♛ Ocean Blue ♛ Zafunduj sobie wakacje na... powiece!

Cześć, cześć :-) Przychodzę dziś do Was z czymś, co jest dla mnie totalną nowością, mianowicie z brokatem do powiek czy jak kto woli pyłkiem od firmy Donegal. Nawiązując współpracę z tą firmą, miałam dostać do testowania tylko lakiery oraz Oozy Brush. Jakie było moje zdziwienie, gdy w paczuszce znalazłam również to cudeńko. Sprawdźcie, jak się prezentuje :-)


Cena takiego brokatu to 6,39 zł za 3g. Możemy dostać go w 20-tu odcieniach. Mój kolor to Ocean Blue. Piękny, opalizujący.



Co mówi o nim producent?

"Sypki brokat na oczy przeznaczony jest do nakładania na powieki, może służyć również do ozdabiania innych części ciała. Nie powodujący uczuleń. Nadaje świetlisty wyraz twarzy, może służyć zarówno jako dodatek do makijażu, bądź stać się jego wyłącznym elementem. Jego drobna struktura pozwala na łatwą i dokładną aplikację."


Po pierwsze, jeśli chodzi o opakowanie - przychodzi on do nas w małym przezroczystym słoiczku, więc możemy od razu zauważyć odcień. Nie podoba mi się jednak to, że produktu jest naprawdę dużo i trzeba uważać przy każdym otwieraniu, żeby nie mieć wokół tony brokatu. Odrobinę większy słoiczek załatwiłby sprawę :-)


Trzeba uważać przy nakładaniu, bo oczywiście się osypuje, jednak nie tak mocno jak myślałam. Do jego nałożenia powinno użyć się Fixing Gel'u, którego nie posiadam ani nie dostałam, więc ja użyłam po prostu bazy. Nie można przesadzić z ilością, bo w ciągu dnia może się rolować. Pięknie wygląda jako wyciągnięta kreska lub jako dopełnienie makijażu oczu. Sprawdźcie moje propozycje na wykorzystanie tego produktu.



Wiem, że zrobiłam to troszkę nieudolnie, ale wciąż się szkolę :-D 


Na początku myślałam, że jest to tandetne, jednak moim zdaniem jest to produkt idealny na jakieś większe wyjścia. Na pewno sięgnę po niego podczas szykowania na imprezę sylwestrową. Dodatkowo, planuję wykorzystać go jako dodatek do paznokci. Wydaje mi się, że tak również sprawdzi się genialnie.


A Wy znacie ten brokat do powiek? Jak Wam się podoba?




FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ!




40 komentarzy:

  1. swietnie wyglada na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek. Ja jednak nie używam takich rzeczy jeśli chodzi o makijaż oka to na razie próbuje z naturalnymi matowymi cieniami ;)
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny:) ja polecam pigmenty z Inglota:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, od dawna mam je na oku! Ale póki co jeszcze trenuję neutralne makijaże :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, bardzo ciekawy kolor, w sam raz na jakąś fajną okazję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie bardzo jakby to wyglądało na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygląda na powiece :D choć ja nie miałabym raczej odwagii z takim kolorkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam, ale fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor! Mam eyeliner właśnie z takim brokatem, co do brokatu to nie wpadłabym żeby coś takiego zrobić, a wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz super rzęsy! brokat też ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to zasługa tuszu Maybelline Lash Sensational :D

      Usuń
  12. Bardzo ładny kolor, ale chyba bym go nie używała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie lubię sypkich cieni ale ten wygląda bardzo ślicznie <3
    ostatni makijaż oka super !

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny ja kocham błyskotki :) naprawdę skradł mi serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW wygląda świetnie na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie prezentuje się na powiece, lecz nie przepadam za brokatem.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski kolorek, a z cieniami prezentuje się świetnie :) na imprezę super :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor przepiękny, cudownie wygląda na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne połączenie! Z czarnym prezentuje się idealnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny efekt, lubię takie kolory. :-)
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie mój kolor. ;] Na paznokciach na pewno będzie można wykonać mnóstwo wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny, zwłaszcza na ciemnym cieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Druga wersja jest czarująca, jednak myślę, że nie mam aż takich zdolności by sobie takie coś zrobić, a szkoda.
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger