz udział, to w końcu coś się uda!:D

      Usuń
  21. Też testuje Rimmela, tusz spisuje sie u mnie spoko i ładnie pachnie;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger