Nowa współpraca - a.i. Polska

Cześć misiaczki. Tak, wiem, obiecałam Wam na weekend recenzję kremu BB od Maybelline, ale niestety cały weekend spędziłam przy nauce i na kolejną recenzję będę miała czas dopiero w czwartek... Więc przepraszam jeśli ktoś czekał na ten post! Dziś przychodzę do Was na sekundę, żeby opowiedzieć troszkę o mojej nowej współpracy :-) Oprócz niej wygrałam w tamtym tygodniu dwa konkursy na portalu www.urodaizdrowie.pl, co baaardzo, ale to bardzo mnie cieszy! W dodatku za tydzień w niedzielę mam urodziny, więc spodziewajcie się wielu takich postów o nowościach, hihi :-) Przepraszam za zdjęcia z telefonu, ale mój aparat odmówił dziś posłuszeństwa :-(


Firma a.i. Polska jest dystrybutorem takich marek jak: Nail Tek, Ardell, Seche, Kosmetyki te dostępne są w perfumeriach Douglas, Sephora i drogeriach takich jak Hebe czy Super-Pharm. 

Wiadomość zwrotną od Pani Edyty dostałam bardzo szybko. Po przeczytaniu od Niej kilku miłych słów na temat mojego bloga - miałam przesłać adres do wysyłki. W czwartek wymieniłyśmy ze sobą e-maile a dziś rano dostałam już paczuszkę, co mi się bardzo podoba, że firma ta załatwia sprawy na bieżąco i nikt nie musi czekać :-) 

Do przetestowania dostałam:

1. Seche vite, dry fast top coat. Na to liczyłam i jestem bardzo, ale to bardzo szczęśliwa! Zobaczymy jakie uczucia wywoła u mnie ten utwardzacz, bo na dzień dzisiejszy - jest bardzo chwalony w blogosferze :-) 



2. Rzęsy Ardell, Demi wispies Black. Oj, chyba najpopularniejszy model rzęs od Ardell! ;-) Nigdy nie używałam, ale od dawna chciałam się skusić. Więc jestem bardzo zadowolona! 



Serdecznie dziękuję, że Pani Edytka mi zaufała :-) Recenzje tych produktów znajdziecie na moim blogu w ciągu miesiąca. Podejrzewam, że pierwszy będzie wpis o rzęsach, ponieważ top coat muszę porządnie przetestować, żeby wystawić o nim rzetelną opinię :-)


Znacie któryś z tych produktów?




Produkty do testowania otrzymałam dzięki uprzejmości a.i. Polska

P.S. Dziewczyny, właśnie dowiedziałam się, że na stronie TRND.PL dostałam się do projektu Zalando! Dostanę 100zł do wykorzystania na swoje zakupy i zniżki dla znajomych! Ostatnio szczęście mi sprzyja! :-)

P.S. 2 No nie, zakwalifikowałam się do testowania nowego podkładu Rimmela i tuszu Wake Me Up. Idę jutro grać w totolotka! :-)

25 komentarzy:

  1. czekam na recenzję rzęs :D gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie mogę doczekać, aż któreś dnia się odstrzelę i je założę, haha! :) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. Gratuluję :)
    http://ff-fabfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie teraz śledzić kiedy dodasz recenzję :D gratuluję :D pozdrawiam i zapraszam do mnie : accolito.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam do śledzenia ;)

      Usuń
  4. Gratuluję :). Ciekawa jestem co wybierzesz na zalando :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wybiorę sobie jakąś torebkę :-) Bo planowałam ostatnio zakup, hihi

      Usuń
  5. Czekam na recenzję Seche Vite i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do seche vite, to jest on cudowny, ale ma jedną wielką wadę, mega szybko gęstnieje.

    kolorowaradosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam o tym, że szybko gęstnieje, no cóż, zobaczymy!

      Usuń
  7. Faktycznie szczęściara :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Seche Vite! Mój ulubiony. Nie wyobrażam sobie bez niego malowania pazurków. To dzięki niemu wszystko wysycha błyskawicznie i bezproblemowo :) Super współpraca. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj taka opinia, to na pewno musi być super!! :) Buziaki

      Usuń
  9. Świetne, zawsze chciałam kupić sztuczne rzęsy ale jakoś nie zdecydowałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo, dlatego teraz będę miała okazję przetestować ;)

      Usuń
  10. Mam te rzęsy ale do mojego oka jakoś nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde ciekawe jak będą wyglądały u mnie;/

      Usuń
  11. Super współpraca :-) Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie próbowałam jeszcze osławionego produktu Seche Vite :D Ale Demi Wispies mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejj jakie Ty masz szczęście ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam 2 modele rzęd Ardell + ich kępki, godne polecenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje, zazdroszczę bardzo. :-) Nie mogę się doczekać recenzji dlatego cieszę się, że Cię znalazłam i zostaję na tym blogu na dłużej. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję! Bardzo mi miło :*

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger