| Co testuję przez najbliższy miesiąc? | Dwie nowe współprace!

Jakiś czas temu podjęłam dwie nowe współprace. Od jednej z firm paczuszkę dostałam tydzień temu, a od drugiej dziś, więc postanowiłam pokazać Wam, co będę testowała - a dokładniej - co będą testowały moje włosy i paznokcie :-) 



Pierwsze produkty do testowania pochodzą od firmy Harmony Plus. Są to szampon i odżywka do włosów Hair Jazz, które zapewniają nam "trzykrotnie szybszy porost włosów i zmniejszenie się liczby wypadających włosów". Ja mam włosy dość długie, jednak od jakiegoś czasu stoją w miejscu, w ogóle nie rosną, dlatego postanowiłam podjąć współpracę z tą firmą i przetestować. Więcej o tym duecie tutaj: klik. Cena zestawu to 139zł.




Kolejne produkty pochodzą od AllePaznokcie. Pewnie każda z Was o nich słyszała ;-) Miała możliwość wybrania produktów do testów i przyniosło mi to trochę kłopotów, bo ich asortyment jest naprawdę olbrzymi, i nie miałam pojęcia na co się zdecydować. W końcu postanowiłam przetestować odżywkę do paznokci z jedwabiem, lakier opalizujący na fioletowo Flip Flop oraz oliwkę brzoskwiniową do skórek i paznokci. Jestem bardzo ciekawa tych produktów. Nie mam problemu ze skórkami i nigdy nic na nie nie używałam, wmasowywałam tylko kremy do rąk, ale pomyślałam, że czas zacząć zapobiegać :-) Biorę się zaraz za malowanie paznokci, więc pewnie recenzję lakieru będziecie mogli zobaczyć jako pierwszą. Tutaj hurtownia AllePaznokcie.



Ja jestem bardzo zadowolona z nowo podjętych współprac i serdecznie dziękuję jeszcze raz firmom za możliwość przetestowania ich produktów.


A Wy znacie te firmy? Co Was najbardziej zaciekawiło?



37 komentarzy:

  1. znam allepaznokcie :) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z Allepaznokcie hybrydy :) I jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak te produkty się sprawdzą :D Przyjemnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to miłego testowania! :) Słyszałam o AllePaznokcie, ale nie miałam jeszcze ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy warto się w nie zaopatrzyć ;)

      Usuń
  5. Fajne ten szampon i odżywka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i życzę udanych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Allepaznokcie znam, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzję hair jazz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania :-) Bardzo lubię lakiery od Allepaznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję ;)
    czaję się na tą serię do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o Allepaznokcie :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty, nie znałam ich wcześniej :D
    Czekam na recenzje! ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała ten Hair Jazz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to ja sie dołączę :) MIłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. miłego testowania, będę wypatrywać recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z HairJezz będziesz zadowolona, ja odkąd raz użyłam ich produktów -przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pare lakierow z allepaznokcie i je bardzo lubie :) Flip Flopy mnie ciekawia, ale nie wiem czy dobrze bym sie z nimi czula, chyba dla mnie zbyt szalone ;)

    Milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odżywka z jedwabiem jest świetna :) Fajnie wygładza płytkę paznokcia :) Miałam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tej oliwki do paznokci :)

    Buziaki <3
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszej marki nie znam, ale nigdy nie mów nigdy :).
    Udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi mnie ten zestaw Hair Jazz... siostra ma ale jakiegoś szału nei zauważyłam u niej

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger