✿ PIERWSZE ROZDANIE NA MOIM BLOGU! ✿ WYGRAJ ZESTAW DO PIELĘGNACJI CIAŁA! ✿ / ZAKOŃCZONE!

Cześć robaczki! Tak, dobrze widzicie, pierwsze rozdanie na moim blogu! :-) Już jakiś czas temu je obiecałam, ale postanowiłam zrobić, kiedy blog osiągnie 100 obserwatorów. I tak się stało! Moja pierwsza 100, bez żadnych wymuszanych "obserwowanie za obserwowanie", czy coś podobnego. Zwyczajnie. Wiele z Was trafiło na mój blog, poczytało i zaobserwowało, bo widocznie coś je tutaj zaciekawiło. Jeszcze półtora roku temu byłam laikiem, jeśli chodzi o kosmetyki, miałam ich naprawdę malutko i prawie się nie malowałam. Zwyczajnie nie czułam takiej potrzeby. Jednak od dobrych kilku lat oglądałam filmiki na YouTube, m.in. Nieesii25 czy Maxineczki, czy też czytałam blogi. Moje zainteresowanie kosmetykami zwiększyło się po skończeniu liceum, nie wiem dlaczego, ale to był taki przełom. No i tak się stało, że w styczniu tego roku, postanowiłam założyć blog. I zrobiłam to. 100 obserwatorów w pół roku to dla mnie samej ogromny sukces, a każdy komentarz od Was bardzo cieszy moje oko! Szczególnie chciałam podziękować dziewczynom, które są ze mną od samego początku, od pierwszego posta :-) Mam nadzieję, że moja przygoda z blogiem będzie się rozwijała, ponieważ naprawdę uwielbiam to robić. Ale do rzeczy...




Nie wiedziałam, jaki zestaw kosmetyków wybrać dla Was na rozdanie. Czy ma być to kolorówka, pielęgnacja, czy pomieszane. Jako, że mamy lato, zdecydowałam się na pielęgnację, a następne rozdanie będzie z produktów do makijażu :-) A co jest do wygrania, bo pewnie to wszystkich interesuje? W paczce znajdzie się coś do ciała, twarzy i włosów, większość z tych produktów mam, i jestem z nich bardzo zadowolona :-) Mam nadzieję, że produkty zachęcą kogoś do udziału w rozdaniu.






1. Garnier - płyn micelarny skóra normalna/mieszana.
2. Alterra - peeling do ciała papaja i ekologiczny kokos.

3. Farmona, Nivelazione - krem do stóp z 10% mocznika i miodem.
4. Isana - kuracja do włosów z olejkiem arganowym.




Kto ma szansę, żeby wygrać rozdanie u mnie? Wszyscy! :-) Jest jeden warunek, który musicie spełnić, a reszta jest dodatkowa, żebyście mogli zwiększyć swoje szanse na wygraną.



OBOWIĄZKOWO:
1. Być publicznym obserwatorem bloga w BLOGGERZE!  (+ 1 los)
NIE UZNAJĘ OBSERWACJI POPRZEZ GOOGLE PLUS

DODATKOWO:
2. Udostępnić baner. (+ 2 losy)
3. Zaobserwować mnie na Instagramie. (+ 1 los)
4. Odpowiedzieć na pytanie:
Na co zwracacie największą uwagę podczas pielęgnacji latem? (+ 2 losy)


Oto baner, który możecie udostępnić na swoim blogu:

Proszę o dopilnowanie, żeby link przekierowujący działał poprawnie!

Proste? No jasne :-) W komentarzu pod postem proszę zostawić zgłoszenie, tutaj wzór:


1. Obserwuję blog xkasia jako; ..................................
2. Adres e-mail: ...............................
3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: .....................................
4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: .............................
5. Odpowiedź na pytanie TAK(jaka)/NIE: ........................................


Biorąc udział w konkursie automatycznie akceptujecie poniższy regulamin:

1. Organizatorem oraz fundatorką nagród jest autorka bloga xkasia.blogspot.com
2. Konkurs trwa w terminie od 30.06 do 30.07, 23:59.
3. Aby konkurs się odbył, udział musi wziąć przynajmniej 30 osób.
4. Udział w konkursie bierze osoba, która spełniła wszystkie wymagane warunki i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883) koniecznych do wysyłki nagrody.
5. Produkty są nowe, zapakowanie fabryczne.
6. Zwycięzca będzie wybierany losowo.
7. Wyniki pojawią się na blogu do 7 dni od zakończenia konkursu, a zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej przez e-mail.
8. Wysyłka jest możliwa tylko na terenie Polski paczką priorytetową, a wszelkie koszty wysyłki ponosi organizatorka konkursu.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 o grach i zakładach wzajemnych (Dz U. z 2004 roku Nr 4. poz 27 z późn. zm. )
10. Na odpowiedź zwycięzcy czekam 3 dni, po tym czasie losuję po raz drugi.


No nic, mi pozostało życzyć Wam tylko powodzenia! Zgłoszenia będę przeglądała na bieżąco, więc jeśli coś nie będzie się zgadzało, będę odpowiadała pod komentarzem :-)


Buziaki i jeszcze raz dziękuję za to, że jesteście, i czytacie!


179 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję blog xkasia jako; sandraxblog
    2. Adres e-mail: sandraxblog@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: największą uwagę poświęcam nawilżeniu każdej części ciała, mam suchą skórę a w lato czuję się jeszcze bardziej wysuszona niż zwykle, więc jest to dla mnie bardzo ważne :D

    OdpowiedzUsuń

  2. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Kosmetycznie nawiedzona
    2. Adres e-mail: redblouse2303@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: www.kosmetycznienawiedzona.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: sysieeeek
    5. Odpowiedź na pytanie : Najbardziej zwracam uwagę na pielęgnację stóp, bo to one są wystawione latem na czynniki, które mogą działać negatywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Clary Blueberry
    2. Adres e-mail: aethera.album@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na:--------
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: aethera.album
    5. Odpowiedź na pytanie TAK(jaka)/NIE: Najbardziej uwagę zwracam na stan moich włosów i stóp. Włosy, mam niestety takie, które się niszczą i szybko przetłuszczają, a stopy latem po prostu nabawiają się odcisków i pękniętych pięt .

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Milena M
    2. Adres e-mail: millena90m@gmail.com
    5. Odpowiedź na pytanie: Latem najbardziej zwracam uwagę na odpowiednie nawilżenie skóry, łatwo ją przesuszyć słońce, lub słoną wodą. Dodatkowo regularne nawilżanie sprawia, że jest ona jędrniejsza a celullit mniej widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Agness-makeup
    2. Adres e-mail:agness.makeup@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://agness-makeup.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: Nie mam insta
    5. Odpowiedź na pytanie TAK Latem najbardziej zwracam uwagę na to, aby mieć ładną nawilżoną skórę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Emmanuelle Pawłowska
    2. Adres e-mail: imemmanuelle@interia.pl
    5. Odpowiedź na pytanie : latem najważniejsze są dla mnie kremy/balsamy z filtrem oraz dobre nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim gratuluję, pierwsza setka i na pewno nie ostatnia!
    1. Obserwuję blog xkasia jako: Nie Bieska
    2. Adres e-mail: cosmeticosmos@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://cosmeticosmos.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: na ochronę przed słońcem, czyli filtry oraz nawilżanie x 1000 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 25, 26, 27, 28, 29

      i bardzo, ale to bardzo dziękuję! <3

      Usuń
  8. Gratuluję ! :)
    1. Obserwuję blog xkasia jako; .Kolorowa Radość
    2. Adres e-mail: kolorowaradosc.blogspot.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy :nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako:ada.wi_
    5. Odpowiedź na pytanie TAK(jaka)/NIE:na nawiliżenie przede wszystkim :)



    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że znajdziesz czas i ochotę by odpowiedzieć na pytania, pozdrawiam. :)
    http://kolorowaradosc.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30, 31, 32, 33

      Dziękuję ii to już jest moja druga nominacja, ale obiecuję, że jak znajdę czas, to postaram się to zrobić :)

      Usuń
  9. 1. Obserwuję blog xkasia jako; dorothythecat
    2. Adres e-mail: dorothythecatblog@o2.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: dorothythecatt
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Latem zwracam największą uwagę na ochronę przeciw szkodliwym promieniom słonecznym :)

    Gratuluję 100 obserwatorów i życzę kolejnych :) Oby tak dalej! Widziałam Cię na instagramie i baaaardzo pasowałby Ci brąz na włosach, taki średni w chłodnej tonacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na instagramie jako: awomanwithaswallow

      Usuń
  10. Gratuluję serdecznie :) Oby te setki szybko się rozmnożyły :)
    Życzę Wszystkim powodzenia w rozdaniu, a Tobie dziękuję za przemiłe odwiedziny. Obserwuję i zapraszam do mnie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia życzę wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Kama Gvxxy
    2. Adres e-mail: kamca@onet.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na:tcherrystyle.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie mam ig:(
    5. Odpowiedź na pytanie TAK:Ja stawiam na pielegnacje wlosow, bo to one najbardziej sie niszcza podczas upalow.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję blog xkasia jako; nattalkaxd@gmail.com
    2. Adres e-mail: nati964@op.pl
    3. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nattalkaaxd

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Kinga eMem
    2. Adres e-mail: kindziorrrrr@wp.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: kinkaa17
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Ja stawiam przede wszystkim na nawilżanie, oraz regenerację po opalaniu i kąpielach w morzu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile cudowności, powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję blog xkasia jako; AniaSKF
    2. Adres e-mail: 11lip85@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: -
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: ania603
    5. Odpowiedź na pytanie -NIE: -

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oberwuję blog xkasia jako; Beauty B.
    2. Adres e-mail:monika2003@vp.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na:http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Latem używam zwracam uwagę na to, aby kremy których używam do pielęgnacji skóry twarzy i ciała zawierały filtry. Muszą to być również kosmetyki głęboko nawilżajace ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję blog xkasia jako;Polka J.B
    2. Adres e-mail: polkagotujeisiemaluje@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: blogu http://polkagotujeisiemaluje.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako:nie
    5. Odpowiedź na pytanie tak Latem szczególnie dbam o nawilżenie skóry i włosów.Zwracam również uwagę na filtry przeciwsłoneczne :) Staram się ograniczyć kosmetyki kolorowe takie jak podkłady i pudry,żeby nie podduszać swojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję blog xkasia jako; rudy włos
    2. Adres e-mail: kasdwaraz@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: rudywlos.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: rudy_wlos
    5. Odpowiedź na pytanie TAK Latem szczególnie dbam o stopy i pięty. Wystawiam je na widok publiczny nosząc klapki i sandałki, więc wypada by były zadbane:)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Sabina eM
    2. Adres e-mail: sabinkaemm@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://sabinka-inspiracje.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: xsabina1
    5. Odpowiedź na pytanie TAK Latem największą uwagę przywiązuje do mojej skóry - odpowiednie nawilżenie to podstawa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję blog xkasia jako; ann bee
    2. Adres e-mail: anka09@vp.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: annaszmid
    5. Odpowiedź na pytanie TAK(jaka) Przede wszystkim ochrona przeciwsłoneczna. Obowiązkowo filtr 50 na twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Ewka501
    2. Adres e-mail: ewka501@op.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: ewelina0404
    5. Odpowiedź na pytanie TAK Najważniejsza jest dla mnie odpowiednia ochrona przed słońcem i nawilżenie skóry

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję blog xkasia jako; iwoniurkaa
    2. Adres e-mail: iwoniurkaa@interia.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako:nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK zwracam uwage szczególnie na skórę ktora ma sklonnosc do przesuszania sie ty bardziej ze sie sporo opalam dobrze wiec ja nawilzam bo to ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję blog xkasia jako;Zdzisława Imianowska
    2. Adres e-mail:rybkazg2@wp.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK Latem zwracam uwagę na odpowiednie kremy z filtrem,dbam o stopy w szczególności robiąc pedicure.

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję blog xkasia jako; zaczarowanaa
    2. Adres e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: www.me-and-my-passions.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: -
    5. Odpowiedź na pytanie TAK W największym stopniu stawiam na nawilżanie ciała, które to najbardziej narażone jest tą porą na szkodliwe warunki :) Ale ciągle też prowadzę walkę o piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję blog xkasia jako; hair world
    2. Adres e-mail: kamilab1993@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na dole bloga takingcareofhair.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: myhairworld1
    5. Odpowiedź na pytanie TAK : Podczas pielęgnacji latem największą uwagę zwracam na moje włosy, nie zapominam o filtrach ochronnych dla nich, a także produktach z silikonami, które dodatkowo zabezpieczą włosy przed szkodliwym działaniem słońca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwujesz jako Kamila B.
      99, 100, 101, 102, 103, 104

      Usuń
  29. 1. Obserwuję blog xkasia jako; pysiunia212
    2. Adres e-mail: pysiunia212@interia.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako:nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK najbardziej troszcze sie o moje cialo dbam o to aby skóra byla gladka wiadomo golenie podrazania stosuje balsamy by ciagle byla nawilzona i zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.Obserwuję jako Ewa Cieślak
    2. Adres email ewacieslak007@gmail.com
    3.Baner na blogu na dole http://kosmetycznieizpasja.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam na Instagramie tak ewacieslak1985
    5. Odpowiedź na pytanie: Szczególną uwagę latem zwracam na to aby moja skóra była dobrze nawilżona, stosuję preparaty z filtrami aby chronić skórę przed szkodliwym działaniem promieni i staram się jak najwięcej chodzić bez makijażu aby mogła pooddychać.

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję blog xkasia jako;szyję,więc jestem
    2. Adres e-mail: pola03081993@o2.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK Szczególną uwagę zwracam na ochronę ciała i włosów przed wysoką temperaturą.

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Dzibulka
    2. Adres e-mail: slodkaaona@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK latem zwracam uwage na moje wlosy poniewaz promienie sloneczne wysuszaja sie wiec dbam o nie jak tylko moge i takze skora chronie przed nadmiernym slonkiem

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Myszunia Emka
    2. Adres e-mail: maszkaa23@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK Zwracam uwage na odpowiednie nawilezenie skory i glowy rowniez przed wyszuszeniem i dziaalnie promieni slonecznych nadmiernie flitry kremy co sie da

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Muminkowe nowości
    2. Adres e-mail: muminkowe.nowosci@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: pasku bocznym bloga http://muminkowenowosci.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: NIE
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Latem zwracam uwagę zwłaszcza na dobrą kondycję skóry stóp, ponieważ noszę sandałki i japonki, więc nie chcę straszyć ludzi przesuszonymi stopami :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Super rozdanie :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Kinga Bylina
    2. Adres e-mail: sweet6663@interia.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://rytmmojegozycia.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: -
    5. Odpowiedź na pytanie TAK : Na dokładną ochronę twarzy, ponieważ promienie słoneczne mogą ją bardzo zniszczyć, a ciężko to później cofnąć. Zawsze staram się używać kremów i podkładów z filtrem, a wieczorem przed snem smaruję cerę naturalnym olejkiem.

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Emilia Ciechańska
    2. Adres e-mail: emciechanska@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: Nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: Nie
    5. Odpowiedź na pytanie NIE

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję blog xkasia jako; katherine risso
    2. Adres e-mail: kasia@olesiak.net
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: największą uwagę zwracam na odpowiednie kremy z filtrem oraz nawilżenia ciała oraz stóp. Odkryte stopy zobowiązują ;P

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Obserwuję blog xkasia jako: Pani Lecter
    2. Adres e-mail: agatajedynamla@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na:skazani-na-ksiazki.blogspot.com

    5. Odpowiedź na pytanie TAK Największą uwagę zwracam na stopy. Obsesyjnie używam peelingu i innych cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Kosmetyczne Atelier
    2. Adres e-mail: sofftine@o2.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: agata_kobylarz
    5. Odpowiedź na pytanie TAK, zwracam uwagę na stopy, żeby ładnie wyglądały w sandałkach, a także na kosmetyki z wyższymi filtrami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  41. 3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: www.kosmetyczneatelier.blogspot.com (nareszcie nauczyłam się dodawać banery)

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuję blog xkasia jako; jo-jo-a
    2. Adres e-mail: jo-jo-a@wp.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na pasku bocznym: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: NIE

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Obserwuję blog xkasia jako; JolkaSas
    2. Adres e-mail: jolkasas1@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Najbardziej zwracam uwagę na dobre nawilżenie skóry. Wszelkie balsamy i olejki zawsze są mile widziane w mojej letniej kosmetyczce, no bo jak wyglądać pięknie jeśli skóra jest przesuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Obserwuję blog xkasia jako: nr147
    2. Adres e-mail: nr104@wp.pl
    3. Udostępniłam baner konkursowy na: https://plus.google.com/u/0/112502117553488530889/posts/YgbsjaFwXoJ
    4. Zaobserwowałam na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK(jaka)/NIE: Najbardziej zwracam uwagę na ochronę przeciwsłoneczną i dobre nawilżenia całego ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, udostępnienie w Google + się nie liczy, jedynie te na blogach.

      154, 155, 156

      Usuń
    2. Doliczam dwa punkty, zaliczam jednak udostępnienie baneru. Numerki to: 154, 155, 156 + 249, 250.

      Usuń
  45. 1. Obserwuję blog xkasia jako: Polish Belieber
    2. Adres e-mail: anitka.lal@interia.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: -
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: neverbenance
    5. Odpowiedź na pytanie" TAK - Latem zwracam uwagę głównie na bardzo dobre nawilżenie skóry całego ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Obserwuję blog xkasia jako: Panna Pauliniet
    2. Adres e-mail: princesspaulinietblog@gmail.com
    3. Udostępniłam baner konkursowy na: nie mam bloga.
    4. Zaobserwowałam na Instagramie jako: nie mam Insta.
    5. Odpowiedź na pytanie TAK, zwracam szczególną uwagę na nawilżanie skóry latem. Bo wiadomo, jest lato - jest ciepło. A działanie promieni słonecznych niszczy naszą skórę, dlatego też warto aplikować produktu nawilżające. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. . Obserwuję blog xkasia jako Edyta H.
    2. Adres e-mail: edytka249@poczta.onet.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: allthesnuff.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: tarxjant
    5. Odpowiedź na pytanie: Przede wszytskim nawliżenie. Przez agresywne promienie słoneczne moja skóra szybko staje się sucha, łuszczy się. Co za tym idzie - obowiązkowo kremy z wysokim filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę obserwacji.

      Usuń
    2. Poprawię najszybciej jak się da - w tej chwili nie widać obserwatorów :/

      Usuń
    3. U mnie wszystko widać :)

      Usuń
  48. 1. Obserwuję blog xkasia jako; girlana
    2. Adres e-mail: monarkaa2@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako:nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK dbam skore nawilzajac ja balsami filtrami aby byla ladna i gladka

    OdpowiedzUsuń

  49. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Margie
    2. Adres e-mail: Neyleenka@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1430067443988678&id=100009563085580
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: -
    5. Odpowiedź na pytanie TAK O tej porze roku zawsze dbam o właściwie nawilżenie ciała. Słońce, woda nie do końca dobrze działają na naszą skórę, więc używam balsamów nawilżających, kremów z filtrem, peelingów złuszczających.

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Mirabelka
    2. Adres e-mail: mirabelaa76@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako:nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK stosuje blasamy pelingi olejki do ciala :)

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuję blog xkasia jako; MD BŻ
    2. Adres e-mail: groundbreakingbeauty@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://groundbreaking-beauty.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: -
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Szczególną uwagę poświęcam stopom, częściej je peelinguję i kremuję, aby pięknie prezentowały się w sandałkach :)

    OdpowiedzUsuń

  52. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Mar tyna
    2. Adres e-mail: martyncia215@interia.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: martynencja
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Latem największą uwagę poświęcam nogom,by były idealnie gładkie,nawilżone.

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Karlee
    2. Adres e-mail: kanonierlol@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://www.maniakosmetykowaniaa.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: -
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Podczas pielęgnacji latem największą uwagę zwracam na włosy, ponieważ moje są suche a przez to jeszcze bardziej narażone na zniszczenia i przesuszenia na słońcu czy z powodu słonej wody nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Verierra
    2. Adres e-mail: verierra@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na verierra.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako hugs_please
    5. Odpowiedź na pytanie TAK - Staram się codziennie używać kremów z filtrem UV nie tylko na skórę, ale używam też kosmetyków do włosów z nim.

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Obserwuję blog xkasia jako;Szczypta Magii
    2. Adres e-mail: szczyptamagii@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://ujrzecsiebie.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK Najwiekszą uwagę zwracam na nawilżenie ciała i włosów. Wiadomo, że temperatury bywają zdradliwe więc staram się zapewnić przede wszystkim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Obserwuję blog xkasia jako; girl
    2. Adres e-mail: girlwoww@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Latem największą uwagę zwraca na nawilzenie ciala gdyz narazone jest w szczegolnosci na wysuszenie :)

    OdpowiedzUsuń

  57. 1. Obserwuję blog xkasia jako: Ania
    2. Adres e-mail: aaniiuss@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: najbardziej skupiam się na ochronie przeciwsłonecznej, czyli używanie filtrów oraz na nawilżaniu moich i tak znaczonych włosów, czyli stosuje olejeje ;))

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Ruda
    2. Adres e-mail: kornelia.wlosiak@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: ruda.kornelia
    5. Odpowiedź na pytanie TAK, Latem, jak i przez cały rok największą uwagę poświęcam pielęgnacji swoich włosów. Zależy mi na tym, żeby bez względu na pogodę zachowały piękny i zdrowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Obserwuję blog xkasia jako: Alicja Orzechowska
    2. Adres e-mail: alicja259@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://fashionfoodcosmetics.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Najbardziej lubie stosować peeling i balsam na ciało, aby było idealnie przygotowane do pokazania się na plaży. :) Latem równie dużo uwagi poświęcam stopom i dłoniom. Uwielbiam jak paznokcie na stopach są pomalowane na biało, stopy miękkie i zadbane, dłonie gładkie a paznokcie długie i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuję blog xkasia jako; slonecznik1001
    2. Adres e-mail: marta.freitag@o2.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: -
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: -
    5. Odpowiedź na pytanie TAK- zwracam uwagę na pielęgnację przeciwsłoneczną.

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Obserwuję blog xkasia jako; takaja
    2. Adres e-mail: takaja109@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Latem najbardziej dbam o stopy i nogi gdyz praktycznie caly czas wystawione sa na pokaz

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Obserwuję blog xkasia jako: societygirl-testuje
    2. Adres e-mail: societygirl.testuje@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: tak, na moim blogu - http://societygirl-testuje.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: NIE
    5. Odpowiedź na pytanie - TAK, latem największą uwagę zwracam na całą moją skórę na cielę. Woda, słońce, piasek, różne opalające kosmetyki mogą ją przesuszać, a ja uwielbiam jak jest zawsze nawilżona! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Obserwuję blog xkasia jako; tasia
    2. Adres e-mail: zymiocka@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Latem najbardziej stawiam na cialo czyli pielegnacja balsamy filtry chronie i zabezpieczam cialo

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Obserwuję blog xkasia jako: blodwłosa
    2. Adres e-mail: rudzinkaas@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Latem najbardziej dbam o odpowiednie nawilzenie ciala gdyz slonece je wysusza

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Ratri .
    2. Adres e-mail:nosalkan@o2.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://ratri-world.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nosalkan
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: najbardziej zwracam uwage na pielegnacje wlosow, poniewaz od slonego morza czy basenow staja sie one suche i zniszczone, a mam je do pasa, wiec gdyby im sie cos stalo to byloby ze mna zle :(

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Naughty Girl
    2. Adres e-mail: naughtygirl0106@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK - zwracam uwagę na pięty. Zawsze latem jak na złość przesuszają się, pękają. Dlatego dbam o nie, nawilżam.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. 1. Obserwuję blog xkasia jako; zamigotalswiat
    2. Adres e-mail: klaudia1208@interia.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: nie
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie
    5. Odpowiedź na pytanie TAK: Latem zwracam największą uwagę na nawilżenie skóry. Jest często wysuszona słońcem, zmęczona, trzeba dbać o jej odpowiednie nawilżenie. Stosuję kremy i toniki łagodzące.

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. Obserwuję blog xkasia jako; kanwuje czytam testuję
    2. Adres e-mail: ewcius1991@vp.pl
    5. Odpowiedź na pytanie TAK Całym rokiem, ale szczególnie latem, zwracam uwagę na ochronę twarzy, która jest niestety trądzikową. Staram się ją chronić przed czynnikami UV, gdyż słońce sprzyja pojawianiu się nowych przebarwień, a także przy stosowaniu kosmetyków z kwasami należy uważać na słońce. Całe szczęście zawsze pod ręką mam jakiś podkład, który ma filtr UV, który bardzo skutecznie mnie chroni. Na tyle, że wracając z wakacji ciało mam opalone (czyt. czerwone) a twarz biała jakbym siedziała z nią zakopaną w piasku na plaży :P. Słońce dopada mnie jedynie w miejscach, gdzie przetrę ręką, czyli najczęsciej nos i linia przy włosach na czole. Wyglądam komicznie, ale cieszę się, że nie muszę martwić się o krem z filtrem do twarzy. Pilnuję też, aby nie dotykać jej rękoma, które w gorące dni są po prostu spocone. kosmetyki odświeżające są wtedy bardzo przydatne i przynoszące ulgę w upały.

    OdpowiedzUsuń
  70. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Jasmine Vise
    2. Adres e-mail: bernadetaaa@interia.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na:fb https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1691796567707882?pnref=story
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: -
    5. Odpowiedź na pytanie TAK zwracam szczególną uwagę na zabezpieczenie skóry przed działaniem słońca i dbam o odpowiednie nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Sylwia Bomba
    2. Adres e-mail: sylviaaa100@interia.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na:FB: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/434636350075039?pnref=story
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako:NIE
    5. Odpowiedź na pytanie TAK zwracam szczególną uwagę na zabezpieczenie skóry , zarówno twarzy jak i ciała przed słońcem oraz dbam o stopy, które podczas wakacji mają za sobą duże trasy, przez co skóra stóp potrzebuje wyjątkowej regeneracji.

    OdpowiedzUsuń
  72. . Obserwuję blog xkasia jako; Katarzyna Wierzba
    2. Adres e-mail: kaja350@vp.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: FB https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/995464423838845
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: kaja19782
    5. Odpowiedź na pytanie TAK zwracam szczególną uwagę na nawilżenie mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Obserwuję blog xkasia jako: EmilyB.
    2. Adres e-mail: emilia1367@wp.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://my-dream-about-australia.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: nie

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Obserwuję blog xkasia jako; frau
    2. Adres e-mail: a_nusia93@buziaczek.pl
    3. Udostępniłam baner konkursowy na: http://anusia93.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: ne posiadam
    5. Odpowiedź na pytanie TAK przede wszystkim na nawilżanie zarówno skóry jak i włosów - słońce oczywiście wysusza i jedno i drugie :)

    OdpowiedzUsuń

  75. 1. Obserwuję blog xkasia jako: Monika Adaa
    2. Adres e-mail: moniczka2329@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: testbymonia.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: amonique
    5. Odpowiedź na pytanie TAK - w lecie najważniejsza jest dla mnie codzienna pielęgnacja ciała i używanie antyperspirantów.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  77. 1. Obserwuję blog xkasia jako : Beatrice
    2. Adres e-mail: przypudrujmynosek@o2.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://przypudrujmynosek.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: beatadabek
    5. Odpowiedź na pytanie TAK Największą uwagę przywiązuję latem do tego aby moja skóra była gładka i nawilżona

    OdpowiedzUsuń
  78. 1. Obserwuję blog xkasia Jako: swiaturody159
    2. Adres e-mail: swiaturody159@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: http://swiaturody159.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: NIE
    5. Odpowiedź na pytanie TAK Na pierwszym miejscu odpowiednie nawilżenie oraz krem z filtrem.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. 1. Obserwuję blog xkasia jako: Natalia
    2. Adres e-mail: nataryfi2014@wp.pl
    3. Udostępniłam baner konkursowy na: http://swiatzpunktuwidzenianatalii.blogspot.com/
    4. Zaobserwowałam na Instagramie jako: NIE
    5. Odpowiedź na pytanie: TAK: Latem stawiam na krem z filtrem oraz żeby skóra była nawilżona

    OdpowiedzUsuń
  80. 1. Obserwuję blog xkasia jako: Beauty Essence
    2. Adres e-mail: beautyessence0@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: TAK na www.essenceofcharm.blogspot.com
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: NIE
    5. Odpowiedź na pytanie TAK(jaka)/NIE: TAK. Latem stawiam przede wszystkim na nawilżenie, więc wszelakiego rodzaju balsamy i mleczka do ciała są moim numerem 1. :)

    OdpowiedzUsuń
  81. obserwuje jako scarle23
    email mineralnysiwatkasi@wp.pl
    latem kocham kremy BB

    gratuluje setki i życze kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń

  82. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Izuu.;)
    2. Adres e-mail: izka132@wp.pl
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na:nie udostępniłam.
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: flondry
    5. Odpowiedź na pytanie TAK(jaka)/NIE: Podczas pielęgnacji latem zwracam uwagę na to, aby produkty ktorych używam były lekkie. Zazwyczaj wybieram kremy BB. Nasza skóra latem, gdy jest ciepło, poci się a mocny makijaż plus nasz pot nie daje dobrych rezultatów. Wyglądamy strasznie i tak się czujemy, dlatego właśnie latem używam lekkich kosmetyków! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 299, 300, 301. Nie widzę obserwacji na Instagramie.

      Usuń
  83. 1. Obserwuję blog xkasia jako; ..................................Essalii
    2. Adres e-mail: ............................... letyourhairdown00@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: .....................................
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako: .............................
    5. Odpowiedź na pytanie TAK(jaka)/NIE: ........................................ Głównie na pielęgnacje włosów - o dobre nawilżenie oraz olejowanie

    OdpowiedzUsuń
  84. 1. Obserwuję blog xkasia jako; Ewelina K
    2. Adres e-mail: secretaddiction86@gmail.com
    3. Udostępniłam/em baner konkursowy na: .....................................
    4. Zaobserwowałam/em na Instagramie jako:
    5. Odpowiedź na pytanie TAK
    Latem największą uwagę zwracam na nawilżanie ciała, ponieważ o tej porze roku moja skóra jest najbardziej wymagająca :)

    OdpowiedzUsuń
  85. 1. Obserwuję blog xkasia jako: karo18
    2. Adres e-mail: karolinarzepka1522@wp.pl
    3. Udostępniłam baner konkursowy na: https://plus.google.com/u/0/112973938795928258202/posts/9uMjJ68Xfus
    4. Zaobserwowałam na Instagramie jako: -----
    5. Odpowiedź na pytanie TAK/ największą uwagę zwracam na ochronę przeciwsłoneczną i nawilżenie ciała i twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger