• Letnie pazurki z firmą Donegal •

Cześć Aniołki :-) Piękna pogoda się ostatnio zrobiła, prawda? Przypominam o trwającym rozdaniu. Od wczoraj jestem u mojego Ukochanego, ale zabrałam ze sobą laptopa i porobiłam na zaś zdjęcia produktów, które chciałabym Wam przedstawić, więc dziś chcąc wpasować się w taką letnią pogódkę, pokażę Wam duet lakierowy, który od kilku dni gości na moich paznokciach - są to mianowicie lakiery Beauty Shine od firmy Donegal.


Lakiery przede wszystkim podbiły moje serce swoją uroczą szatą graficzną. Są bardzo malutkie o pojemności 6 ml za 5,99 zł. Piękny, neonowy róż to kolorek Get Lucky, a kolorek miętowy to Get Freaky.



Seria Beauty Shine to seria lakierów do paznokci, które szybko schną, pięknie się błyszczą, a jedna warstwa nadaje wymarzony odcień. Lakiery nie zawierają substancji takich jak Toluen, Formaldehyd czy DBP. Dodatkowo, lakiery te szybko można zmyć i nie zabarwiają płytki paznokcia.

Jak u mnie się sprawdziły?

Zgadzam się ze wszystkim, co obiecał producent, oprócz tego, że wystarczy jedna warstwa lakieru. Fakt, jeśli chodzi o kolor Get Lucky, jest to prawda, jednak Get Freaky potrzebuje już dwóch warstw. Dla mnie nie jest to minus, ponieważ zawsze daję dwie warstwy lakieru. Jeśli chodzi o wysychanie - faktycznie, następuje ono szybko. Lakiery pięknie się błyszczą i odbijają światło, jednak ja mimo wszystko nałożyłam na nie Seche Vite. Jeśli chodzi o trwałość, dziś mija 6-ty dzień i ich wygląd wciąż jest nienaganny, może jedynie starły się przy czubku paznokcia.

Tadam! :-)




Ja jestem bardzo zadowolona z lakierów i możliwe, że skuszę się na inne kolorki! :-) Serdecznie je Wam polecam. 


A Wy znacie te lakiery? 


FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ!


>>> STRONA SKLEPU <<<



27 komentarzy:

  1. przepiękny ten niebieski :)

    www.aukazaur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie kolorów! Mięta to jeden z moich ulubionych na paznokciach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miętowy kolorek śliczny. Fajnie, że szybko schnie, bo nie znoszę czekać aż mi lakier na paznokciach wyschnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta mięta, ja mam od nich turkus który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolory, widzialabym je na moich paznokciach:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie tych lakierów!Wyglądają jak żele trochę :D
    ___________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam lakiery z tej serii, są nawet ok, choć jeden wyjątkowo szybko zgęstniał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory myślałam, że Donegal produkuje tylko akcesoria kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no, no bardzo ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger