★ Podkład Wake Me Up - czy naprawdę jest rozświetlający? ★

Hejo, hejo! :-) Chciałam się pochwalić, że w tym tygodniu nawiązałam aż dwie nowe współprace i zamówiłam swój pierwszy pędzelek Hakuro :-) Z niecierpliwością czekam na moje paczuszki! Natomiast jakiś czas temu pisałam, że zostałam Inspiratorką Rimmel, tak jak większość z Was pewnie :-) Dostałam do testowania nową maskarę Rimmel Wonder'full o zapachu ogórka i nową wersję podkładu Wake Me Up z witaminą C. Dziś Mam dla Was recenzję samego podkładu :-)


Podkład dostaniecie w prawie każdej drogerii w cenie około 40zł/30ml. Wydaje mi się, że jest to taka standardowa cena jak na podkład. Pierwsze co rzuca się w oczy, to przepiękna buteleczka, która ma kształt klepsydry i dość elegancką pomarańczową nakrętkę z logiem firmy Rimmel. Ma ona pompkę, co jest ogromnym plusem, ponieważ jest to bardzo higieniczne.


Mój kolor to 100 Ivory. Jest ponoć odcień jaśniejszy od tego o nazwie 010 Light Porcelain. Kolor 100 może być za ciemny dla typowych bladziochów. Ja sama jestem jednym z nich, więc trochę się wystraszyłam, że nie będzie pasował, ale teraz, jak moja buzia złapała już trochę słońca podkład jest idealny.


Co mówi o nim producent?

"Rozświetlający podkład, którego formuła została wzbogacona witaminą C. Zapewnia młody wygląd cery. Skóra promieniuje blaskiem i prezentuje się zdrowo, i naturalnie."


Moja cera jest bardzo mieszana. Miejscami sucha, tłusta, a co najważniejsze trądzikowa i atopowa, więc dobranie podkładu to dla mnie nie lada sztuka. Szukam czegoś, co będzie nawilżać i przy okazji kryć. Jak sprawdził się ten podkład? Zobaczcie sami:



1-sze zdjęcie: Bez podkładu. Widać, że moja cera pozostawia wiele do życzenia...
2-ie zdjęcie: Jedna pompka podkładu.


Ja jestem nim bardzo zaskoczona, oczywiście pozytywnie. Cera po nałożeniu podkładu jest ujednolicona, wygląda zdrowo i jest rozświetlona oraz nawilżona. Jeśli chodzi natomiast o krycie, jest ono bardzo średnie, w kierunku do słabego, jednak nie mam mu tego za złe, ponieważ to nie było jego zadaniem. Podkład po zafiksowaniu go pudrem z Wibo trzyma się na mojej buzi prawie cały dzień w idealnym stanie. Prawie, ponieważ po kilku godzinach (6-7) słabo wygląda w okolicach nosa i pory oraz suche skórki zaczynają być bardziej uwydatnione, ale mam wrażenie, że to tylko i wyłącznie przez to, że w tych okolicach twarzy mam atopowe zapalenie skóry, ponieważ reszta twarzy wciąż wygląda świeżo.


Jest on też bardzo wydajny, więc podejrzewam, że w te lato na pewno go nie skończę. Nie wiem czy kiedyś do niego wrócę z własnej woli, ponieważ będę szukała dalej czegoś idealnego, ale na pewno będę go miło wspominała.


A Wy znacie ten podkład? Jak wypadła ta wersja przy wcześniejszej?


44 komentarze:

  1. ja na pewno go kupię jak skończę z astora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam! :) Ogromnym plusem też jest to, że niby nie robi nic specjalnego na twarzy i praktycznie go nie widać, ale jednak widać, że coś się zmieniło :D

      Usuń
  2. Szkoda że nie ma tego jaśniejszego odcienia w Pl bo zawsze mam problem z doborem koloru, mało firm ma tak jasne odcienie ktore pasuja mi do koloru skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo, dlatego ten będę używała tylko latem:(

      Usuń
  3. Też długo czaje się na ten podkład i może teraz się na niego pokuszę ;) A powiesz mi może jak mogłabym zostać taką `Inspiratorką Rimmel`? Albo nawiązać jakąś współprace ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Inspiratorki Rimmel, to był to konkurs zorganizowany przez tę firmę :) Polecam Ci polubić ich stronę na Facebooku, tak ogłaszają wszystkie konkursy i każdy ma szansę. Ja już wygrałam dwa razy :) A co do współpracy, w zakładce "Kontakt" jest mój e-mail, napisz do mnie Kochana, to dam Ci kilka wskazówek :)

      Usuń
    2. Napisalam e-mail ;) Proszę o odpowiedź jeżeli tylko znajdziesz chwile ;)

      Usuń
  4. Ja mam dokładnie ten sam problem z doborem podkładu ponieważ moja cera jest dość problematyczna i niestety ciężko jest znaleźć coś idealnego :)
    Kochana jeżeli pozwolisz to też do ciebie napiszę prywatną wiadomość :) Jestem świeżakiem więc chętnie skorzystałabym z twoich cennych rad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, pisz! :) Ja też jestem świeżakiem, dopiero pół roczku :)

      Usuń
    2. Dziękuję ci bardzo :) Jestem pewna, że twoje rady bardzo mi się przydadzą w stawianiu pierwszych kroczków :D

      Usuń
    3. Bardzo mi miło! :) :*

      Usuń
  5. Jest to mój ulubieniec, ponieważ nie mam problemu z niedoskonałościami, a on pięknie odświeża cerę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, daje piękne odświeżenie :) Ja mimo niedoskonałości go używam, ponieważ nie chcę mieć na sobie maski, tym bardziej, że leczę buźkę ciągle, więc niespecjalnie się tego wstydzę, wiem, że nie ja jedna z tym problemem walczę :)

      Usuń
  6. Ja wybrałam za jasny odcień niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuj :( Szkoda. Ale zawsze możesz go podreperować innym :)

      Usuń
  7. Nie przepadam za podkładami Rimmela, a po rozświetlający raczej nigdy nie sięgnę, ze względu na to, że moja cera ma tendencję do błyszczenia :( Jednak wiem, że wiele dziewczyn go lubi :) Z fajnych podkładów, których kolorystyka jest ogromna (również wybór bardzo jasnych) mogę polecić ci podkład mineralny Lily Lolo (ja miałam odcień Blondie, ale są jeszcze o wiele jaśniejsze) - dobry, sypki minerałek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wiem, wiem, chciałabym wypróbować, ale niestety boję się, że nie trafię z kolorem i wolałabym wybrać stacjonarnie... :/

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię podkłady Rimmel, to chyba nawet moje ulubione! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy od Rimmel, ale bardzo go polubiłam! :)

      Usuń
  10. Fajnie, że u Ciebie się sprawdza :) Chciałam go wypróbować, bo bardzo dużo dobrego o nim czytałam, ale niestety nie ma dla mnie odpowiednio jasnego koloru :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ciężko z jasnym kolorem :( Pozdrawiam również!

      Usuń
  11. Ja go nie lubię... Oksydował i utrzymywał się przez góra 5 h...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ale ta wersja, czy ta wcześniejsza? No cóż, to zależy od twarzy :( U mnie broń Boże nie oksyduje, wręcz przeciwnie, mam wrażenie, że przed nałożeniem jest ciemniejszy, a na buzi robi się bardziej taki "dopasowany" :)

      Usuń
  12. Fajnie się prezentuje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też go testuję i pozytywnie mnie zaskoczył :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tylu osobom się sprawdza:D

      Usuń
  14. Ja się nie zgłosiłam do testowania,ale teraz żałuję:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam jeszcze jedną buteleczkę w zapasie także czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale wygląda obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie miałam, ale nie planuję, bo obawiam się, że jednak na mojej mieszanej cerze będzie bardzo się błyszczał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam cerę mieszaną i nic się nie błyszczy :)

      Usuń
  18. Faktycznie, na twarzy wygląda bardzo naturalnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy go nie mialam, bardzo fajnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z chęcią bym przetestowała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na okres letni polecam jak najbardziej :)

      Usuń
  21. Jak tak słabo kryje to chyba nie dla mnie, a chciałam na niego zapolować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam swój ulubuony podkład rozświetlający z Avonu i się z nim nie rozstaję, zmieniam tylko opcje kolorystyczne latem i zimą :) Dobrze nawilża moją suchą skórę i średnio kryję, lubię taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogólnie bardzo fajnie się sprawdził, jeśli chodzi o właściwości, ale dla mnie kolor 100 jest znacznie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jak dla mnie też jest za ciemny :( Dlatego mam zamiar korzystać z niego przez lato, dopóki buźka ma trochę słoneczka :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger