Moja wygrana - Apis Cosmetics | Pierwsze wrażenie |

Pisałam Wam jakiś czas temu, że ostatnio miałam sporo szczęścia i udało mi się wygrać kilka konkursów. Postanowiłam pokazywać Wam na bieżąco co dostałam, ponieważ później ten post byłby długi, a ja najzwyczajniej w świecie mogłabym o czymś zapomnieć :-) Udało mi się wygrać konkurs na urodaizdrowie.pl, który polegał na napisaniu swojego sposobu na piękną cerę. Wygrywała jedna osoba, no i tą osobą jestem ja! :-) Zobaczcie, jakie było moje pierwsze wrażenie po otwarciu paczki kilkanaście minut temu.


Do wygrania był zestaw naturalnych kosmetyków do twarzy. Nawilżający tonik z algami morskimi i nawilżające mleczko z tej samej serii. Marki Apis dotychczas nie znałam, czasem, któryś z ich produktów gdzieś mi się przewinął, ale nie zwracałam na niego większej uwagi.


Pierwsze wrażenie!

Jeśli chodzi o zapach, produkty pachną tak samo. Lekko kremowo, kojarzy mi się z takim najzwyklejszym kremem do twarzy. Szata graficzna jest bardzo ładna. Prosta, ale rzuca się w oczy. Jedyne co już mi się nie podoba, to fakt, że żeby wydostać produkt, musimy obrócić buteleczkę do góry nogami i wycisnąć. Jest tak zwłaszcza przy mleczku, które najzwyczajniej w świecie nie chce wylatywać.

Nawilżający tonik z algami morskimi:

Przemyłam nim sobie twarz po nocy i póki co, twarz jest miękka, odświeżona, tonik dokładnie oczyścił twarz. Nie mam po nim uczucia ściągnięcia. A teraz co mówi o nim producent i skład, który wydaje mi się, że chyba nie jest zły - wierzę na słowo :-)



Nawilżające mleczko z algami morskimi:

Jeszcze nie używałam, ale wsmarowałam w dłonie. Mleczko szybko się wchłania, a na skórze pozostaje lekko wyczuwalny zapach. W składzie na drugim miejscu ma olej mineralny, czyli parafinę. Niezbyt mi się to podoba... Ale zobaczę jak zareaguje moja skóra na ten produkt.




Ja jestem bardzo zadowolona z wygranej :-) Wiecie, że ciężko znaleźć mi idealne produkty do mojej cery, dlatego też ciągle próbuję. Od dziś zacznę używać tych dwóch, mleczko będę używała do zmywania podkładu, ponieważ skończył mi się mój ukochany płyn Dermedic. Mam nadzieję, że nie będzie po nim żadnych nieprzyjemności.


A Wy znacie markę Apis? Macie jakieś ich kosmetyki?



P.S Właśnie dowiedziałam się, że wygrałam zestaw cieni JOKO w rozdaniu u Belli. Serdecznie dziękuję kochana! :-)

40 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam takie kosmetyki. :-) Naprawdę zazdroszczę tej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam jedynie z blogów. Gratuluje wygranej i niech spisują się u Ciebie jak najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zobaczymy jak się spiszą :)

      Usuń
  3. Gratuluję! Życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą miłe, dziękuję:D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hihi, no ostatnio szczęście mnie nie opuszcza:D

      Usuń
  5. Nie znam tej marki:)
    Życzę kolejnych wygranych w konkursach :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kilka kosmetyków z apisu i sa super ;) gratuluje i miłego używania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to super! :) Dziękuję Kasieńko!

      Usuń
    2. do tego mają takie słodkie te opakowania :)

      Usuń
  7. Ja mam z apisu krem pod oczy. jest super. Sądzę, że będziesz zadowolona. Mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, kolejna dobra opinia! :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  8. Apis dobra firma:) na pewno Ci się sprawdzą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam nic z Apisu, jednak brzmi dość ciekawie... daj znać jak się sprawdzi w pełni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nic z APIs nie miałam w rączkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze widzę :P
    gratuluję wygranej! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Oby dalej tak świetnie się spisywały te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej! :-)

    Ciekawią mnie kosmetyki Apis. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może pora przyjrzeć się im bliżej? :)

      Usuń
  14. Gratulacje! :) Sama nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mleczko wygląda na fajne, szkoda ,że ma ta parafinę ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :) trzymaj kciuki abyś była zadowolona z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy ten tonik. Markę znam,mam nawet coś w zapasach, już ni pamiętam co... chyba peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam markę bardzo dobrze, często kupuję ich produkty :) Mój ulubieniec to cała seria z miodem - zarówno do twarzy jak i do ciała. Świetnie działają te kosmetyki a do tego super pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marki nie znam, ale gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam już o kosmetykach Apis. Ale tak bardzo ogólnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ych kosmetykow tej marki jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranej :) Marka jest dla mnie obca, muszę się nią zainteresować :>
    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam, http://sunny-summers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje kochana ! :*

    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger