| Top coat warty uwagi - Seche Vite |

Cześć, cześć, cześć :-) Jak na Was działa taka piękna pogoda za oknem? Bo ja jak widzę słonko, to jestem pełna życia i energii! Dzisiaj przychodzę do Was z opinią o utwardzaczu do lakieru Seche Vite, który dostałam do przetestowania w ramach współpracy z a.i. Polska. Jesteście ciekawe, co o nim myślę? :-)

Top coat przychodzi do nas w kartoniku, na którym mamy wszystkie najważniejsze informacje i skład. W środku mamy również ulotkę z jeszcze większą liczbą wiadomości na jego temat oraz mamy opisane 3 kroki do idealnego manicure, który uzyskamy dzięki produktom do paznokci Seche Vite. Sam utwardzacz jest w ładnej, szklanej buteleczce, o dość dużej pojemności, ponieważ jest to aż 14 ml.



Jeśli chodzi o jego zapach pachnie on trochę jak rozpuszczalnik, niektórych może drażnić, ja natomiast lubię takie zapachy :-D Jego konsystencja jest dość leista, a co najważniejsze, jest on bardzo wydajny!


Po wyciągnięciu pędzelka z buteleczki koniecznie trzeba otrzeć go o ścianki, ponieważ nabiera się go zdecydowanie za dużo. Jedna kropla wystarcza na dokładne pokrycie nim paznokci. Trzeba pamiętać, że produkt ten nakładamy na wilgotny lakier kolorowy, ponieważ jego zadaniem jest wniknięcie w ten lakier. 

Seche Vite zdecydowanie przedłuża trwałość lakieru, aż do 7-8 dni, nadaje piękny połysk i efekt żelowych paznokci. Dzięki niemu paznokcie mamy już suche po około pół minuty i możemy robić nimi wszystko :-) 

Ja jestem zafascynowana tym produktem! Słyszałam jednak, że bardzo szybko gęstnieje, ale możecie wtedy kupić Seche Restore, który jako jedyny jest w stanie go rozcieńczyć i przywrócić jego oryginalne właściwości.

Jego cena to około 30 zł. Możecie go dostać w perfumeriach Douglas, Sephora i drogeriach takich jak Hebe czy Super-Pharm.


Znacie ten top coat? A może jakiś inny jest Waszym ulubionym?



FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ!



22 komentarze:

  1. Ważne, że działa. Trochę drogi ale skoro warty swojej ceny to warto zainwestować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie skuteczne produkty! Tej marki jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię top coat z eveline, też jest taki leisty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio kupiłam, bo przyjaciółka bardzo chwaliła, dziś będę pierwszy raz używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawdził! :)

      Usuń
  5. moim zdaniem jest super, ale tak szybko gęstnieje, że opłaca się tylko te miniaturki kupować. Ja mam teraz z golden rose i jestem też zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała wypróbować ten z Golden Rose! :)

      Usuń
  6. Znam i nawet mam, ale miniaturkę, tak jak do nakładania na sam lakier u mnie sprawdza się świetnie. Jednak gdy mam jakiś stempel na paznokciu, to go bardzo rozmazuje. Moim ulubionym jest z GR.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że są miniaturki!

      Usuń
  7. Wydaje mi się bardzo ciekawy, chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam ale przydał by mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go. Kupuję ciut taniej na Allegro. Sprawdza się ekstra, głównie jako wysuszacz, bo jako przedłużać trwałości to na dwa razy. Póki nie ma odprysku jest super, a jak juz jest to lakier mi odchodzi całymi płatami. Ale ogólnie używam, bo wreszcie nie muszę czekać długo na wyschnięcie lakieru, a nabłyszczenie jest świetne. Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam jakiś czas temu mała buteleczkę i sprawdza się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam wysuszacza z KellyS ale szczerze mówiąc jestem średnio zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy go nie miałam, ale kupię jak tylko skończę swojego Rimmela

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger