✦ Paczki: Dwie nowe współprace! ✦

Cześć kochani. Dzisiaj miałam ostatni egzamin, którego niestety nie udało mi się zaliczyć - zabrakło jednego punkta. Trudno, z jednej strony się cieszę, bo we wrześniu postaram się dać z siebie 100% i zaliczyć go na jak najlepszą ocenę :-) Dostałam dziś dwie paczki od firm, z którymi zaczęłam współpracę, mianowicie: od firmy Donegal i Quiz. Jesteście ciekawe, co dostałam do testowania?



Najpierw podjęłam współpracę z firmą Donegal, którą na pewno znacie. Po wymianie kilku miłych e-maili dostałam paczkę. Do testowania dostałam:



1.Szczotkę Ozzy Brush, która nadaje się zarówno do rozczesywania mokrych, jak i suchych włosów, a przy dłuższym stosowaniu zapobiega rozdwajaniu końcówek.
2. Dwa lakiery z serii Beauty Shine. Piękny, miętowy kolorek nr 7201 "Get Freaky" oraz 7199 "Get lucky". Kolory są jak najbardziej trafione w mój gust i od razu na pazurkach wylądował kolorek nr 7201.
3. Tego produktu nie miałam testować, jednak również znalazł się w paczce i jestem bardzo zadowolona - jest to sypki cień do powiek. Dostałam kolor Ocean Blue i jest to taki piękny, brokatowy, morski niebieski.


Wszystkie produkty dostaniecie na stronie Donegal.

Kolejną firmą, z którą udało mi się nawiązać współpracę, jest firma Quiz. Znam ją bardzo dobrze, ponieważ nie ukrywam, że na samym początku mojej przygody z kosmetykami - kupowałam właśnie produkty tej marki, które są bardzo tanie, ale również dobre! W mojej paczce znalazł się:


1. Pogrubiający tusz do rzęs z olejkiem arganowym Scale Up. Zainteresował mnie on najbardziej i na pewno jutro wyląduje na moich rzęsach.
2. Pomadka ochronna Multi Frutii o zapachu winogrona. Nałożyłam ją dziś na usta kilka razy w ciągu dnia i jakie było moje zdziwienie, gdy usta były nawilżone. Zapowiada się ciekawie!
3. Cień do powiek Flash Collection o numerze 320. Podobnie, jak u firmy Donegal, jest to piękny odcień takiej jakby, hm, "morskiej zieleni". Bardzo mnie ciekawi!

Tutaj możecie zapoznać się z ofertą firmy Quiz.


Ja jestem bardzo zadowolona z nowo podjętych współprac i zaczynam intensywne testowanie :) Czy jakiś produkt szczególnie Was zainteresował? Znacie te firmy?




25 komentarzy:

  1. O świetne paczki, super lakiery :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza paczka jakoś do mnie bardziej przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie najbardziej ciekawi szczotka i tusz do rzęs! :)

      Usuń
  3. Ja mam inną szczotkę z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się egzaminem - będzie dobrze :) Cień Quiz ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martwię się, wiem jaki był ciężki, ale dziękuję za miłe słowa! :*

      Usuń
  5. Jestem ciekawa szczotki. Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa lakierów do paznokci! :)

    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam je na pazurkach, sprawdzam ile wytrzymają:D

      Usuń
  7. Fajne rzeczy :) Miłych testów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania. :D Ciekawa jestem tej szczotki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam dziś na mokre włosy i.... wow :D Będę testowała jeszcze trochę i na pewno będzie post, bo jeśli okaże się hitem, to hoho! W dodatku kosztuje około 14zł :)

      Usuń
  9. Najbardziej jestem ciekawa cienia sypkiego i tuszu do rzęs. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie trwałość i pigmentacja tego cienia, bo nie znam cieni tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie sypki cień do powiek bo kolorek jest fajny :D mam nadzieję że zrobisz post z tym cieniem na oczach... I ciekawi mnie również trwałość... czy sypkie są lepsze niż w kompakcie? Hmm nigdy jeszcze nie miałam sypkich... :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post o kosmetykach które polecam i stosuje od lat :) Może cię zainspiruję!
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo ciekawe jak się sprawdzi ten cień

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej ciekawi to, jak wygląda ten cień sypki na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie z nim jakiś makijaż :)

      Usuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki firmy Quiz.
    Życzę miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje współpracy z nowymi firmami i życzę owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger