Zdenkowani w maju + paczka od TRND, projekt Zalando

Cześć sikoreczki :-) I co tam u Was? Ja codziennie dostaję jakieś paczki, najbardziej czekam na tą od Rimmel i (prawdopodobnie) od jednej z firm :-) Jeszcze nie zapeszam. Pisałam Wam ostatnio tak na szybko, że dostałam się do projektu Zalando na TRND. Dziś pod koniec posta przybliżę Wam o co dokładnie w tym chodzi, a na samym początku zapraszam na denko.


 Troszkę mi się tego uzbierało, a kilka rzeczy po prostu wyrzuciłam, bo już niestety, nie nadawały się do niczego :-) Oczywiście zdenkowane produkty cieszą, ponieważ robi się coraz więcej miejsca na nowe perełki :-)


Od lewej strony:

1. Antyperspirant Rexona. Był okej, już kiedyś pisałam, że nie mam żadnego swojego ulubionego i nie mam z tym problemów :-)
2. Płyn micelarny Be Beauty. Lubię go i na pewno nie raz jeszcze u mnie zagości.
3. Dwa mleczka do opalania Nivea, filtr +50. Wyrzuciłam, bo straciły terminy ważności. 
4. Balsam do ciała Neutrogena. Pisałam o nim tutaj.
5. Świeczka z "Cenowego raju". Dałam za nią 3zł, a pachniała tak, że och i ach!
6. Żel pod prysznic Oceania. Bardzo, bardzo je lubię.
7. Płatki kosmetyczne Carea. Kupuję je na potęgę, są najlepsze :-)


Ponownie od lewej strony na górze:

8. Lakier do paznokci Safari. Moim zdaniem bardzo dobre i tanie lakiery, ten też już sporo przeżył :-)
9. Szminka w kolorze fuksji. Wszystko się starło, nie pamiętam skąd była.
10. Odżywka do paznokci Luxury Paris 9w1. Pisałam o niej tutaj. Niestety wycofali tę wersję, jest teraz 6w1 i również daje radę :-)
11. Kolejne dwa lakiery, które już umarły.
12. Perfumy C-Thru. Och, przepiękne były. Dostałam w prezencie na Boże Narodzenie i namiętnie używałam. Może kiedyś do nich wrócę.
13. Podkład FM. Obiecałam Wam już dawno jego recenzję, ale ciągle odstawiałam ją na bok. Był jednym z ulubieńców marca.
14. Laura Conti, pomadka ochronna do ust. Najlepsza jaką używałam! Myślę, że troszkę potestuję inne, ale i tak do niej wrócę na zimę.
15. Korektor Avon. Oj, długo on u mnie był, długo. Jeden z moich pierwszych. Raczej nie wrócę.
16. Tabletki Visaxinum. U mnie okazały się totalnym niewypałem, mimo że brałam je trzy miesiące. Nie gnębię ich, warto spróbować, ja wiem, że działają - bo widziałam efekty, niestety nie u siebie.
17. Próbki kremów Dermedic. Firmę Dermedic bardzo, bardzo lubię, zaopatrzyłam się w sporo próbek. Szukam idealnego kremu na moje atopowe zapalenie skóry w okolicach nosa. Jeszcze trochę ich mam do przetestowania :-)
18. Skończyłam jeszcze Isana suchy szampon i szampon Garnier Fructis dla dzieci. Do szamponu suchego na pewno wrócę, a do normalnego - raczej nie :-(


I to wszystko. Znacie coś z tych produktów? Jak Wasze denko? :-)

Teraz troszkę o projekcie Zalando. Polega ono na promowaniu sklepu internetowego. Każda z uczestniczek, która dostała się do projektu, otrzymała bon o wartości 100zł na swoje zakupy, bony na -20% dla swoich znajomych i po 3 kupony na -15% dla znajomych naszych znajomych :-) Projekt ma na celu dotarcie do jak największej ilości ludzi i przekonanie, że zakupy internetowe wcale nie są gorsze. Pamiętajcie również, że Zalando oferuje nam darmową dostawę przy dowolnym zamówieniu, również darmowy zwrot, na który macie aż 100 dni. 


Bardzo dziękuję portalowi TRND i Zalando za możliwość wzięcia udziału w tym projekcie :-) Lecę składać swoje zamówienie. Wybrałam sobie torebkę, której od dawna szukałam :-)


Wy też się dostałyście? Znacie stronę TRND? 



42 komentarze:

  1. Fajna ta akcja z Zalando :) Pokaż torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://secure-i4.ztat.net//large/AN/65/1H/06/JB/11/AN651H06J-B11@3.jpg Jako maniaczka czerni, w końcu chciałam coś jasnego :-) No i Anna Field! <3

      Usuń
  2. A do mnie paczka jeszcze nie dotarła, a też się zakwalifikowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno na dniach dotrze ;) Ja już po swoim zamówieniu ;)

      Usuń
  3. Czekam na swoją paczkę- sukienkę już sobie upatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miłych zakupów :)

      Usuń
  4. Moje ukochane płatki Carea :) Niezłe denko i gratuluję udziału w projekcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Współpraca jeszcze nie jest pewna :) Ale dziękuję.

      Usuń
  6. Super projekt również zakwalifikowałam się. Życzę udanych zakupów w Zalando.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. mój brat ma czasami problem z cerą, brał te tabletki i jemu w ogóle nie pomogły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem niestety od czego to zależy :( Znam dwie osoby, które biorą je już 5/6 miesiąc i mają piękną cerę, bez ANI JEDNEGO syfka, a wcześniej nie było zbyt dobrze :/

      Usuń
  8. z neutrogeny mam krem do stóp i ledwie ledwie jestem w polowie gdyz zostawia dosc dlugo tlusta warstwe i dlugo sie wchlania czego nie znosze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ten balsam jest jego przeciwieństwem :) Spróbuj zużyć ten krem jako maskę :)

      Usuń
  9. Świetna sprawa z tym Zalando, ja niestety nie zauważyłam projektu, ale moja koleżanka się dostała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, super sprawa :) Od niedawna mam konto na trnd, a byłam już zaproszona do dwóch projektów. Na streetcom mam konto od 1,5 roku i tylko wypełniam ankiety...

      Usuń
  10. Też używam Rexony i chyba z tych preparatów dostępnych w drogerii jest najlepsza. Tego zapachu jeszcze nie miałam. Właśnie tak patrzę na te filtry i się zastanawiałam, gdzie Ty zdążyłaś je wykorzystać w tym roku (50), jak słońca póki co było niewiele. A tu się przeterminowały. Szkoda, ale tak się czasem zdarza, niestety. Spore denko się uzbierało :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to nie słyszałam o tej akcji Zalando, w każdym razie gratuluję i życzę udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak zwykle nic nie wiem o rekrutacjach do testow, projektach itp :D wrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bardzo powoli denkuje produkty.. nie miałabym co napisać w takim poście :D gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wlasnie msuze sobie jakas 50 do ciala zakupic ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nadal czekam na przesyłkę od trnd :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dojdzie bardzo szybciutko!

      Usuń
  16. Gratuluję! :D Ja się niestety nie załapałam do projektu. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znałam tej strony, więc super, że napisałaś! :) bardzo zainteresowały mnie te lakiery, chyba muszę ich poszukać u siebie w klepach! :) naprawdę bardzo ciekawy blog ;)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słówka, buziaki:)

      Usuń
  18. też mam tą pomadkę z laura conti i namiętnie używam, kocham zapach :3
    a ja znam kilka osób, u których też visaxinum się nie sprawdziło..

    OdpowiedzUsuń
  19. Duże denko, a w nim naprawdę Ciekawe produkty. Sama również załapałam się do projektu Zalando. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na co wykorzystasz bon? :)

      Usuń
    2. Jeszcze nie wiem :P pomysły się zmieniają :)

      Usuń
  20. Też biorę udział w tym projekcie TRND :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Płstki Carea znam, używam od lat, ale ten micel z Biedronki się u mnie nie sprawdził (tj. szczypał mnie w oczy). Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że wiele osób szczypał w oczy :( Pozdrawiam również!

      Usuń
  22. U mnie tabletki Visaksinum również się nie sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger