✦ Paczka od drogerii Wispol ✦

Cześć kochani :-) Chciałam Wam przypomnieć o trwającym rozdaniu na moim blogu, do końca zostało tylko 9 dni! Jeśli chcecie wziąć udział, to zapraszam. Dzisiaj jednak przychodzę do Was z nowościami, które zamówiłam w drogerii Wispol :)




Dostałam bon na 25 zł do wykorzystania, więc postanowiłam zrobić małe zakupy. Ciężko było mi coś znaleźć, ponieważ nie miałam żadnych produktów, które chciałam mieć od zaraz. Po namysłach, doszłam do wniosku, że kończy mi się balsam do ciała i... chciałabym wypróbować jakieś serum do biustu



Paczka przyszła szczelnie zapakowana, po kilku dniach. W trakcie składania zamówienia, gdy chciałam zrobić przelew, nie mogłam znaleźć numeru konta i zadzwoniłam na numer obsługi klienta, i Pan bardzo miło wytłumaczył mi, że firma najpierw sprawdza dostępność produktów, i dopiero potem potwierdza zamówienie stuprocentowo. Wydaje mi się, że to super sprawa, ponieważ nie musimy się obawiać, że kilka dni później dostaniemy telefon od drogerii z informacją, że jednak tego produktu nie mają.


Zdecydowałam się na Ziaja Blubel - owocowy balsam nawilżający. Nie ukrywam, że skusiła mnie cena, pojemność i obiecywany zapach. Kiedy odebrałam przesyłkę, od razu go otworzyłam i wysmarowałam rękę. Zapach jest nie do opisania!!! Piękny, słodki, owocowy. Wyczuwam go wciąż, a minęły 3h. 



Jeśli chodzi o serum do biustu, znalazłam Verona Spa&Wellness, serum do biustu 4D. Było bardzo tanie, a na wizażu miało dużo pozytywnych opinii, dlatego się skusiłam. Czytałam, że jest słabo dostępne, więc plus dla drogerii Wispol za to, że ma je w swoim asortymencie.



I to tyle z moich zakupów. To były jedyne rzeczy, które potrzebowałam, jednak po otworzeniu paczki zobaczyłam jeszcze próbki. Bardzo się ucieszyłam, uważam, że to miłe ze strony drogerii, że dają nam szansę, na przetestowanie innych produktów. Dostałam próbkę kremu BB od Garniera dla skóry tłustej, próbkę serum do twarzy od firmy Ava i próbkę zapachu Hugo Boss, Nuit Pour Femme. Serdecznie dziękuję i na pewno będę testowała! :-)



Bardzo polecam Wam tę drogerię internetową, ponieważ mają tam produkty wielu firm, duże wyprzedaże i bardzo niskie ceny. Warto się rozejrzeć :-) 


A Wy robicie zakupy w drogerii Wispol?



29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja też jeszcze nie znam:D miłych testów

      Usuń
  2. Ten owocowy balsam mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam drogerii ale chętnie zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej chwili jak zobaczyłam balsam Ziaji to przeczytałam Bubel :D. Nie miałam go, lubię takie przyjemne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, też tak miałam! :)

      Usuń
    2. też przeczytałam Ziaja Bubel:D

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tego balsamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebawem chce uzupełnić swoje zapasy więc jest duże prawdopodobieństwo, ze skorzystam z tej drogerii :)) Bardzo fajna paczuszka i powodzenia w testowaniu nowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Verona czeka u mnie w zapasach. O drogerii slyszalam, ale jeszcze nic nie zamawialam

    OdpowiedzUsuń
  9. Produktu z ziaja mogę być pewna, że jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ciekawe produkty, przyznam;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście musiałam przeczytać "Ziaja bubel" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej drogerii, ale bardzo lubię kosmetyki Ziaja Blubel, takie pyszne owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drogerii nie znam, ale ogólnie bardzo lubię zamawiać przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj koniecznie znać za jakiś czas jak ten balsam- szukam czegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię tą drogerię,a nawet nie wiedziałam, że mają stronę internetową!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet nie wiedziałam o istnieniu takiej drogerii, może i ja skurzę się na jakieś zamówienie u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten owocowy zapach musi być genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę :) Fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam balsam z ziaji, z tym, że o innym zapachu..Koniecznie muszę przetestować ten jagodowy, ma pewnie przepiękny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ziaje ale w uk nie mam możliwości niczego kupić :( zawsze będąc w Polsce kupuję na zapas. ..

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie zamawiam przez Internet, tylko kupuję stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger